Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nee klopt. Ik vind hom ajax op dit moment speelt ook zwaar kut. Ook verschrikkelijk saai. Maar ze hebben tenminste nop de intentie om aan te vallen. Dat mis ik bij PSV en vind ik eerlijk gezegd ook niet kampioens waardig. Ajax op dit moment ook niet hoor. Ik denk eerlijk gezegd dat een PEC of AZ of Vitesse het meer verdient. En ja hoe PSV nu speelt is ook een kwaliteit, ik vind het alleen niet echt mooi. En ja ik been een beetje gefrustreerd :puh:

Bewerkt: door KoningJesper
  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Froodooo

32

• Venzio

28

• KoningJesper

24

• MegaPilot

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Achterin rondtikken en voor de rest niets creëren is ook niet alles.

Dat PSV niks creëert is volslagen onzin. Best scorende team in Nederland, hallow zeg.
Maar ze hebben tenminste nop de intentie om aan te vallen.

Ajax heeft de intentie en kickt er 47 in, PSV heeft de counter en kickt er 62 in. Lang leve counter zeg ik dan..
Dat mis ik bij PSV en vind ik eerlijk gezegd ook niet kampioens waardig.
PSV schiet gemiddeld 2 à 3 doelpunten per match, laat er gemiddeld iets minder dan 1 binnen per match, staat op dit moment 12 punten los(ervan uitgaande dat Ajax z'n wedstrijd wint) en ze zouden niet kampioenswaardig zijn? Ach kom zeg.
Geplaatst:

Ik vind hun resultaten zeker kampioenswaardig. Alleen hun spel niet. Maar dat is een mening en jij kan het mooi vinden en ik niet. Maar ik ben ook niet helemaal objectief dat geef ik toe

Geplaatst:

Dat weet jij vast ook, MegaPilot, als je bovenaan staat heb je ook genoeg haters. PSV heeft in 23 wedstrijden 8 (!) verliespunten. We worden dus niet een kampioen omdat de concurrenten punten laten liggen, maar omdat wij om een zeer sterk aantal punten gaan eindigen. Het is zelfs mogelijk (en ik acht het niet eens onmogelijk) om een historisch puntenaantal te scoren.

Mooi voetbal moet een middel zijn om je doel (winst) te bereiken, en niet andersom. De doelpunten tegen AZ waren niet eens allemaal counters, de 2-0 was een hoekschop na een zelf gecreëerde aanval, de 2-3 was een voorzet van de flanken en bij de 2-4 waren er 4-5 spelers om 2 man in de 16 af te stoppen. Het wordt nu heel erg makkelijk gezegd dat PSV alleen maar countert maar dan moet je toch eens wat meer wedstrijden gaan bekijken en niet de menigte volgen.

PSV laat gewoon elke wedstrijd weer zien dat ze graag willen winnen en er tot de laatste minuut voor blijven knokken, ze geven met een tegenslag niet op, ze gaan juist harder werken. Dát is een kwaliteit die je van een kampioen wilt zien. Het is ook echt niet allemaal even mooi om te zien, maar PSV heeft gemiddeld 50,5% balbezit, is dat de tegenstander de bal geven en achterover hangen?

Geplaatst:

Typisch dat sommige PSV fans nu het goed gaat ineens weer supporter blijken te zijn. :7

Wat wil je daarmee zeggen? Dat er nu in een keer veel meer PSV-supporters zijn nu ze het goed doen? In dat geval, logisch, komt (helaas?) bij iedere club wel voor. Als de resultaten wat tegenvallen (als vorig jaar) zijn ze in een keer Ajax-supporter of bedoel je dat gericht op mij?

Geplaatst:

Heracles met 2-0 gewonnen van Feyenoord. Dat gaat wat worden tegen Roma..... Natuurlijk kan alles dan anders zijn, maar ik heb er een hard hoofd in.

Geplaatst:

Typisch dat sommige PSV fans nu het goed gaat ineens weer supporter blijken te zijn. :7

Wat wil je daarmee zeggen? Dat er nu in een keer veel meer PSV-supporters zijn nu ze het goed doen? In dat geval, logisch, komt (helaas?) bij iedere club wel voor. Als de resultaten wat tegenvallen (als vorig jaar) zijn ze in een keer Ajax-supporter of bedoel je dat gericht op mij?

Waarom gelijk zo verdedigend?

Geplaatst:

Waarom gelijk zo verdedigend?

Als jij het verdedigend noemt... waarom dan aanvallend richting PSV-fans?

Geplaatst: (bewerkt)

Wat een debuut van De Zeeuw. Dit is m echt gegund! Jammer dat dat ADO dan weer terug moet komen in de slotfase. Door twee fouten van Ten Grabbelaar. Die man kan rcht niet keepen. Mijn god zeg. Ik ben echt geneigd om alle wedstrijden van NAC terug te kijken en uit te rekenen hoeveel ze zouden staan met een pakweg Coutinho op doel.

Bewerkt: door KoningJesper
Geplaatst:

Wat een debuut van De Zeeuw. Dit is m echt gegund! Jammer dat dat ADO dan weer terug moet komen in de slotfase. Door twee fouten van Ten Grabbelaar. Die man kan rcht niet keepen. Mijn god zeg. Ik ben echt geneigd om alle wedstrijden van NAC terug te kijken en uit te rekenen hoeveel ze zouden staan met een pakweg Coutinho op doel.

Jelle heeft vaak zulke momenten..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...