Jump to content

Dexist's vakantie foto's.


Dexist

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    10

  • NicolaB

    3

  • ERRWINS

    2

  • RUBENN

    2

Top Posters In This Topic

Wauw! Wat een geweldige foto's weer! IJsland lijkt me echt, door deze foto's, een fantastisch mooi land. Overigens heb je prachtige foto's gemaakt van alles! Die dubbele regenboog vind ik trouwens wel gek. Die bovenste staat op de kop, haha. Ik ben benieuwd naar meer foto's van jou!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind vooral de bonusfoto leuk :Y op elke vakantie fotografeer ik namelijk iedere maaltijd die ik nuttig :D Ik ben daarom benieuwd wat die plaatselijke delicatesse is en hoe het smaakt. Het lijkt op de foto een beetje op een griekse spanakopita >.<

Haha. Ik denk dat het wel een beetje anders smaakt :puh: Ik denk dat ze de schapenkop of geitenkop (ik weet het niet meer)op de foto gebruiken voor soep, zelfde idee alsof je een varkenspoot in je soep laat trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, nee dat Griekse is met spinazie smaak :bonk: . Heb je het ook gegeten?

By the way, wat een mooie sfeer in die foto's. Behalve dat het gebied ook mooi is, vind ik deze foto echt mooi:

BgyIQna.jpg

Het geeft echt zo'n unieke knusse maar ook een wilde sfeer. Alsof je als liefst in zo'n lodge daar wilt zitten met een haardvuurtje uitkijkend op het meer. Maar ook alsof je midden op zee zit. Echt leuke foto :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

By the way, wat een mooie sfeer in die foto's. Behalve dat het gebied ook mooi is, vind ik deze foto echt mooi:

-knip-

Het geeft echt zo'n unieke knusse maar ook een wilde sfeer. Alsof je als liefst in zo'n lodge daar wilt zitten met een haardvuurtje uitkijkend op het meer. Maar ook alsof je midden op zee zit. Echt leuke foto :puh:

Klopt! Daar was het weer ook wel naar :puh:. Het was toen 4 graden denk ik met een gure wind.

Dan nog even dit:

De vulkaan is weer bezig geweest afgelopen weekend!

foto's op de Facebook van NOS

Prachtige plaatjes dat wel. Ergens wel jammer dat dat niet gebeurde toen ik op het eiland was. Om het dan met eigen ogen te kunnen zien, van veilige afstand natuurlijk :).

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag wat foto's van HDD opgeschoond en kwam een paar mooie tegen.

Het zijn dan wel geen vakantiefoto's maar toch zijn ze wel genomen in een vakantieperiode...

:puh:

Foto's van de winter van 2010!



Rondom het huis waarin ik ben opgegroeid :)

ORwfzSW.jpg

tGSPgT1.jpg

Zat erg veel rijp aan de bomen, leverde mooie plaatjes op!

dIGxmkI.jpg

17ItPz7.jpg

Het huisje van de geit die toen heerlijk op de warme stal stond :)

yXJfMHr.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...