Jump to content

Froodooo's Pics


Froodooo

Recommended Posts

Foto's maken beschouw ik niet als mijn ultieme hobby, maar als je dat zo leest klinkt het meteen alweer alsof ik er helemaal niets aan vind. Dat is niet waar. Het maken van die ene perfecte plaat tussen alle - soms iets minder geslaagde - pogingen is iets waar je altijd op wacht, iets waar je best wel een beetje trots op mag zijn. Dit topic is voor mij bedoeld om dat soort foto's kwijt te kunnen. Foto's die op één of andere manier in mijn ogen boven de rest van mijn pogingen uitstijgen. Of jullie er dezelfde mening op nahouden is vervolgens de vraag, maar daar kunnen jullie dan mooi een reactie over kwijt.

zl7k86.jpg

2yuadli.jpg

jgh6s9.jpg

9pxapx.jpg

11bqa28.jpg

2vdskmu.jpg

29lfrjo.jpg

v48651.jpg

Wellicht dat de locatie waar de bovenstaande fotoserie genomen is kan dienen als een mooie huiskamervraag.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik even op je huiskamervraag mag antwoorden: Oost-Afrika. Tanzania, Kenia, Zambia, Zuid-Afrika?

Nee, het is geen Afrika, hoewel je dat aan de ligging van deze locatie op de landkaart gezien eigenlijk wel zou denken. Het ligt dichter bij dat continent dan bij het land waar het eigenlijk deel van uitmaakt.

Leuke foto's man. Tof dat je zulke herinneringen meeneemt van je verre reizen. Vind de compositie van de giraffe erg goed geslaagd, het is net alsof hij een soort verentooi op zijn kop heeft. :puh:

Thanks! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik de eerste foto zag dacht ik onmiddellijk aan La Palma, één van de Canarische Eilanden. Maar bij het zien van wat meer "woestijngebied" denk ik eerder aan bijvoorbeeld Lanzarote?

De Canarische Eilanden is inderdaad goed. Lanzarote heeft inderdaad dit soort woestijngebieden, maar de foto's zijn niet op dat eiland genomen. De plaatjes zijn geschoten op Fuerteventura.
Link to comment
Delen op andere websites

Nice foto's van de Canarische eilanden! Ben zelf ook regelmatig op die eilanden geweest - Lanzarote, Gran Canaria, Tenerife, La Palma - en ik hou echt van die eilanden. Prachtige natuur in combinatie met heerlijk strand. Schitterende foto's :Y

Ook de foto's van Duitsland zijn de moeite waard. Vooral die eerste straalt enorme rust uit, maar geeft ook een mystiek gevoel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Zomaar wat foto's van een zuidelijk Amsterdam waar de avond invalt. Niet allemaal scherp - want genomen met mijn mobiele telefoon - maar wat mij betreft wel een mooi sfeertje en mooie avondkleuren. Alle foto's zijn genomen in de buurt van Borchland.

j61ixv.jpg

nd3bqa.jpg

2ekkuj5.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...