Baffie Geplaatst: 10 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2017 Ow geniaal. Alleen al het beeld van de Cheetah over de brug brengt de nostalgie van 13 jaar geleden weer helemaal tot leven. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 oktober 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2017 Iemand enig idee hoe je de map weg krijgt op je iPhone? Heb ongeveer overal al gedrukt maar moet VC afsluiten om de map weg te krijgen Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 13 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2017 Op 10/12/2017 om 22:27, Dutchy3010 zei: Iemand enig idee hoe je de map weg krijgt op je iPhone? Heb ongeveer overal al gedrukt maar moet VC afsluiten om de map weg te krijgen Er zou rechtsonder een knop moeten zijn Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 oktober 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2017 10 uur geleden, VeryRealGirl zei: Er zou rechtsonder een knop moeten zijn Ik kan m niet vinden. Wat ongelooflijk irritant. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 oktober 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2017 Toch wel echt heerlijk nummertje voor op de snelweg, zeker als die onverwacht komt (shuffle duizend liedjes): Reageren
GolfG60 Geplaatst: 31 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2017 Op werk hebben we Radio 8FM, is een Brabantse radiozender die veel jaren 80 muziek draait en regelmatig jaren 90 nummers tussendoor, en af en toe moderne muziek. Hoeveel muziek ik wel niet herken van GTA's zoals Dance Hall Days, Africa, Love is a Battlefield, Hold the Line, etc. Krijg ik altijd wel weer zin om GTA Vice City of San Andreas op te starten. Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 januari 2018 Rapport Geplaatst: 6 januari 2018 Heerlijk, GTA Vice City op ps4. Maar is er geen cheat voor vliegende auto's op PS4? Kan iemand mij dit vertellen? Reageren
PrioX Geplaatst: 6 januari 2018 Rapport Geplaatst: 6 januari 2018 1 uur geleden, Visser23 zei: Heerlijk, GTA Vice City op ps4. Maar is er geen cheat voor vliegende auto's op PS4? Kan iemand mij dit vertellen? Jammer dat ze niet speelbaar zijn op de Xbox One. Vliegende auto's, is dat niet: Right, R2, O, R1, L2, Down, L1, R1 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 januari 2018 Rapport Geplaatst: 6 januari 2018 1 uur geleden, PrioX zei: Jammer dat ze niet speelbaar zijn op de Xbox One. Naaiend van Rockstar.. Zoveel werk zal het niet zijn om het te porten naar XBO. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 9 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2018 (bewerkt) nvm :v Bewerkt: 9 oktober 2018 door .Sharingan Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 oktober 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2018 Vond de stem van Alexander Mahone uit Prison Break (ben ik pas recent gaan kijken) erg bekend klinken. Maar kon het niet herleiden. Is blijkbaar de voice actor van Ken Rosenberg. Natuurlijk klinkt het heel anders, maar toch grappig dat er bij mij wel iets van herkenning kwam. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 december 2018 Rapport Geplaatst: 14 december 2018 Van dit nummer krijg ik toch wel elke keer een melancholische hunker naar Vice City en het rondcruisen met een Blista Compact langs Escobar International of Vice Point. Dus dan start je Vice City op, neem je een voertuig naar keuze, zet je Emotion 98.3 op en hoop je op Crockett's Theme en na 5 minuten denk je: weet je wat, ik luister wel gewoon naar het nummer terwijl ik een ander spel speel. Tl;dr de handling zuigt maar het was een flamboyant soort zuigen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 december 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2018 Blijft een super nummer, @Phoenyxar! Was laatst op "Dokter Pop" (Radio 10). Het nummer heeft natuurlijk geen tekst, dus als je niet weet waar je het van kent of van wie het is, haast onmogelijk te vinden. Dus werd ingeneuried ingestuurd naar Dokter Pop. Sochtends in de auto op weg naar werk. Schreeuwde gelijk artiest + titel, haha. Mooiste is dat die daarna gedraaid werd. Heerlijk begin van de dag was dat. Grappig dat muziek zon invloed kan hebben op je humeur. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.