Dutchy3010 Geplaatst: 12 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Bij mij AEZAKMI, LXGIWYL, HESOYAM, JUMPJET, TURNDOWNTHEHEAT, TURNUPTHEHEAT en ROCKETMAN. Never gonna forget. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Als ik GTA San Andreas speel op een PC, dan vind ik een vliegtuig sturen echt heel erg lastig..... En vervolgens stort ik als een baksteen uit de lucht, daarna is het BOEMM... Naja, het stomme is: Dat ik al mijn wapens kwijt ben Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Bij mij AEZAKMI, LXGIWYL, HESOYAM, JUMPJET, TURNDOWNTHEHEAT, TURNUPTHEHEAT en ROCKETMAN. Never gonna forget. Ik heb dezelfde lijst, en VROCKPOKEY en BRINGITON Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Als ik GTA San Andreas speel op een PC, dan vind ik een vliegtuig sturen echt heel erg lastig..... En vervolgens stort ik als een baksteen uit de lucht, daarna is het BOEMM... Naja, het stomme is: Dat ik al mijn wapens kwijt ben Als je van tevoren opslaat kan je als je dood bent gegaan weer je oude savegame laden en heb je je wapens nog steeds. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Geplaatst: 13 december 2014 Ik heb vanochtend even GTA San Andreas gespeeld, en toen heb ik de BAGUVIX cheat geactiveerd. En die cheat is best wel handig, vooral als je zoveel mogelijk politie's probeert neer te knallen. Ten duur is het best wel funny, maar als je 6 wanted level sterren hebt, dan is 't juist klote.... Reageren
ERRWINS Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Geplaatst: 13 december 2014 Een spel zonder cheats, dat is pas een uitdaging Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Geplaatst: 13 december 2014 Hoezo? Is een spel dan, net omdat het cheats bevat, plots geen uitdaging meer? Dat lijken me verwante dingen, maar het ene sluit het andere niet uit, noch leidt het naar het direct gebruik van cheats. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Geplaatst: 13 december 2014 Waar zie je mij dat zeggen? Door cheats te gebruiken wordt het spel vaak eenvoudiger. Dit kan nog steeds een uitdaging zijn, maar zonder cheats wordt de uitdaging groter. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Geplaatst: 13 december 2014 Nou, je zegt het letterlijk: "Een spel zonder cheats, dat is pas een uitdaging" Waardoor je in feite zegt dat de aanwezigheid van cheats in een spel (en dus niet het gebruik ervan) ervoor zorgen dat een spel geen uitdaging kent en zulk een uitspraak vind ik nergens op slaan. Je zal het mogelijk ook anders bedoelen, maar dan komt het niet correct over zoals je het eerst zei. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Geplaatst: 13 december 2014 Wanneer ik "serieus" GTA speel, doe ik dat zonder cheats. Maar dat ze er in zitten, is wel een leuk ding; het geeft je allerlei opties om je game aan te passen en er op een andere manier van te genieten. je kan de grootste chaos creëeren zonder meteen afgeknald te worden bijvoorbeeld, en dat is toch leuk om te doen. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Geplaatst: 13 december 2014 De "Riot" cheat is wel een uitdaging. Want je moet heel goed opletten voor ontploffende auto's, en de mensen zijn heel agressief. Maar integendeel: De politie's doen er alles aan om de criminelen te stoppen, dus dat is wel voordelig. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Geplaatst: 13 december 2014 Nou, je zegt het letterlijk: "Een spel zonder cheats, dat is pas een uitdaging" Waardoor je in feite zegt dat de aanwezigheid van cheats in een spel (en dus niet het gebruik ervan) ervoor zorgen dat een spel geen uitdaging kent en zulk een uitspraak vind ik nergens op slaan. Je zal het mogelijk ook anders bedoelen, maar dan komt het niet correct over zoals je het eerst zei. "Dat is pas een uitdaging" Wat inhoud dat spelen zonder cheats een grotere uitdaging is. Je legt me woorden in de mond die ik niet heb gezegd. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Geplaatst: 13 december 2014 Wat inhoud dat spelen zonder cheats een grotere uitdaging is. Nee hoor, het houdt in dat een "spel zonder cheats een grotere uitdaging is", een nuanceverschil. Weet wat je schrijft. De "Riot" cheat is wel een uitdaging. Goh, het is alleszins wel anders. Een bepaald deel van het spel wordt makkelijker, andere dingen moeilijk en soms onmogelijk. Wanneer ik "serieus" GTA speel, doe ik dat zonder cheats. Hier hetzelfde. Zo eens rondkloten in je omgeving met wat cheats. In TBoGT zaten bijvoorbeeld ook amusante cheats die ik graag gebruikte. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2014 Het spel is zo makkelijk als dat je zelf wilt met cheats. Wij hebben het hier niet over cheats bij missies, want dat maakt de missie minder leuk. En TURNUPTHEHEAT zal ik niet echt als minder makkelijk kwalificeren. Vind het ook gewoon een redelijk kortzichtige opmerking van je, Erwin. Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Geplaatst: 13 december 2014 maar sinds ik ze moet spelen op iOS zijn ze hel op aarde Nou, Zero's missies zijn altijd al hel op aarde geweest hoor! :o Met een analoge stick inderdaad. Die minigun missie kwam ik ook niet voorbij op de PS2 (kent iemand die nog?), maar toen ik de missie voor het eerst deed op de PC ging het als vanzelf. Een muis heeft nu eenmaal veel meer precisie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.