Jump to content

GTA V - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik rij wel best graag rond met de Rapid GT/Massacro (rijden beide ongeveer hetzelfde). Banshee Het is een vrij geslaagde Grand Tourer en vind hem dan ook wel aangenaam om door de heuvels en bergen mee te rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 514
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    49

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    42

  • Danger_dog_guy_7

    36

En het voelt ook als de canon-ending aan. Niet zo vreemd natuurlijk, maar de game laat je bij de andere opties maar al te graag weten wat voor een vreselijke keuze je hebt gemaakt. Dus best een goed einde eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

maar de game laat je bij de andere opties maar al te graag weten wat voor een vreselijke keuze je hebt gemaakt. Dus best een goed einde eigenlijk.

Ja, absoluut. Je kan dan ook niet meer terug, dat is ook zo klote.

Ik zit op 60% van de 70 gouden missies. Dus 42 gedaan. Schiet al lekker op. Vooral als je S en F missies eerst doet dan gaat het snel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind zelf de deathwish optie het beste. Dan heb je ook veel meer dingen wat je moet doen. puh2.gif

Trevor killen

is het beste.

>>> Door Narukami: Ja, daar mag je wel een spoiler voor gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je had wel een spoiler kunnen gebruiken voor dat bericht..

>>> Door Narukami: Maak gebruik van de Rapporteer knop ipv een onnodig Moderator achtig bericht te plaatsen knipoog.gif<<<

Dat was ik inderdaad van plan, maar helaas kan dat niet via de mobiele versie van GTAForum, Narukami. ;)

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Wat moet je nog precies doen Votair? Hopelijk spaar je niet alle zijmissies op voor na de story, dat gaat erg vervelen puh2.gif

Submarine pieces, Maude, 50 letterscrapes, 42 spaceship parts, paar hobbies and pastimes en 2 random events.

Link to comment
Delen op andere websites

Submarine pieces en Maude's zijmissies tellen niet voor de 100%. Alle aan

Michael en Trevor

gerelateerde zijmissies hoef je niet te doen voor de 100%, je weet misschien zelf wel waarom puh2.gif

Oh mooi haha! Straks maar ff het resterende doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Submarine pieces en Maude's zijmissies tellen niet voor de 100%. Alle aan

Michael en Trevor

gerelateerde zijmissies hoef je niet te doen voor de 100%, je weet misschien zelf wel waarom puh2.gif

oh serieus?! Das wel handig, maar toch ga ik ze wel allemaal doen, beetje sneu als je wat over laat :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Submarine pieces en Maude's zijmissies tellen niet voor de 100%. Alle aan

Michael en Trevor

gerelateerde zijmissies hoef je niet te doen voor de 100%, je weet misschien zelf wel waarom puh2.gif

Dat klopt, maar als je voor alle Achievements/Trophies gaat dan zijn er wel andere missies die je moet completen, die bijvoorbeeld niet nodig zijn voor de 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu begonnen aan de 70 Gold medals voor missies. Ik heb er al 24. Deze week met Death Incorporated alle heists voltooid.

Nog 5 achievements te gaan:

  • Above the Law (Level 100 Online) - Momenteel 77.
  • Solid Gold, Baby! (70 Gold medals on Missions & S&F) - Momenteel op 31% (24 gouden medailles)
  • Live a Little (8 Miljoen besteden aan Heist voertuigen) - Momenteel geschat rond de 5 miljoen
  • Mastermind (25 platinum medals in Heists) - Momenteel 15 platinum medals
  • Can't Touch this (Niet geraakt worden in een Heist finale)

Dat is een van de 5! :)

Nu lekker Heisten en levelen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...