Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 november 2015 Rapport Geplaatst: 28 november 2015 MILF Spotted! ouwe trekvogel van me Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 november 2015 Rapport Geplaatst: 30 november 2015 http://imgur.com/LTuPS9q Het is niet zo moeilijk Rockstar.. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 30 november 2015 Rapport Geplaatst: 30 november 2015 Oké, wat probeer je hiermee in feite te zeggen? Dat Just Cause 3 vele malen beter is dan GTA V? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 november 2015 Rapport Geplaatst: 30 november 2015 .Phoenix. is weer eens butthurt Dat ik deze functie mis in GTA zegt niet dat ik t meteen een beter spel vind Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 30 november 2015 Rapport Geplaatst: 30 november 2015 Neen, ik was niet 'mad' of zoiets. Ik vroeg me alleen (ten zeerste) af wat de betekenis van 't plaatje inhield... Maar hoe dan ook weet ik het nu. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 november 2015 Rapport Geplaatst: 30 november 2015 Neen, ik was niet 'mad' of zoiets. Ik vroeg me alleen (ten zeerste) af wat de betekenis van 't plaatje inhield... Maar hoe dan ook weet ik het nu. Nee maar ff serieus, wrm zit dit nog steeds niet in GTA Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 november 2015 Rapport Geplaatst: 30 november 2015 Mogelijk is het bewust gedaan. Dergelijke interactieve zaken in de omgeving zouden misschien wel welkom zijn, maar er zijn andere prioriteiten lijkt me? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Geplaatst: 1 december 2015 Ook ik heb Gta V next-gen! Gisteren een ps4 + Gta V gekocht bij mediamarkt, vrijdag eens uittesten Reageren
Michael Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Wel handig dat je gewoon uit die vliegtuig kan springen, het was wel leuk geweest voor Grand Theft Auto Online als je de deuren open kon maken van buiten en binnen en dat je dan gewoon voertuigen en spelers kan binnen laden en dan op een bepaalde hoogte die mensen er af laten springen. Het had zeker wat toegevoegd voor de mensen die wat willen doen met hun crews. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Vond deze video, kan er wel om lachen: Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Haha! It was very funny. Even 'n serieus antwoord; alles wat in die bovenstaande video werd getoond herkende ik wel.. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Een beetje aangedikt, maar ik herken wel enkele frustratiepunten. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 Vond deze video, kan er wel om lachen: Nice one! Er zitten een paar tussen die zijn spot-on 100% accuraat. Zoals de verborgen turbo-acceleratie knop in de politie voertuigen Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Zo, V ook maar aangeschaft voor de ps4, had stiekem al verwacht dat het een van de 12 wintersales zou zijn. Binnenkort ook maar de WikiGTA team joinen, if I'm worthy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.