Jump to content

2 autos kwijt


pietermaster

Recommended Posts

Ik ben sinds gister 2 auto's kwijt, een zentorno die kan ik gratis terughalen gelukkig. Maar ook een auto van tien miljoen.. dat is nog nooit eerder gebeurd en heb het verhaal allang uitgespeeld. Weet iemand hoe dit komt?

Link to comment
Delen op andere websites

Met welke character heb je de auto van 10miljoen gekocht? Dat was dan de Z-type denk ik?

En inderdaad de Zentorno kan je gratis weer uit het special vehicle lijstje halen.

Heb je nadat je die dure auto hebt gekocht hem wel opgeslagen in een garage?

Het kan ook zijn dat hij door een bug gewoon niet meer in je garage stond. Zo is ook een keer een auto van mij verdwenen helaas.

Als dat zo is is er vrij weinig aan te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja Z-Type idd, ik had hem met Franklin gekocht, het is een keer eerder gebeurd maar toen stond die er later weer. Had hem wel opgeslagen,ik had em ookal 2 weken. Daarom vind ik het ook apart.. met andere auto's gebeurt het niet. Het valt me wel op dat gekochte auto's vaker verdwijnen, mijn adder ben ik al tig keer kwijt geraakt terwijl die stond opgeslagen in me garage.

Edit: zentorno en alle andere DLC autos zijn gratis in SP.

Bewerkt: door pietermaster
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt mijn adder is ook een keer verdwenen helaas :(.

Stop je hem wel in die grote garage van Franklin? Zorg dan dat je in die garage een plek vrij hebt en dan gewoon wachten. En hopen dat hij nog wel terug komt.

Wat je ook kunt doen is kijken in de Vehicle Impound. Bij de politie is dat, misschien heeft de politie je auto gepakt :)

De Vehicle Impound kun je hier vinden

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Ja de vehicle impound ken ik. Staat die ook niet. Zal indd moeten afwachten, vind het een beetje jammer voor een spel als GTA V dat deze bug er in zit. Maar hopemn dat rockstar er snel wat aan kan doen, tien miljoen is niet niks namelijk haha.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb ook een vraag die wel in dit topic past:

Ik heb vanaf het begin van t spel al een wagen de Bravado Gauntlet.

Deze had ik zeker weten verzekerd. Echter is net de auto door een willekeurig iemand verwoest en het spel zegt het volgende:

"Your personal vehicle has been destroyed. To protect your vehicles in the future you must return them to your garage or purchase Car Insurance"

Wel weet ik dat ik deze auto al een keer eerder bij de insurance weg heb gehaald nadat hij was ontploft. Had ik toen opnieuw mijn auto moeten verzekeren?

Of geld zo'n verzekering voor altijd? Dat dacht ik namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraag die wel in dit topic past:

Ik heb vanaf het begin van t spel al een wagen de Bravado Gauntlet.

Deze had ik zeker weten verzekerd. Echter is net de auto door een willekeurig iemand verwoest en het spel zegt het volgende:

"Your personal vehicle has been destroyed. To protect your vehicles in the future you must return them to your garage or purchase Car Insurance"

Wel weet ik dat ik deze auto al een keer eerder bij de insurance weg heb gehaald nadat hij was ontploft. Had ik toen opnieuw mijn auto moeten verzekeren?

Of geld zo'n verzekering voor altijd? Dat dacht ik namelijk.

Als ik het goed heb, is zo'n verzekering voor altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem is naar mijn mening makkelijk te verklaren:

een character heeft een speciale garage die op de kaart is aangegeven en een garage naast zijn huis. Voertuigen die je bij je huis zet verdwijnen ,als je ze in je speciale garage staan niet. Als je ze al in je speciale garage had staan kan ik je helaas niet verder helpen.

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry mensen, ik heb t ook in t online forum gedeelte gepost. T is hier denk ik toch wat misplaatst. Online heb ik wel antwoorden gevonden, al dan niet antwoorden waar ik niet zo blij van werd.

Ik ben blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem.

https://support.rock...n-t-Get-it-back

http://gaming.stacke...ng-up-the-phone

https://support.rock...-about-car-loss

Je ziet in de posts ook wel vaak dat het ook veel met de bravado gauntlet gebeurd... Das dus de auto waar ik in reed.

Zonde, had r toch zo'n 50 tot 100 000 gta dollar in zitten.

Wat nog vrij weinig is vergeleken met de meesten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Dit probleem is naar mijn mening makkelijk te verklaren:

een character heeft een speciale garage die op de kaart is aangegeven en een garage naast zijn huis. Voertuigen die je bij je huis zet verdwijnen ,als je ze in je speciale garage staan niet. Als je ze al in je speciale garage had staan kan ik je helaas niet verder helpen.

Vraagje hierover. Als je een auto uit je 'speciale' garage haalt en je moet deze ergens laten staan omdat je bijvoorbeeld aan een missie begint. Ben je hem dan kwijt? Ik durf bijna niet in mn auto's te rijden omdat ik bang ben dat ik ze kwijt raak.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...