Dutchy3010 Geplaatst: 16 februari 2015 Rapport Geplaatst: 16 februari 2015 Typisch dat sommige PSV fans nu het goed gaat ineens weer supporter blijken te zijn. Wat wil je daarmee zeggen? Dat er nu in een keer veel meer PSV-supporters zijn nu ze het goed doen? In dat geval, logisch, komt (helaas?) bij iedere club wel voor. Als de resultaten wat tegenvallen (als vorig jaar) zijn ze in een keer Ajax-supporter of bedoel je dat gericht op mij? Waarom gelijk zo verdedigend? Als jij het verdedigend noemt... waarom dan aanvallend richting PSV-fans? Ik heb het niet over jou als persoon. Ik quote je niet of niets. Maar gelijk "of heb je het over mij?"... Ik ben niet eens aanvallend naar PSV-fans, het is alleen een observatie. Reageren
Venzio Geplaatst: 16 februari 2015 Rapport Geplaatst: 16 februari 2015 Ik vroeg wat je ermee wilde zeggen want ik vond het niet duidelijk. Heb ik dat met mijn eerste deel goed begrepen of bedoelde je het anders? Je beoordeelde het wel met een . Reageren
MovieGamer Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 NAC eindelijk eens een keer gewonnen. xD Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Ajax En wat een kans voor Armenteros in de slotfase, waardoor Ajax bijna geen enkel punt uit Tilburg meepakte. Zo'n kans die moeilijker te missen dan te raken is. Je zou bijna gaan filosoferen over Armenteros en Ajax-pyjama's in zijn kindertijd. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Hou toch gewoon op met de Eredivisie voor dit seizoen, het is gewoon te vernederend aan het worden, geef PSV die titel nu maar al. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Ik ga huilen van dit Ajax. Te triest, hoe slecht. En dan gaat De Boer ook nog zeuren over de scheidsrechter. Iets wat ie nooit doet. Als je zo slecht, inspiratieloos en slap voetbalt, mag je niet zeuren over de abitrage. Daar is een heel mooi woord voor: calimero. En dan terzijde gelaten of het een overtreding was of niet. Ohja, iets wat Frank goed kan. Niet winnen van een promovendus en wel met een goed gevoel reizen naar een pittige tegenstander in de EL. Ik schaam me voor dit Ajax Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Hou toch gewoon op met de Eredivisie voor dit seizoen, het is gewoon te vernederend aan het worden, geef PSV die titel nu maar al. Vind ik niet eens zo'n gek idee. AZ op de derde plek geeft direct toegang tot de Europa League, en daar tekenen we voor! Reageren
Venzio Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Vandaag enigszins relaxt in het stadion kunnen zitten, saaie wedstrijd met een laag tempo. 3-0 winnen en verder, op naar donderdag en zondag! 14 punten! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Als deze had gezeten... Tjah, dan was Mahi vanaf vandaag onsterfelijk. Reageren
Dippie Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 (bewerkt) Ja, maar die zat niet, en dus kon Heerenveen met 3-1 winnen. #DagGroningen Overigens wel een ontzettend lekkere solo, dat kan ik zelfs als Heerenveen-fan niet ontkennen. Bewerkt: 22 februari 2015 door Dippie Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Als deze had gezeten... Tjah, dan was Mahi vanaf vandaag onsterfelijk. #Dembélé #neverforget Reageren
MovieGamer Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 damn, ik hoopte zo erg dat Feyenoord vandaag zou verliezen. Maar ook lekker slim van Excelsior om een 0-2 voorsprong uit handen te geven. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Ja, maar die zat niet, en dus kon Heerenveen met 3-1 winnen. #DagGroningen Overigens wel een ontzettend lekkere solo, dat kan ik zelfs als Heerenveen-fan niet ontkennen. Was inderdaad wel jammer. Een beetje een vreemde uitslag, want de beste kansen waren toch wel voor Groningen.Van Boekel moet ook oprotten, hij had gewoon zo'n 4 penals moeten geven die hij niet gaf (1 Hee, 2/3 Gro). Vooral de handsbal van Heerenveen was zo overduidelijk, had de hele wedstrijd doen kantelen. Heerenveen is er met een gelukje vanaf gekomen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 #Dembélé #neverforget Doelpunt nummer #1 (laatste van het filmpje) in dit overzicht. Dembélé Reageren
Dippie Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 (bewerkt) Ja, maar die zat niet, en dus kon Heerenveen met 3-1 winnen. #DagGroningen Overigens wel een ontzettend lekkere solo, dat kan ik zelfs als Heerenveen-fan niet ontkennen. Was inderdaad wel jammer. Een beetje een vreemde uitslag, want de beste kansen waren toch wel voor Groningen.Van Boekel moet ook oprotten, hij had gewoon zo'n 4 penals moeten geven die hij niet gaf (1 Hee, 2/3 Gro). Vooral de handsbal van Heerenveen was zo overduidelijk, had de hele wedstrijd doen kantelen. Heerenveen is er met een gelukje vanaf gekomen. Dat de beste kansen voor Groningen waren, ben ik niet met je eens. Beide teams hadden genoeg goede kansen. Vooral in de eerste helft. De tweede helft werd wat derby-achtiger, veel meer vechten, balverlies en kaarten. Dat Van Boekel een penalty voor de handsbal had kunnen geven: Ja. Hij doet het echter niet en vervolgens profiteert Henk Veerman er optimaal van. De drie punten bleven bij ons, al dan niet met een geflatteerde uitslag. Heerenveen was gewoon een stuk effectiever dan Groningen. Bewerkt: 23 februari 2015 door Dippie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.