Froodooo Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 Voor je gemoedstoestand moet het inderdaad niet te vaak gebeuren dat je mooi voetbal speelt en vervolgens toch verliest. Feyenoord (en bijvoorbeeld ook Vitesse) hebben dat dit seizoen al (te) vaak meegemaakt. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 25 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 Mindere dag in de Arena gehad vandaag. Was het de spanning..? Ben benieuwd of die zes (zeven, ds) punten nog in te halen zijn. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Houd deze man in de gaten, jongens. Hij komt eraan. Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 Even genieten van al die twitteraars die op de scheids van Ajax-AZ zitten te haten. Wat een genot als AZ-er! Reageren
Venzio Geplaatst: 5 februari 2015 Rapport Geplaatst: 5 februari 2015 Even genieten van al die twitteraars die op de scheids van Ajax-AZ zitten te haten. Wat een genot als AZ-er! En wat een genot als PSV-er! Dankjewel!! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 PSV zal nog eerder z'n titel binnenhalen dan Bayern München als Ajax zo slecht blijft spelen. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 (bewerkt) weer een dramatische wedstrijd van mijn club Ajax zeg. als we zondag opnieuw gaan verliezen en PSV weet hun wedstrijd wel te winnen dan is de titel opeens heel ver weg. Bewerkt: 6 februari 2015 door Noretz Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 Dat is het al. Wel schandalig trouwens dat er twee onterechte rode kaarten worden gegeven in 1 voetbalweek aan twee titelkandidaten... Dan heb je wel geluk als je tegen NAC moet en niet tegen AZ, want NAC is op dit moment echt niets waard. Hoe dan ook, de titel kan PSV niet meer ontgaan nu. Las ergens een stuk dat het het beste is voor Ajax om een keer niet kampioen te worden. En ik denk dat dat ook waar is... Als je met slecht voetbal en een slechte instelling kampioen wordt, dan wordt het het jaar daarop zeker niet beter. En dat is wat er nu gebeurt. Kijk de reactie van die PSV'ers. Die MOETEN gewoon die schaal hebben, na een jaar of 6 droogte (en twee keer niet eens in de top 3). Ongeacht wat er gebeurt. Rode kaart? Die laten we echt ons kampioenschap niet in de weg zitten. We vreten ze gewoon op. Dat is de instelling van een kampioen. PSV heeft al aardig wat wedstrijdjes geluk gehad (jaja, Ajax ook, maar PSV meer naar mijn mening), maar zoals ze wel eens zeggen "de gelukkigsten worden kampioen", en dat is ook gewoon waar. Kan niet anders zeggen dan dat PSV een echte kampioen is (althans; gaat worden). Reageren
MovieGamer Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 (bewerkt) Ik had gisteren overigens mijn oom helemaal gek gemaakt aan de telefoon. Want hij komt morgen langs met mijn neefje om vervolgens daarna naar NAC - Vitesse te gaan dus had hem toen verteld dat ze beter niet (meer) kunnen gaan naar de thuis wedstrijden. Momenteel staat alleen FC Dordrecht onder hun, dus volgend seizoen komen waarschijnlijk zoals het er nu naar uit ziet Telstar, Volendam, MVV enz. op bezoek. Bewerkt: 6 februari 2015 door Noretz Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 Bedankt Ajax! Jullie gaven me een leuke avond. Reageren
aron24 Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Als PSV dit nog weggeeft. Jammer dat het nu al beslist is. Maar wat wil je ook als je Guadrado, Wijnaldum en Depay hebt. Feyenoord heeft wel een goed team, maar geen afmaker. Ajax heeft wel een degelijk team, maar doen er niks mee. Dan is het gewoon klaar, PSV zit het nu gewoon meer mee dan de rest. Als Feyenoord dit seizoen een spits á la Pellé had gehad, hadden ze al veel meer goals gehad. Niet te vergeten Feyenoord heeft alle goede spelers verkocht in de zomer. PSV niet, die hebben zich alleen versterkt. Ajax heeft gewoon een slecht seizoen, na vier goede. Ik weet niet of het aan het vertrek van S. de Jong ligt. Maar het punt is: PSV moet dit jaar wel kampioen worden, verre uit de beste kwaliteit spelers. Al had ik wel gehoopt dat Feyenoord kampioen zou worden. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Dat is het al. Wel schandalig trouwens dat er twee onterechte rode kaarten worden gegeven in 1 voetbalweek aan twee titelkandidaten... Dan heb je wel geluk als je tegen NAC moet en niet tegen AZ, want NAC is op dit moment echt niets waard. Hoe dan ook, de titel kan PSV niet meer ontgaan nu. Las ergens een stuk dat het het beste is voor Ajax om een keer niet kampioen te worden. En ik denk dat dat ook waar is... Als je met slecht voetbal en een slechte instelling kampioen wordt, dan wordt het het jaar daarop zeker niet beter. En dat is wat er nu gebeurt. Kijk de reactie van die PSV'ers. Die MOETEN gewoon die schaal hebben, na een jaar of 6 droogte (en twee keer niet eens in de top 3). Ongeacht wat er gebeurt. Rode kaart? Die laten we echt ons kampioenschap niet in de weg zitten. We vreten ze gewoon op. Dat is de instelling van een kampioen. PSV heeft al aardig wat wedstrijdjes geluk gehad (jaja, Ajax ook, maar PSV meer naar mijn mening), maar zoals ze wel eens zeggen "de gelukkigsten worden kampioen", en dat is ook gewoon waar. Kan niet anders zeggen dan dat PSV een echte kampioen is (althans; gaat worden). Geen speld tussen te krijgen Reageren
Votair Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Wat een wedstrijd was Heerenveen - PEC Zwolle zeg! Mark Uth met mooie acties en een verdiende 4-0 zege! Reageren
MovieGamer Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 (bewerkt) FC Dordrecht komt nu al aardig in de buurt van NAC overigens, want ze staan nog maar 3 punten achter momenteel. Daarnaast komt waarschijnlijk N.E.C. weer terug in de Eredivisie volgend seizoen. Bewerkt: 8 februari 2015 door Noretz Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Wow. Over lucky Ajax gesproken. Damn. Zat toevallig vandaag te denken... "Vroegaaah", was ik nooit blij als Ajax met 1 doelpunt verschil won. 2 Doelpunten toch wel minimaal, maar dan was ik meestal slechts "tevreden". Buiten topwedstrijden natuurlijk. En nu? Nu is 1 doelpunt verschil al iets waar ik zeer tevreden mee moet zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.