Jump to content

GTA Vice City - Random Chat

Recommended Posts

Geplaatst:

Super vet, Sven thumbsup2.gif Hoe lang heb je er in totaal over gedaan denk je? puh2.gif

De ingame stats geven aan dat ik er 19h30 voor nodig had om de 100% te kunnen bereiken. Reken daar nog 4 à 5 uurtjes bij, dan denk ik ongeveer 24 uren nodig te hebben gehad, wat op zich nog wel meevalt.

• 2 weken later...
  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Svenie

50

• Dutchy3010

42

• ERRWINS

37

• herobriner007

35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

ENwTnfb.jpg

Tegengekomen bij het opruimen. Dit jaar alweer 9 jaar geleden...

Bewerkt: door _Night-Men_
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Altijd al willen wonen als Tommy Vercetti? Dat is nu mogelijk: Voor een schamele 35 miljoen dollar kan je het landgoed kopen dat werd gebruikt in de film Scarface. Hoewel de film afspeelde in Florida staat het landgoed in Californië. Maar dat mag de pret niet drukken.

AD.nl

WAT?!? IK MOET METEEN 40 MILJOEN KRIJGEN!!!!!!

>>> Door Guardian1980: Spam verwijderd.<<<

Bewerkt: door herobriner007
Geplaatst:

Bijna niemand kan zo'n huis veroorloven, 't kost namelijk klauwen vol geld. Het is alleen weggelegd voor de elite.

Maar de woning zelf staat wel op een perfecte locatie, want het is daar (bijna) elke dag wel zomer :D

• 3 weken later...
Geplaatst:

Bijna niemand kan zo'n huis veroorloven, 't kost namelijk klauwen vol geld. Het is alleen weggelegd voor de elite.

Maar de woning zelf staat wel op een perfecte locatie, want het is daar (bijna) elke dag wel zomer :D

Dan ga ik maar een bod doen.

Geplaatst:

Heb jij zoveel geld dan? Pffff... nope!

Geplaatst:

Heb jij zoveel geld dan? Pffff... nope!

Ik denk dat jij Dutchy nog niet genoeg kent om daarover te oordelen. Ik zou het huis sowieso hebbrn gekocht als ik het gekd ervoor zou hebben. Maar misschien wel meer om de nostalgische redenen. :puh:

Geplaatst:

Als ik bij de rijkelui hoorde had ik het meteen gekocht en er de winter gespendeerd ieder jaar. Dat gaat er niet inzitten :-(

Hehe, sinds kort ben ik eindelijk aan de story-line begonnen van VC. En ik moet zeggen dat het een toppertje is! Kennelijk moet ik nog wel erg wennen aan de controls, aangezien 'k dat niet helemaal onder de knie heb. De game zelf heeft overigens wel een vrij goede verhaallijn, en dat maakt de game zo leuk :D

Bewerkt: door .PhoeniX.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...