.PhoeniX. Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2014 (bewerkt) Hebben jullie ook al opgemerkt, dat Flashback FM alleen maar Giorgio Moroder muziek draait ? En ik vind "Chase" het mooiste nummer van Flashback, omdat het heel rustgevend is Bewerkt: 1 december 2014 door bountyskull_10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2014 Okej, dat heb ik nooit eerder opgemerkt. Dat terzijde, Flashback FM heeft ook slechts 6 nummers. Wat, nu ik het even check, een vrij standaard aantal lijkt te zijn voor LCS-zenders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2014 Ik vind in zowel III als LCS Head Radio een best fraaie zender. Echt van die zondagmiddag muziek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2014 Dat is het inderdaad, als ik mezelf moet inbeelden dat ik LCS speel hoor ik makkelijk een Head Radio-liedje op de achtergrond. Niet dat er ook maar één noemenswaardig lied op die zender te vinden is (bevestigd door het feit dat ik er geen enkel herken wanneer ik de lijst check), maar toch in zijn geheel wel een zender die correct aanvoelt en dat mag ook gezegd worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2014 Ik vond Flashback FM altijd wel een goede radiozender in GTA LCS. Telkens als ik GTA LCS aan het spelen was, luisterde ik altijd naar Flashback. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2015 Waarom kwam dit alleen op ps2 en psp? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2015 Het was eigenlijk alleen voor de PSP bestemd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2015 Maar waarom dan niet voor de xbox en pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2015 Omdat hij eigenlijk alleen voor de PSP was, hij kwam ook met hoge uitzondering voor ps2 uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2015 Dat blijft toch jammer, want een groot gedeelte van de GTA-fans zal deze game nooit spelen. Hij is trouwens ook via de PSN-store aan te schaffen voor de PS3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2015 Het is inderdaad jammer dat velen deze games nooit zullen spelen. Het blijven toch gouden klassiekers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2015 Niet dat er ook maar één noemenswaardig lied op die zender te vinden is (bevestigd door het feit dat ik er geen enkel herken wanneer ik de lijst check), R* heeft alle nummers voor Head Radio speciaal laten maken dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2015 GTA LCS is trouwens nog steeds een hele mooie game waarbij ik vele uren in had gestopt. Ten duur had ik m'n PS2 weggedaan, en omgeruild voor een PS3. Maar het blijft vooral een hartstikke mooie game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2015 Leuke game was het inderdaad maar tering wat is die snel uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2015 Goh, dat is relatief. Het is misschien wel één van de kortere games (maar wat wil je ook voor een PS2-game), maar het kent toch een goede 50-60 missies om door te spelen. Hoewel dat je ergens wel gelijk hebt, want het kent vooral heel veel optionele missies naast de centrale lijn die je speelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.