ERRWINS Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Ah, dat verklaart een hoop. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Heb ik iets gemist? Ik heb nog nooit iets vernomen van een hond in GTA Vice City? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Vorig jaar heb ik tot mijn grote spijt Vice City en San Andreas weggedaan. Om de een of andere reden begon het de laatste tijd een beetje te kriebelen en zodoende heb ik ze vandaag gekocht via de PSStore. Het is redelijk prijzig, maar ik beleef er veel plezier aan tot nu toe! Reageren
Svenie Geplaatst: 13 januari 2016 Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 Vorig jaar heb ik tot mijn grote spijt Vice City en San Andreas weggedaan. Om de een of andere reden begon het de laatste tijd een beetje te kriebelen en zodoende heb ik ze vandaag gekocht via de PSStore. Het is redelijk prijzig, maar ik beleef er veel plezier aan tot nu toe! Ik zou het nooit over mijn hart kunnen krijgen om zelfs maar één van mijn GTA games te verkopen, ook al speel ik het niet meer of beschik ik niet meer over de console om de game af te spelen. Ik heb nog steeds mijn allereerste VC cd-rom uit 2004 denk ik en tot mijn verbazing doet hij het nog steeds prima ondanks het feit dat het schijfje vol krassen staat en al volledig grijs gedraaid is. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 Heb ik iets gemist? Ik heb nog nooit iets vernomen van een hond in GTA Vice City? Hahahahahhahahaha, ik lig ook in een scheur om je reactie, Erwin. Aangezien ik Emotion wel 1000x geluisterd heb, wist ik gelijk waar Sven op doelde. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 13 januari 2016 Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 Ik luisterde altijd Flash FM Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 13 januari 2016 Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 Werd er echt direct "dog" gezegd? Het kan toch ook een mat zijn geweest haha Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 13 januari 2016 Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 Het gaat over een pet, dus het gaat om een hond. Heerlijk die ironische reclame. https://www.youtube.com/watch?v=RTYogEVzqBo Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 13 januari 2016 Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 Ok er werd dus wel dog gezegd Reageren
ERRWINS Geplaatst: 13 januari 2016 Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 Het gaat over een pet, dus het gaat om een hond. Heerlijk die ironische reclame. https://www.youtube.com/watch?v=RTYogEVzqBo Oké, dat stukje ken ik wel! Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 januari 2016 Rapport Geplaatst: 15 januari 2016 Tijd om terug een beetje nostalgisch te worden. Reageren
Svenie Geplaatst: 15 januari 2016 Rapport Geplaatst: 15 januari 2016 Altijd leuk om te zien dat mensen terug met GTA Vice City aan de slag gaan. Wat is het plan Big Boss? De verhaallijn uitspelen of voor de 100% gaan, of simpelweg die fantastische sfeer weer opsnuiven? Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 januari 2016 Rapport Geplaatst: 15 januari 2016 Ik denk alle drie. Alleen speedrunnen zit er voorlopig niet in. Ik heb net al 50 fares gedaan en werd vooral gehinderd door lantaarnpalen en ander verkeer dat afdraait in een hoek van 90°. Reageren
Svenie Geplaatst: 15 januari 2016 Rapport Geplaatst: 15 januari 2016 Het is bij mij normaal ook altijd de bedoeling om zijmissies als "Taxi Driver" en "Paramedic" in het begin van het spel te voltooien, echter de laatste keer dat ik Vice City voor 100% heb uitgespeeld waren het de twee laatste zaken die ik voltooide. Taxi Driver is eentonig en wordt vooral frustrerend als je telkens van het meest noordelijke punt van het eiland naar het meest zuidelijke punt wordt gestuurd. Idem voor Paramedic, dat voor mij in elke GTA met uitzondering van CW voor de nodige problemen zorgt. Ik speel deze zijmissies ook niet graag in Vice Beach (het oostelijke eiland) maar liever op Vice City Mainland vooral omdat je daar niet met het strand zit dat je verschillende malen moet oprijden. Oh was er maar een dorpje als Angel Pine in GTA San Andreas, dat zou dit allemaal veel sneller maken. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 januari 2016 Rapport Geplaatst: 15 januari 2016 Oh was er maar een dorpje als Angel Pine in GTA San Andreas, dat zou dit allemaal veel sneller maken. Van Angel Pine naar het noorden van Las Venturas rijden is ook geen pretje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.