_Night-Men_ Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Heerenveen was gewoon een stuk effectiever dan Groningen. Beide 2 goals maakt de een niet veel effectiever ^^ Verder waren de kansen die er in hadden gemoeten vooral aan de kant van Groningen, zoals die van Mahi die ik hierboven al postte, of De Leeuw die de kluts kwijt was op een paar meter afstand van het doel Doodzonde. Maar je kan niet ontkennen dat het geluk in Friesland lag. Volgende keer zal het geluk weer eens een keer aan onze zijde staan! (en dan hopelijk met een spits die wel kan scoren) Reageren
Dippie Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 FC Groningen heeft nu al zes keer achter elkaar verloren in Friesland: 2x tegen SC Cambuur en 4x tegen SC Heerenveen. Volgende keer dat FC Grunn weer in Friesland speelt, verliezen ze opnieuw Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 2011 was pijnlijk voor Heerenveen, inderdaad. Maar wie zegt dat de volgende keer in Friesland is? In Groningen winnen ze op 12 april tegen Cambuur gewoon netjes, mark my words. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 1 maart 2015 Rapport Geplaatst: 1 maart 2015 Als jullie een wedstrijd willen zien waarbij de sterkste ploeg vergeet zichzelf te belonen en de zwakke van de twee met geluk wint: Kijk PSV-Ajax terug. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 maart 2015 Rapport Geplaatst: 1 maart 2015 Heeerluk!!! PSV terugpakken op de manier waarop ze ook thuis vab ons hebben gewonnen. Een stuk slechter zijn en dan toch winnen! Prachtig! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 maart 2015 Rapport Geplaatst: 2 maart 2015 Ik vind het toch wel jammer dat we Schöne niet meer zo veel in actie zien hoor. Ondanks dat ie wat minder in de schijnwerpers staat blijft het een fantastische voetballer met een fenomenale trap. Spijtig dat z'n eerste er niet in ging gister, maar mooi dat ie er toch nog eentje inschoot. Hij gaat zijn contract bij Ajax trouwens ook verlengen, wordt gezegd. Dat is mooi voor ze, want zowel in als op het veld is het een belangrijke speler. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 2 maart 2015 Rapport Geplaatst: 2 maart 2015 (bewerkt) Kijk wat het is met Schone. Afgelopen sei z oen en begin van dit seizoen was ie belangrijk én goed. Op dit moment vind ik dat ie het spel lichtelijk vertraagd en gewoon wat te langzaam is en sons ook lui. Wel is ie vaak nog belangrijk, heeft ie een fantastische (vrije) traptechniek en kan ie ook nog belangrijk zijn met zijn ervaring. Daarom ben ik van mening dat het een ideale 12e man is en heel goed is als wissel om wat te forceren met zijn ervaring en traptdchniek. Ik ben dan ook heel blij dat ie (waarschijnlijk) heeft bingetekend Bewerkt: 2 maart 2015 door KoningJesper Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 PSV herpakt zich goed na de nederlaag tegen Ajax. Een simpele 0-3 overwinning bij Go Ahead! Ik denk niet dat het nog heel spannend wordt dit seizoen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Als PSV has verloren vandaag was de paniek en pleuris uitgebroken en waa Ajax kampioen geworden of in ieder geval nog heel dichtbij gekomen. Nu is PSV helaas kampioen. .. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 (bewerkt) Vandaag naar Feyenoord - NAC geweest, want een vriend had mij uitgenodigd. Maar heb helaas niet kunnen juichen. Daarnaast kregen wij nog gratis muntjes van zijn broer om eten en drinken te kunnen halen. Oja, voor het eerst ook echt binnen geweest in het Maasgebouw. Bewerkt: 8 maart 2015 door Noretz Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 april 2015 Rapport Geplaatst: 6 april 2015 Gisteren toch nog een beetje kunnen lachen tijdens de wedstrijd AZ - Feyenoord, door een prutsende Vermeer. https://www.youtube.com/watch?v=cncRKrFqxTM Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 6 april 2015 Rapport Geplaatst: 6 april 2015 Belachelijk, maar hij heeft elk seizoen een paar blunders. Gelukkig maakte het nu niks uit. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 Dirkie Kuyt gaat tekenen bij Feyenoord! Geweldige speler! Hopen dat 'ie Feyenoord nog iets kan brengen volgend seizoen, al is het maar in het vorm van ervaring. Een van de enige keren dat ik blij ben dat er een speler van klasse naar een concurrent vertrekt. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 Ik ben benieuwd wat ze met hem willen gaan doen. Het is iemand die nog steeds alles kan, maar zo moeten ze hem niet gaan gebruiken. Wat ik daarmee bedoel is dat ze hem niet als gatenvuller in de opstelling moeten gebruiken, zoals hij de laatste jaren in het Nederlands elftal deed. Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 april 2015 Rapport Geplaatst: 11 april 2015 Vooral leuk natuurlijk voor Feyenoord, maar in principe ook leuk (en goed) voor het Nederlandse voetbal. Toch wat meer aanzien als je een gerenommeerde speler als Dirk Kuijt in je voetbalcompetitie hebt spelen. Dat is tenminste het idee, want bij Mark van Bommel en PSV is dat dan weer niet echt zo gelopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.