Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Bedankt, maar toch liever niet. Mezelf kenende zou de frustratie te hoog oplopen en bestaat de mogelijkheid dat er wat meubelstukken in de buurt zouden sneuvelen. De kans dat er tijdens die vijf uur en een half iets fout loopt wat de hele speedrun kan doen mislukken is wat mij betreft erg hoog, denk maar aan een ingame chauffeur die net iets anders reageert dan je had verwacht. Speedruns zijn zeker amusant om naar te kijken, maar zelf een poging wagen doe ik wijselijk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

In SA is het ook minder foutloos dan bijvoorbeeld Vice City he Sven... Vanwege de lengte maakt een foutje relatief minder verschil dan in VC.

Dat is wel zo, maar ik denk dat de echte perfectionisten onder de speedrunners best wel een hekel hebben aan die opstapeling van kleine foutjes. Ik betwijfel eerlijk gezegd of ik de game nog wel vijf uur achter elkaar zou kunnen spelen. Vroegah waren onze SA: MP avonden soms van die duur, maar toen had ik het gevoel dat er nog dingen te ontdekken vielen, dat gevoel is na al die jaren logischerwijs ook wel een beetje weg. Hetzelfde met deze speedrun, ik bekijk hem in deeltjes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Jezus ik zit al 2 dagen vast in Toreno's Last Flight :3 Te lui om de Maverick te verkrijgen

trek als je onder de heli rijd een wheelie en schiet dan, dan krijgt de heli damage. Op sommige punten blijft de heli ook even hangen, beschiet hem dan met een assault rifle/RPG.
Link to comment
Delen op andere websites

Dus VeryRealGirl, als ik je impliceer doe je werkelijk waar alles alleen vóór die Maverick? Sja, dan moet je niet verwonderd zijn dat je die

missie keer op keer faalt. Naja, wellicht helpt dit een beetje; Leg de gangleden in mum van tijd om, en ren vervolgens zo snel mogelijk naar

die helikopterplatform om de Maverick te bemachtigen. Doe dit zo snel mogelijk, of anders riskeer je dat 'ie wegvliegt.

Link to comment
Delen op andere websites

het is de bedoeling dat ie kapot gaat en toch willen mensen hem in hun 2 bij 2 garage hebben. Zucht..

Jij hebt zeker nooit een all proof heli gevlogen :7

Zelf heb ik me nooit gewaagd aan een special vehicle waar je ellenlang met sawn-off shotguns moet knallen; Veel te veel werk als je het mij vraagt.

Mij niet gezien :N

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad: altijd interessant hoe mensen trucjes bedenken en hele strategieën ontwikkelen om zulke speciale voertuigen te bemachtigen, maar ik heb ook niet het geduld voor dat soort dingen. Het is daarentegen natuurlijk wel tof om zo'n voertuig in je bezit te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ieder zijn ding natuurlijk, maar het blijft behoorlijk knap hoe al die special vehicles zijn ontdekt en hoe men heeft uitgevogeld ze te verkrijgen, want zo af en toe moet je echt wildvreemde acties uithalen. Diegene van het videootje hierboven heeft een playlist van 61(!) special vehicles alleen uit GTA: SA. Zelf heb ik er een stuk of 10 verzameld in de ruime 10 jaar dat ik dit spel heb gespeeld en dat waren vooral makkelijke zoals de All-Proof Feltzer uit End of the LIne clown.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...