Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Jullie hebben allemaal de geruchten wel gehoord; er leeft een vreemd wezen in het bos. Veel spelers dachten gelijk aan bigfoot of pigsy uit manhunt. In een interview met R* werd er gezegd: "there is no bigfoot in the game, but there is living something in the woods..." Dit was het moment dat iedereen met zijn camera het bos in dook. Ik zelf ga binnenkort ook met een vriend flink op onderzoek uit. Ik neem het niet op, maar ik vertel jullie het resultaat. Hieronder een video van CJ die eens goed op onderzoek uit is geweest... Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Die filmpje had ik al eens gezien, maar het nadeel is: Er zit wel een raar wezen in het bos, maar niemand heeft het achterhaalt wat voor wezen het is. En heel veel mensen vervalsen video's, dus bijna niets is waar. Maar het is wel leuk dat je zelf op onderzoek gaat, maar de kans is heel klein dat je iets vindt. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Tja, Rockstar roept iets, fans gaan massaal op speurtocht en bij Rockstar doen ze het in hun broek van het lachen. Daarnaast is met een modificatie van alles in de bossen te plaatsen; vleermuizen, trollen of smurfen, kies maar uit. Pas wanneer ik het zelf, op mijn eigen PC, in mijn ongemodificeerde game zie, dan geloof ik het. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Ik heb me uren vermaakt met zulk soort filmpjes (en ze blijven geweldig om te kijken), maar nu er zo'n 10 jaar verstreken is sinds de release... Verhalen over The Woods Creature zijn nog steeds ''geruchten'' en ''mythes'', terwijl een game als GTA San Andreas toch z'n limieten kent en dus zou zoiets toch wel een keertje zeker gesteld hebben moeten worden. 10 jaar lang speculeren en alleen maar kunnen spreken over geruchten... Het maakt de boel niet veel geloofwaardiger. Mij zul je er niet meer mee overtuigen, maar blijf je verhalen (en eventueel beeldmateriaal) vooral posten, interessant is het zeker! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 (bewerkt) Dan kan ik jou een hand geven! Video's waarin onderzoek gedaan word naar mythes vind ik geweldig, vooral als het over geesten gaat. Op het moment dat er op het einde 100% true word gezegd ga ik gelijk (maar toch onzeker en een beetje bang) ook zoeken! alleen de enge achtergrond muziek kan ik me aan ergeren... ufo's! Bewerkt: 29 december 2014 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2014 We kunnen nu wel tamelijk zeker zijn dat het niet bestaat. Van dat model moet iets van bewijs zijn in de sources van SA en geen enkele modder heeft dat ooit gevonden (terwijl verstopte seksscènes nog voor de release van SA op de pc gevonden waren). Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 (bewerkt) Waarom zijn er nog steeds mensen op zoek naar UFO's in GTA San Andreas, Rockstar heeft helemaal geen UFO's in het spel gestopt Of ze doen het voor Youtube, en de likes. En als dat zo is, zou ik gewoon er niet opzoek naar gaan. Bewerkt: 30 december 2014 door bountyskull_10 Reageren
herobriner007 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Er is wel een UFO in Vice City. OT: Doet er hier iemand aan special vehicles verzamelen? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Er is wel een UFO in Vice City. Dat is een filmprop Vanavond MTA meet, gaat leuk worden. hopelijk. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Ik vind t ook altijd fantastisch om die filmpjes te kijken Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2014 OT: Doet er hier iemand aan special vehicles verzamelen? Nah, dat vind ik niet zo speciaal. Jij wel, neem ik aan? Welke heb je allemaal in je bezit dan? Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Behalve de kleur (bv. de knalgele Burrito uit "Mike Toreno" of de zwarte Stretch uit "Ice Cold Killa") zijn er niet echt "speciale" voertuigen . Voertuigen behouden hun speciale eigenschappen (bv. Kogelvrij) niet na een missie, dus een auto die tijdens een missie kogelvrij is, is dat na de missie niet meer. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 (bewerkt) Jawel. Er zijn methodes: Los Santos: Ganton: AP Sultan, AP Tampa, AP PCJ-600, AP Sanchez. Santa Maria: AP Sentinel, BP/FP Voodoo, UC/Mutant BF-400, UC Burrito. Verdant Bluffs: AP Admiral, AP Bravura, FP/EP/DP/MP Police, BP/FP Tahoma. Mulholland: FP/EP Seasparrow, UC Perennial, UC Mesa, BP Forklift. Countryside: Palomino Creek: BP/FP/EP/MP Elegy, BP/FP/EP/MP Fortune, FP/EP/DP Rancher. Dillimore: AP Sabre, AP Sadler, AP FCR-900, AP HPV1000. San Fierro: Doherty: BP Tanker, UC Stretch, UC Camper. Paradiso: UC Pony, UC/Offroad Pony, UC Pizzaboy. Calton Heights: AP Merit, AP Savanna. Hashbury: AP/UC Maverick, AP Boxville, DP/FP Rumpo. Desert: VM Hangar: Empty VM Garage: Empty Fort Carson: Empty Las Venturas: Prickle Pine: Empty Rockshore West: Empty Redsands West: Empty Whitewood Estates: Empty Nog nodig: BP/FP/EP/MP Patriot, UC Maverick, AP/UC Camper, AP/UC2 Buffalo, BP/MP Walton, UC Packer, AP/UC Vortex, AP/UC Newsvan, UC BF Injection, AP Infernus, AP Glendale, AP Greenwood, BP/FP SWAT Tank, AP/UC2 Feltzer, AP Firetruck, AP Police Ranger, AP Romero, AP Bandito, AP Hustler, AP Monster Ik noem es een paar voorbeelden. Als je bij Tanker Commander een Tractor pakt en achter het tankdtation parkeert, dan de Tanker kapotmaakt zodat Catalina doodgaat, moet je met de Tractor de Sabre om de hoek meenemen. Als je due dan in een garage stopt heb je een AP Sabre (Bulletproof, Fireproof, Explosionproof, Damageproof). In dezelfde missie, als je die Sabre laat exploderen VOORDAT je Mr. Whittaker ontmoet, en dan de misdie afsluit staat er bij het Tankstation waar je de Trucking missies kan doen een AP Sadler. Of als je in End of the line na de muur geramd te hebben, een parachute equipt en dan op de Greenwood van Sweet stampt totdat ie explodeert, en de misdie faalt. Als je die dan met een Sawn off Shotgun naar een garage schiet heb je een AP Greemwood. Bewerkt: 31 december 2014 door herobriner007 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 (bewerkt) Behalve de kleur (bv. de knalgele Burrito uit "Mike Toreno" of de zwarte Stretch uit "Ice Cold Killa") zijn er niet echt "speciale" voertuigen . Voertuigen behouden hun speciale eigenschappen (bv. Kogelvrij) niet na een missie, dus een auto die tijdens een missie kogelvrij is, is dat na de missie niet meer. De PIMP mobile van Jizzy? Bewerkt: 31 december 2014 door ERRWINS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.