Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heel gaaf. Had op reddit al een paar gifjes hiervan voorbij zien komen; ik was al benieuwd naar het daadwerkelijke filmpje. Prachtig gedaan, vooral die scène met die foto en die gigantische joint van Big Smoke was heel droog.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik zit nog maar net op deze forums. Ik vind San Andreas een geweldige game, ik heb het gespeeld op de xbox 360, pc, PS2 en mobiel. Het lijkt me leuk om met wat actieve mensen over dit geweldige spel te praten en kennis te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum, afdafa! Voor het alledaagse praten over GTA San Andreas kun je het beste terecht in de Random Chat - vandaar ik je topic even heb samengevoegd met dit topic. :)

In de Random Chat kun je in principe ieder GTA San Andreas-gerelateerd onderwerp aansnijden, dus vertel maar wat je wilt bespreken! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Om toch de activiteit hier op te krikken; Wie speelt er op het heden nog GTA SA? In de eerste instantie was ik van plan om 'm uit te

spelen, desondanks ben ik ermee gestopt wegens de omstandigheden rondom m'n privéleven. Ondanks alles had ik er zeker (opnieuw) héél erg veel plezier van gehad! :Y

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...