Matthias1999 Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2014 Kwam er net achter dat je de kanonnen van de SAM Site kapot kan kan schieten. En uiteraard heb je er dan ook geen last meer van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2014 Check deze leuke video die ik zojuist vond : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2014 Haha.... Maar ik vraag me nog steeds af, hoe hij op die kraan kwam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2014 Met een jetpack natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2014 En wanneer de beste man zonder cheats speelt, is hij waarschijnlijk uit een vliegtuig/helikopter gesprongen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2014 Maar als je uit een helikopter/vliegtuig springt, dan land je meestal verkeerd, of je springt uit een helikopter zonder een parachute. En dan ben je dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2014 Natuurlijk wel mét parachute, of je springt met parachute van de Los Santos Tower Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2014 Hier nog eentje : http://youtu.be/kCxvmr2y6jE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2014 Maar als je uit een helikopter/vliegtuig springt, dan land je meestal verkeerd, of je springt uit een helikopter zonder een parachute. En dan ben je dood. Wanneer je uit een vliegend object springt, heb je automatisch een parachute Het landen vergt wel wat oefening, maar je kunt vaak prima landen hoor. Althans ik heb er geen problemen mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2014 Dus ook uit een UFO, of en Space Shuttle? Nee even zonder dollen. Ik sprong ook een keer uit een vliegtuig en ik zat al hoog in de lucht, maar ik had helemaal geen parachute. T' kon ook wel aan mij liggen, dat ik helemaal geen parachute had. Maar ik weet nu: Gebruik altijd een parachute als je uit een vliegend object wilt springen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2014 Volgens mij heb je in een vliegtuig oid alleen een parachute als je de flightschool voltooit hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 22 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2014 R.I.P. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2014 R.I.P. Je bent me 1 minuut voor dutchy... Wat een held was hij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2014 En de laatste alweer : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.