Jump to content

GTA Liberty City Stories - Random Chat

Recommended Posts

Hebben jullie ook al opgemerkt, dat Flashback FM alleen maar Giorgio Moroder muziek draait :7?

En ik vind "Chase" het mooiste nummer van Flashback, omdat het heel rustgevend is :)

Edited by bountyskull_10
  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• .PhoeniX.

10

• Phoenyxar

9

• Nissan

5

• Danger_dog_guy_7

5

Okej, dat heb ik nooit eerder opgemerkt.

Dat terzijde, Flashback FM heeft ook slechts 6 nummers. Wat, nu ik het even check, een vrij standaard aantal lijkt te zijn voor LCS-zenders.

Dat is het inderdaad, als ik mezelf moet inbeelden dat ik LCS speel hoor ik makkelijk een Head Radio-liedje op de achtergrond.

Niet dat er ook maar één noemenswaardig lied op die zender te vinden is (bevestigd door het feit dat ik er geen enkel herken wanneer ik de lijst check), maar toch in zijn geheel wel een zender die correct aanvoelt en dat mag ook gezegd worden.

Ik vond Flashback FM altijd wel een goede radiozender in GTA LCS.

Telkens als ik GTA LCS aan het spelen was, luisterde ik altijd naar Flashback.

• 2 months later...

Niet dat er ook maar één noemenswaardig lied op die zender te vinden is (bevestigd door het feit dat ik er geen enkel herken wanneer ik de lijst check),

R* heeft alle nummers voor Head Radio speciaal laten maken dacht ik.

GTA LCS is trouwens nog steeds een hele mooie game waarbij ik vele uren in had gestopt.

Ten duur had ik m'n PS2 weggedaan, en omgeruild voor een PS3. Maar het blijft vooral een hartstikke mooie game.

• 1 month later...

Goh, dat is relatief. Het is misschien wel één van de kortere games (maar wat wil je ook voor een PS2-game), maar het kent toch een goede 50-60 missies om door te spelen. Hoewel dat je ergens wel gelijk hebt, want het kent vooral heel veel optionele missies naast de centrale lijn die je speelt.