Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik gebruik bijna altijd cheats, 't komt vooral omdat Cheats het spel zogenaamd "leuker maken".

Maar er zijn ook cheats die het spel minder fijn maken, zoals: Regen en Onweer cheat, Zandstorm cheat, noem maar op.

Meestal als ik een missie doe, dan gebruik ik amper tot geen cheats. Want missies zonder cheats is juist vele maal uitdagender.

Maar mijn boodschap is vooral: Gebruik cheats voor de fun. En als je serieus GTA speelt, gebruik dan niet zoveel cheats.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik bijna altijd cheats, 't komt vooral omdat Cheats het spel zogenaamd "leuker maken".

Maar er zijn ook cheats die het spel minder fijn maken, zoals: Regen en Onweer cheat, Zandstorm cheat, noem maar op.

Meestal als ik een missie doe, dan gebruik ik amper tot geen cheats. Want missies zonder cheats is juist vele maal uitdagender.

Maar mijn boodschap is vooral: Gebruik cheats voor de fun. En als je serieus GTA speelt, gebruik dan niet zoveel cheats.

Als je serieus GTA speelt gebruik dan geen cheats*

Link to comment
Delen op andere websites

Cheats zijn sowieso niet leuk in missies, ik vind sommige cheats ook nergens op slaan. Dat je eens een auto te voor schijn tovert met een cheat is nog wel leuk, maar sommige mensen slaan echt door in het cheatgebruik. Dit komt het spelplezier en de speluitdaging niet ten goede.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt het spelplezier en de speluitdaging niet ten goede.

Dit is natuurlijk heel persoonlijk. Wanneer je het verhaal en alles hebt gespeeld zonder cheats, is het daarna vaak juist leuk om bepaalde cheats te activeren, om het zo moeilijker, makkelijker of grappiger te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt het spelplezier en de speluitdaging niet ten goede.

Dit is natuurlijk heel persoonlijk. Wanneer je het verhaal en alles hebt gespeeld zonder cheats, is het daarna vaak juist leuk om bepaalde cheats te activeren, om het zo moeilijker, makkelijker of grappiger te maken.

Het is dan ook mij persoonlijke manier, als de cheat gebruikt voor zes sterren politie dan is het nog wel leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt het spelplezier en de speluitdaging niet ten goede.

Dit is natuurlijk heel persoonlijk. Wanneer je het verhaal en alles hebt gespeeld zonder cheats, is het daarna vaak juist leuk om bepaalde cheats te activeren, om het zo moeilijker, makkelijker of grappiger te maken.

En leuker. :D JUMPJET gebruiken en rondvliegen met een radiootje aan op K-Rose of K-DST maakt mij soms zo gelukkig. Nostalgie. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...