Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Ik rij wel best graag rond met de Rapid GT/Massacro (rijden beide ongeveer hetzelfde). Banshee Het is een vrij geslaagde Grand Tourer en vind hem dan ook wel aangenaam om door de heuvels en bergen mee te rijden. Reageren
Nissan Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Wat moet je nog precies doen Votair? Hopelijk spaar je niet alle zijmissies op voor na de story, dat gaat erg vervelen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Al aardig opgeschoten met de gouden medailles. Ik zit nu op 50%. Dus nog 35 missies te gaan. Net de Endings gedaan voor het eerst. Wow, best gaaf gedaan. Reageren
Michael Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 Ik vind zelf de deathwish optie het beste. Dan heb je ook veel meer dingen wat je moet doen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 Ik vind zelf de deathwish optie het beste. Dan heb je ook veel meer dingen wat je moet doen. Ja, wel de spannendste inderdaad. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 En het voelt ook als de canon-ending aan. Niet zo vreemd natuurlijk, maar de game laat je bij de andere opties maar al te graag weten wat voor een vreselijke keuze je hebt gemaakt. Dus best een goed einde eigenlijk. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 maar de game laat je bij de andere opties maar al te graag weten wat voor een vreselijke keuze je hebt gemaakt. Dus best een goed einde eigenlijk. Ja, absoluut. Je kan dan ook niet meer terug, dat is ook zo klote. Ik zit op 60% van de 70 gouden missies. Dus 42 gedaan. Schiet al lekker op. Vooral als je S en F missies eerst doet dan gaat het snel. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 Ik vind zelf de deathwish optie het beste. Dan heb je ook veel meer dingen wat je moet doen. Trevor killen is het beste. >>> Door Narukami: Ja, daar mag je wel een spoiler voor gebruiken.<<< Reageren
Michael Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 (bewerkt) Je had wel een spoiler kunnen gebruiken voor dat bericht.. >>> Door Narukami: Maak gebruik van de Rapporteer knop ipv een onnodig Moderator achtig bericht te plaatsen <<< Dat was ik inderdaad van plan, maar helaas kan dat niet via de mobiele versie van GTAForum, Narukami. Bewerkt: 19 mei 2015 door Asphyxiated Reageren
Votair Geplaatst: 19 mei 2015 Rapport Geplaatst: 19 mei 2015 Wat moet je nog precies doen Votair? Hopelijk spaar je niet alle zijmissies op voor na de story, dat gaat erg vervelen Submarine pieces, Maude, 50 letterscrapes, 42 spaceship parts, paar hobbies and pastimes en 2 random events. Reageren
Nissan Geplaatst: 19 mei 2015 Rapport Geplaatst: 19 mei 2015 Submarine pieces en Maude's zijmissies tellen niet voor de 100%. Alle aan Michael en Trevor gerelateerde zijmissies hoef je niet te doen voor de 100%, je weet misschien zelf wel waarom Reageren
Votair Geplaatst: 19 mei 2015 Rapport Geplaatst: 19 mei 2015 Submarine pieces en Maude's zijmissies tellen niet voor de 100%. Alle aan Michael en Trevor gerelateerde zijmissies hoef je niet te doen voor de 100%, je weet misschien zelf wel waarom Oh mooi haha! Straks maar ff het resterende doen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 mei 2015 Rapport Geplaatst: 19 mei 2015 Submarine pieces en Maude's zijmissies tellen niet voor de 100%. Alle aan Michael en Trevor gerelateerde zijmissies hoef je niet te doen voor de 100%, je weet misschien zelf wel waarom oh serieus?! Das wel handig, maar toch ga ik ze wel allemaal doen, beetje sneu als je wat over laat Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 mei 2015 Rapport Geplaatst: 19 mei 2015 Submarine pieces en Maude's zijmissies tellen niet voor de 100%. Alle aan Michael en Trevor gerelateerde zijmissies hoef je niet te doen voor de 100%, je weet misschien zelf wel waarom Dat klopt, maar als je voor alle Achievements/Trophies gaat dan zijn er wel andere missies die je moet completen, die bijvoorbeeld niet nodig zijn voor de 100%. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 mei 2015 Rapport Geplaatst: 22 mei 2015 Ik ben nu begonnen aan de 70 Gold medals voor missies. Ik heb er al 24. Deze week met Death Incorporated alle heists voltooid. Nog 5 achievements te gaan: Above the Law (Level 100 Online) - Momenteel 77. Solid Gold, Baby! (70 Gold medals on Missions & S&F) - Momenteel op 31% (24 gouden medailles) Live a Little (8 Miljoen besteden aan Heist voertuigen) - Momenteel geschat rond de 5 miljoen Mastermind (25 platinum medals in Heists) - Momenteel 15 platinum medals Can't Touch this (Niet geraakt worden in een Heist finale) Dat is een van de 5! Nu lekker Heisten en levelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.