Jump to content

GTA V - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 514
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    49

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    42

  • Danger_dog_guy_7

    36

Gisteren de wandelmissie gedaan.

Wat een verschrikking is dat zeg, een klein half uur doelloos rondlopen. Het is dan wel een voordeel dat je met één hand de controller kan vasthouden en Michael kan hardlopen, mooi de andere hand over om even wat te drinken en te facebooken. Echt spectaculair zijn die Kifflom-missies niet, van mij hadden ze ze niet hoeven toevoegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zit nu met die klerezooi dat Michael dat pak 10 dagen aan moet hebben. Was bijna op de helft, schakel ik per ongeluk naar Trevor, toen ik terug naar Michael ging liep ie weer in die nette kleding :fp:

Link to comment
Delen op andere websites

Vond die wandelmissie inderdaad onzin. Ikzelf ben overgeschakeld naar Comedy Central terwijl ik m'n pookje naar rechts bewoog emo.gif

:puh:

Ik deed gewoon een elastiekje of iets erom zodat ie naar links liep, daarna ben ik andere dingen gaan doen, werkte ook prima.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren de wandelmissie gedaan.

Wat een verschrikking is dat zeg, een klein half uur doelloos rondlopen. Het is dan wel een voordeel dat je met één hand de controller kan vasthouden en Michael kan hardlopen, mooi de andere hand over om even wat te drinken en te facebooken. Echt spectaculair zijn die Kifflom-missies niet, van mij hadden ze ze niet hoeven toevoegen.

Ik ga er vanuit dat je de derde triatlon nog niet gedaan hebt. Die is zo mogelijk nóg erger.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga er vanuit dat je de derde triatlon nog niet gedaan hebt. Die is zo mogelijk nóg erger.

Jawel, al gedaan en inderdaad een pijnlijke duim aan overgehouden. Dat is ook zoiets van eens maar nooit meer. Het positieve van een triatlon is wel dat je uitzicht verandert, wat niet echt gebeurt bij die wandelmissie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

kan iemand mij vertellen/uitleggen waarom ik niet in staat ben om tijdens een online missie in mijn persoonlijke voertuigen extra spelers mee te nemen, terwijl i wel bij andere speleds kan instappen. En zij dus niet bij mij.

Kan iemand mij raad geven?

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand mij vertellen/uitleggen waarom ik niet in staat ben om tijdens een online missie in mijn persoonlijke voertuigen extra spelers mee te nemen, terwijl i wel bij andere speleds kan instappen. En zij dus niet bij mij.

Kan iemand mij raad geven?

Er is een extra menu scherm waar je dit kan instellen.

Op de PS3 moet je select ingedrukt houden.

In dit menu kan je dingen instellen als je helm, zonnebril, parachute.

Maar ook wie er wel en niet bij je voertuig mogen instappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...