Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik moet SA nog steeds 100% uitspelen :-(

Ik ook :7 Maar het lijkt bij mij niet te lukken vanwege (iOS)-bugs...

Ik speel nu op Xbox 360, en heb het verder op de PC gespeeld, maar het enige bewegelijke wat ik weet is dat Lowriders alle kanten op kunnen "stuiteren", maar ik vermoed niet dat dat is wat je bedoelt.
Inderdaad niet wat ik bedoel, lowriders hebben er bij mij juist geen last van... Rare is dat alleen de genoemde auto's het hebben, dacht in het begin van het spel dat het met de driving skill te maken had, maar nu ik verder ben blijft het hetzelfde. Ik heb er geen last van maar ik vroeg me wel af of dit bij anderen ook bekend is :D Ik zal eens kijken of ik het verschijnsel op video kan zetten :)
Dat is een bekende bug in de Android en iOS versie. Het veranders niks aan het rijden maar het lijkt alsof CJ de hele tijd over kleine drempels rijdt.

Thanks, wel apart dat ik op 't web niet heb gelezen aangezien het wel een bekende bug schijnt ze zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een groot verschil tussen PC en PS2 zit in Amphibious Assault. Met een kleine increase in je lung capacity kun je die missie al halen, maar op de PC heb je echt 100% lung capacity nodig. Hoelang duurt het ongeveer om dat te verkrijgen? Alle Oysters verzamelen kan ik nog niet, want CJ verzuipt bij 3/4 van de Oysters omdat ze te diep zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet SA nog steeds 100% uitspelen :-(

Ik ook :7 Maar het lijkt bij mij niet te lukken vanwege (iOS)-bugs...

Ik speel nu op Xbox 360, en heb het verder op de PC gespeeld, maar het enige bewegelijke wat ik weet is dat Lowriders alle kanten op kunnen "stuiteren", maar ik vermoed niet dat dat is wat je bedoelt.
Inderdaad niet wat ik bedoel, lowriders hebben er bij mij juist geen last van... Rare is dat alleen de genoemde auto's het hebben, dacht in het begin van het spel dat het met de driving skill te maken had, maar nu ik verder ben blijft het hetzelfde. Ik heb er geen last van maar ik vroeg me wel af of dit bij anderen ook bekend is :D Ik zal eens kijken of ik het verschijnsel op video kan zetten :)
Dat is een bekende bug in de Android en iOS versie. Het veranders niks aan het rijden maar het lijkt alsof CJ de hele tijd over kleine drempels rijdt.

Thanks, wel apart dat ik op 't web niet heb gelezen aangezien het wel een bekende bug schijnt ze zijn. :puh:

Wil je mijn save file? :)

Hij heeft alle kogelvrije etc voertuigen, en het enige wat je moet doen is End of the line voltooien en je hebt 100%

Download link: http://gtasnp.com/VpKP5t

Dit zijn de voertuigen die ik heb:

Current garages:

Los Santos:

Ganton: AP/UC2 Buffalo, AP Infernus.

Santa Maria: Topfun, UC Burrito, AP Glendale.

Verdant Bluffs: AP/UC Newsvan, AP Monster.

Mulholland: FP/EP Seasparrow, UC Perennial, UC Mesa, BP Forklift.

Countryside:

Palomino Creek: BP/FP/EP/MP Elegy, BP/FP/EP/MP Fortune, BP/FP/EP Patriot, AP Sanchez.

Dillimore: AP Sabre, AP Sadler, AP FCR-900, AP PCJ-600.

San Fierro

Doherty: BP Tanker, UC Stretch, UC Camper, FP/EP/DP Rancher.

Paradiso: UC/Mutant BF-400, UC Pony, UC/Offroad Pony, UC Pizzaboy.

Calton Heights: AP Merit, AP Savanna.

Hashbury: AP Admiral, AP Bravura, AP Boxville, DP/FP Rumpo.

Desert:

VM Hangar: AP Firetruck (NOT YET), AP/UC Maverick, UC Maverick, UC Packer.

VM Garage: BP/FP S.W.A.T, AP Police Ranger, FP/EP/DP/MP Police, AP HPV1000.

Fort Carson: AP Monster, AP Bandito, AP Romero, AP Hustler.

Las Venturas:

Prickle Pine: AP Buffalo, AP Sultan, AP Sentinel, AP Tampa.

Rockshore West: AP/UC Vortex, AP/UC Vortex, UC BF Injection.

Redsands West: AP/UC2 Feltzer, AP Camper, AP Greenwood

Whitewood Estates: BP/FP Voodoo, BP/FP Tahoma, BP/MP Walton.

What i still need:

AP Firetruck.

Bewerkt: door herobriner007
Link to comment
Delen op andere websites

Thanks, ik was ook al aan het zoeken naar savegames, ik was nog lang niet bij End of the Line (pas bij Meat Business) maar alsnog bedankt :puh:

iOS is echt lastig. Ik zit al een poos vast bij een missie en heb sindsdien nog niet de gedachte gehad om verder te spelen :(

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks, ik was ook al aan het zoeken naar savegames, ik was nog lang niet bij End of the Line (pas bij Meat Business) maar alsnog bedankt :puh:

iOS is echt lastig. Ik zit al een poos vast bij een missie en heb sindsdien nog niet de gedachte gehad om verder te spelen :(

Welke missie? Zal ik helpen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks, ik was ook al aan het zoeken naar savegames, ik was nog lang niet bij End of the Line (pas bij Meat Business) maar alsnog bedankt :puh:

iOS is echt lastig. Ik zit al een poos vast bij een missie en heb sindsdien nog niet de gedachte gehad om verder te spelen :(

Ik vind het wel meevallen, maar ik denk dat dat meer ligt aan het feit dat ik nooit iets op een Playstation of Xbox gespeeld heb :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een groot verschil tussen PC en PS2 zit in Amphibious Assault. Met een kleine increase in je lung capacity kun je die missie al halen, maar op de PC heb je echt 100% lung capacity nodig. Hoelang duurt het ongeveer om dat te verkrijgen? Alle Oysters verzamelen kan ik nog niet, want CJ verzuipt bij 3/4 van de Oysters omdat ze te diep zitten.

Dit heb ik een hele tijd geleden al eens op WikiGTA gedocumenteerd. Als je de frame limiter uit hebt staan moet je hem terug aan zetten. Als het dan nog niet lukt moet je een manier vinden om je framerate nog verder te verlagen. Het lijkt compleet onlogisch, maar met een lage framerate zwem en vaar je véél sneller dan met een hoge framerate. Dit zet zich tevens door in SA-MP waar je gelukkig met het client command /fpslimit tijdelijk je framerate kan verlagen als je een heel stuk moet zwemmen of varen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg zo zin om San Andreas weer eens op te pakken, nu ik Windows heb (zat altijd op Mac), waar ik vroeger nooit ver ben geraakt toen ik een klein jongetje was. Misschien ook leuk om te experimeteren met mods, aangezien dat op Mac nooit ging. Hebben jullie suggesties? :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...