Dragon__rage Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Geplaatst: 1 mei 2015 Wow, die derde triatlon is echt gewoon bullsh*t. Letterlijk een halfuur W en Shift ingedrukt houden. Ik snap niet hoe Rockstar kon denken dat dit enigszins leuk kon zijn. En dan crasht m'n game ook nog eens halverwege. Ook bezig voor de 100%, dus ik moet 'm sowieso nog eens overdoen. Haha, ik moest hem ook een keer overdoen, toen ik vlak bij het einde van het fietsen was reed de bocht iets te ruim en kwam tegen een voetganger aan. Kreeg ik de melding dat ik geen misdaden mocht begaan en kon ik weer overnieuw beginnen Reageren
jaymes90 Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Geplaatst: 1 mei 2015 Wow, die derde triatlon is echt gewoon bullsh*t. Letterlijk een halfuur W en Shift ingedrukt houden. Ik snap niet hoe Rockstar kon denken dat dit enigszins leuk kon zijn. En dan crasht m'n game ook nog eens halverwege. Ook bezig voor de 100%, dus ik moet 'm sowieso nog eens overdoen. Haha, ik moest hem ook een keer overdoen, toen ik vlak bij het einde van het fietsen was reed de bocht iets te ruim en kwam tegen een voetganger aan. Kreeg ik de melding dat ik geen misdaden mocht begaan en kon ik weer overnieuw beginnen oeii, das balen ik heb de eerste 3 triathlons met trevor gedaan, wel veel werk en een lamme duim XD Reageren
Tommie59 Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Geplaatst: 1 mei 2015 Ik heb die laatste 1 keer over moeten doen, toen was ik bij het fietsen. Vond hem wel erg lang. Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Geplaatst: 1 mei 2015 constante tappen op de A respectievelijk X-knop. Wat een hel! Wel, de PC heeft tenminste eén voordeel en dat is dat er een "lock" toestand is voor lopen (maar niet sprinten) en voor sprinten op de fiets. Nog 8% te gaan. Reageren
Nissan Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Geplaatst: 1 mei 2015 Ik hoop echt dat R* nooit meer zo'n rotstreek uithaalt. Lamme vingers kreeg ik ervan Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 mei 2015 Rapport Geplaatst: 2 mei 2015 Waarschijnlijk denken ze ook: je moet wat overhebben voor de 100%. Hopen dat ze bij een volgende GTA iets leukers bedenken. Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 mei 2015 Rapport Geplaatst: 2 mei 2015 Sweet, sweet, sweet victory, yeah! Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 mei 2015 Rapport Geplaatst: 2 mei 2015 Bigger screen or it didn't happen. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 mei 2015 Rapport Geplaatst: 2 mei 2015 Nu nog Los Santos Legend en dan ben je de grootste ster van Vinewood. :o Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 2 mei 2015 Rapport Geplaatst: 2 mei 2015 Complimenten! Man, ik vind dat persoonlijk maar 'n gekkenwerk om de 100% te behalen. Toch leuk dat je de screen wilde delen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 mei 2015 Rapport Geplaatst: 2 mei 2015 Heb je de triatlons nodig voor de 100%? Want daar heb ik dus echt geen zin in Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 mei 2015 Rapport Geplaatst: 2 mei 2015 Heb je de triatlons nodig voor de 100%? Want daar heb ik dus echt geen zin in Ja, je moet alle triathlons winnen. Dus ben je tweede; kan je hem overnieuw doen. :/ Reageren
Nissan Geplaatst: 2 mei 2015 Rapport Geplaatst: 2 mei 2015 Ik zit al maanden op de 88%, moet nog één S&F, nog een paar UFO parts, en miscellaneous nog wat dingen, maar ik ben zo lui Reageren
PrioX Geplaatst: 2 mei 2015 Rapport Geplaatst: 2 mei 2015 Ik heb vorige week opnieuw de 100% behaald op de Xbox One. Het heeft weer even tijd gekost maar het geeft wel ''voldoening''. Jammer dat er geen leuke beloningen zijn voor het behalen van de 100%. Een tank voor je deur of zo Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 mei 2015 Rapport Geplaatst: 2 mei 2015 Ik heb vorige week opnieuw de 100% behaald op de Xbox One. Het heeft weer even tijd gekost maar het geeft wel ''voldoening''. Jammer dat er geen leuke beloningen zijn voor het behalen van de 100%. Een tank voor je deur of zo De UFO, hé? Ik heb al tijdje 100% op Xbox 360 en op de Xbox One. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.