Svenie Geplaatst: 31 januari 2015 Rapport Geplaatst: 31 januari 2015 Super vet, Sven Hoe lang heb je er in totaal over gedaan denk je? De ingame stats geven aan dat ik er 19h30 voor nodig had om de 100% te kunnen bereiken. Reken daar nog 4 à 5 uurtjes bij, dan denk ik ongeveer 24 uren nodig te hebben gehad, wat op zich nog wel meevalt. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 (bewerkt) Tegengekomen bij het opruimen. Dit jaar alweer 9 jaar geleden... Bewerkt: 14 februari 2015 door _Night-Men_ Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 En gewoon nog op een ouderwetse CDR, veel nostalgischer ga je het denk ik niet krijgen! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 Als je ze nog ergens vindt is het juist op CDR. In ieder geval toen ik 'm een paar jaar geleden kocht. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 Bewaren, wordt ooit nog geld waard () Reageren
herobriner007 Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 Het is nu al geld waard Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 15 maart 2015 Rapport Geplaatst: 15 maart 2015 Altijd al willen wonen als Tommy Vercetti? Dat is nu mogelijk: Voor een schamele 35 miljoen dollar kan je het landgoed kopen dat werd gebruikt in de film Scarface. Hoewel de film afspeelde in Florida staat het landgoed in Californië. Maar dat mag de pret niet drukken. AD.nl Reageren
herobriner007 Geplaatst: 16 maart 2015 Rapport Geplaatst: 16 maart 2015 (bewerkt) WAT?!? IK MOET METEEN 40 MILJOEN KRIJGEN!!!!!! >>> Door Guardian1980: Spam verwijderd.<<< Bewerkt: 16 maart 2015 door herobriner007 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 maart 2015 Rapport Geplaatst: 16 maart 2015 Bijna niemand kan zo'n huis veroorloven, 't kost namelijk klauwen vol geld. Het is alleen weggelegd voor de elite. Maar de woning zelf staat wel op een perfecte locatie, want het is daar (bijna) elke dag wel zomer Reageren
herobriner007 Geplaatst: 17 maart 2015 Rapport Geplaatst: 17 maart 2015 Het is daar (bijna) elke dag wel zomer Sinds wanneer is dat goed? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2015 Bijna niemand kan zo'n huis veroorloven, 't kost namelijk klauwen vol geld. Het is alleen weggelegd voor de elite. Maar de woning zelf staat wel op een perfecte locatie, want het is daar (bijna) elke dag wel zomer Dan ga ik maar een bod doen. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 4 april 2015 Rapport Geplaatst: 4 april 2015 Bijna niemand kan zo'n huis veroorloven, 't kost namelijk klauwen vol geld. Het is alleen weggelegd voor de elite. Maar de woning zelf staat wel op een perfecte locatie, want het is daar (bijna) elke dag wel zomer Dan ga ik maar een bod doen. Heb jij zoveel geld dan? Pffff... nope! Reageren
Michael Geplaatst: 7 april 2015 Rapport Geplaatst: 7 april 2015 Bijna niemand kan zo'n huis veroorloven, 't kost namelijk klauwen vol geld. Het is alleen weggelegd voor de elite. Maar de woning zelf staat wel op een perfecte locatie, want het is daar (bijna) elke dag wel zomer Dan ga ik maar een bod doen. Heb jij zoveel geld dan? Pffff... nope! Ik denk dat jij Dutchy nog niet genoeg kent om daarover te oordelen. Ik zou het huis sowieso hebbrn gekocht als ik het gekd ervoor zou hebben. Maar misschien wel meer om de nostalgische redenen. Reageren
Nissan Geplaatst: 7 april 2015 Rapport Geplaatst: 7 april 2015 Als ik bij de rijkelui hoorde had ik het meteen gekocht en er de winter gespendeerd ieder jaar. Dat gaat er niet inzitten Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 8 april 2015 Rapport Geplaatst: 8 april 2015 (bewerkt) Hehe, sinds kort ben ik eindelijk aan de story-line begonnen van VC. En ik moet zeggen dat het een toppertje is! Kennelijk moet ik nog wel erg wennen aan de controls, aangezien 'k dat niet helemaal onder de knie heb. De game zelf heeft overigens wel een vrij goede verhaallijn, en dat maakt de game zo leuk Bewerkt: 8 april 2015 door .PhoeniX. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.