Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit midden in de game op de Xbox 360, de vernieuwde versie wel te verstaan. Momenteel kom ik in het geheel niet toe aan gamen, maar mocht het weer kunnen, dan ga ik met veel plezier verder.

• Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

71

• ERRWINS

55

• VeryRealGirl

54

• .PhoeniX.

51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik speel het ook nog regelmatig op iOS, vergelijkbaar met de vernieuwde Xbox versie. Ben meer bezig met de politie bezighouden en geld uitgeven dan met missie's. Heb ondertussen ook een 100% savegame, omdat m'n eigen savegame het niet doet. :7

Geplaatst:

Pas gespeeld, storyline was weer eens leuk. Maar als ik het nu weer ga spelen heb ik het na 5 minuten wel weer gezien.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik speel gta sa nog wel veel, ik ben vooral gewoon aan het rondtijden en politie afknallen, maar misschien ga ik de storyline ook nog wel doen.

Bewerkt: door Matthias1999
Geplaatst:

Dus je wilt zeggen dat je nog nooit de verhaallijn hebt gespeeld? :o Ohh... :@

OT: 'k Heb op het heden nog nooit 'n 'collectable' gevonden. Mja, het lijkt me enigszins wel amusant om langs alle plekjes te gaan waar je normaliter

haast niet komt. Daartegenover vind ik het wel wat té eentonig als je het herhaaldelijk doet.

Geplaatst:

Nog nooit een collectible gevonden? Is dat zelfs mogelijk? Je komt er meerdere gewoon al tegen door rond te wandelen van missie naar missie, deze bijvoorbeeld:

750px-Horseshoe_29b.JPG

(En laten we maar niets zeggen over de tags)

Geplaatst:

Vreemd, op een of andere manier vallen die dingen bij mij niet op... :$ Ik zal het zometeen nog wel even nalopen... :-(

Geplaatst:

Plus, als je de missie Tagging Up Turf hebt gedaan heb je een paar Gang Tags overgespoten; dat zijn ook collectables. smile3.gif

Kan je aanraden om er eens mee bezig te gaan, want zoals je zelf ook al aangeeft: je komt op andere plekjes in de map en je gaat op een heel andere manier kijken naar de plekken die je al kent. Om de opgave wat te verzachten, vind je op WikiGTA natuurlijk prachtig volledig uitgewerkte walkthroughs voor alle collectables die je tegen kunt komen in San Andreas. En je kunt het natuurlijk ook in gedeelten doen, alhoewel je waarschijnlijk wel het meeste zal profiteren van de beloning als je ze gelijk doet. Maar ook dat kan best snel gaan en kan bovendien erg leuk zijn, dat verzeker ik je. ^_^

Geplaatst:

Dus je wilt zeggen dat je nog nooit de verhaallijn hebt gespeeld? :o Ohh... :@

Ik bedoelde nog een keer de verhaallijn doen, ik heb de verhaallijn namelijk volgens mij al

4 of 5 keer gedaan en ik heb de game ook 1 keer 100% uitgespeeld.

Geplaatst:

Het eerste wat ik deed na het vrijspelen van een nieuw gedeelte was de collectables behalen; toch altijd handig, een hoeveelheid wapens bij je safehouse.

Geplaatst: (bewerkt)

Vandaag kwam ik (alweer) weer 'n vreemd fenomeen tegen; Ik zat in een Rhino om 'n rampage te creëren, en ik blies héél wat auto's op. Na die schoten reed m'n tank uit het niets opeens naar achteren. Ik probeer daar mee aan te duiden dat je nooit comfortabel iets kapot kunt schieten zonder alle kanten op te gaan... Hebben nog méér mensen hier last van? Want ik irriteer me soms daar mateloos aan. Ten tweede had ik voor het eerst (:7) de 'Riot'-cheat uitgeprobeerd, maar m'n impressie was toen alles behalve positief.. Ik sloeg (per ongeluk, uiteraard) 'n voetganger neer die toevallig een raketwerper had, (je raad 't al dat het nooit goed ging komen) en die desbetreffende persoon blies bij op... Achteraf was het best wel dom waarom ik dat überhaupt had gedaan.. :7 Maar goed, dat was verleden tijd.

Bewerkt: door .PhoeniX.
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Eindelijk alle missies van Zero behaald. Op de PC had ik zoveel problemen met vliegen, dat ik daar van ellende de laatste nooit op gespeeld heb. Maar gister op de Xbox eindelijk New Model Army gehaald. Bij de derde poging reed Zero over de streep met nog 1 seconde over...

Geplaatst:

Eindelijk alle missies van Zero behaald. Op de PC had ik zoveel problemen met vliegen, dat ik daar van ellende de laatste nooit op gespeeld heb. Maar gister op de Xbox eindelijk New Model Army gehaald. Bij de derde poging reed Zero over de streep met nog 1 seconde over...

Hahaha, hoe voelt het om deze nu eindelijk eens gehaald te hebben?

Overigens vind ik deze missie heerlijk om te spelen. :$

Geplaatst:

Ik dus niet. :clown: Ik kan to-ta-al niet overweg met de controls op de PC. Na drie mislukte pogingen (ofzo) had ik echt de neiging om m'n

toetsenbord in elkaar te rammen, serieus, zo gefrustreerd was ik... :cab:

Geplaatst:

Hahaha, hoe voelt het om deze nu eindelijk eens gehaald te hebben?

Overigens vind ik deze missie heerlijk om te spelen. :$

Meer kans om de 100% te behalen, verder een missie om gauw te vergeten :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...