Jump to content

[OV] Populairste User Contest - Reactietopic


Visser23

Recommended Posts

Groep A

MegaPilot

SpacyColours

TekaLoca

Foreigner97

Groep B

Big Boss

Thundercover

3L1077

NandroDavids

Groep C

Phoenyxar

Faenty.

Thebig

Jesperkaj

Groep D

.Timothy

Bierbuikje

ThunderDuck

Krikke1992

Groep E

1973

Svenie

Megadreams

KaiSkillz

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    8

  • Visser23

    7

  • ERRWINS

    6

  • _Night-Men_

    6

Groep A

Dutchy3010

MegaPilot

SpacyColours

Foreigner97

Groep B

Big Boss

_Night-Men_

Thundercover

Dexist

Groep C

Venzio

Phoenyxar

Thebig

Jesperkaj

Groep D

Visser23

ERRWINS

Bierbuikje

Silverbyte

Groep E

Rutger.

Crypteq

1973

KaiSkillz

Link to comment
Delen op andere websites

Groep A

Dutchy3010

MegaPilot

Guardian1980

Foreigner97

Groep B

Big Boss

Thundercover

3L1077

NandroDavids

Groep C

Venzio

Phoenyxar

Thebig

Jesperkaj

Groep D

Visser23

ERRWINS

Hanneswasco

Silverbyte

Groep E

Crypteq

1973

Svenie

KaiSkillz

Link to comment
Delen op andere websites

De uitslagen van de tweede stemronde zijn bekend! In totaal zijn er zestien leden van GTAForum door naar de knock-out ronde. We spelen hier door tot de finale. De knock-out ronde houdt in dat een lid het opneemt tegen een ander lid. Stemmers moeten een keuze maken voor een van de twee leden en moeten een beargumentatie gebruiken. Let op: zonder beargumentatie is de stem niet geldig. De forumregels zijn uiteraard van kracht. Voor overige regels; kkijk het hoofdtopic.

Stemmen kan tot maandag 1 september 23:59u. Maak de naam van de, in jouw ogen, populairste lid van de twee, dikgedrukt.

[spoiler]
SpacyColours - Cryptec
Beagumentatie:

Foreigner97 - Jesperkaj
Beargumentatie:

Bierbuikje - KaiSkillz
Beargumentatie:

Thundercover - ERRWINS
Beargumenatie:

Dutchy3010 - Phoenyxar
Beargumentatie:

MegaPilot - 1973
Beagumentatie:

_Night-Men_ - Hanneswasco
Beargumentatie:

3L1077 - thebig
Beagumentatie:
[/spoiler]

Link to comment
Delen op andere websites

De onderste spoilertag in de code mist een /.

SpacyColours - Cryptec

Beagumentatie: De grootste sfeermaker op het forum thumbsup2.gif

Foreigner97 - Jesperkaj

Beargumentatie: Lastige keuze. Ik had gewoon al op alle leden links gestemd, dus kon ik hier niet opeens rechts stemmen clown.gif

Zijn allebei goede administrators, maar Foreigner steekt er toch wel iets uit voor mij, misschien gewoon omdat ik hem beter ken.

Bierbuikje - KaiSkillz

Beargumentatie: Bierbuikje loopt toch al iets langer op het forum en heeft natuurlijk zijn reputatie als Glote Leidel mee.

Thundercover - ERRWINS

Beargumenatie: Uiteraard ga ik voor de nieuwste administrator. Loopt al langer op het forum rond en heeft dus al meer een indruk op me achtergelaten.

Dutchy3010 - Phoenyxar

Beargumentatie: Als Dutchy niet een paar rondes verder komt, zou deze competitie als seksistisch opgevat kunnen worden. Als überadministrator heeft ze bij mij gewoon een grotere indruk nagelaten dan Phoeny.

MegaPilot - 1973

Beagumentatie: De tweede ken ik gewoon niet zo goed en MP's eeuwige zeurderij en tegendraadsheid is natuurlijk legendarisch.

_Night-Men_ - Hanneswasco

Beargumentatie: Moeilijke, maar Night Men komt voor mij als immer en overal aanwezig over, wat ik bij Hannes niet zoveel opmerk (of kijk ik daar over?)

3L1077 - thebig

Beagumentatie: Dit beargumenteer ik niet hoor, anders moet ik zo meteen nog tegen mezelf stemmen hoow.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het niet gemakkelijk :-(

SpacyColours - Crypteq

Beagumentatie: Lastige keus aangezien ik met beide wel goed over weg kan maar toch heb ik vaker een conversatie met Crypteq dan met SpacyColours. Ook is hij meer aanwezig in de chat wat mij doet besluiten om op hem te stemmen.

Foreigner97 - Jesperkaj

Beargumentatie: Ik verkies Foreigner97 boven Jeserkaj omdat Foreigner meer aanwezig is op het forum en ook leuk mee doet met dingen. Jesper zie ik wat minder vaak.

Bierbuikje - KaiSkillz

Beargumentatie: Zoals thebig al zei, loopt Bierbuikje al wat langer mee maar dat geeft mij geen reden om op hem te stemmen. Ik kies Kai omdat hij op dit moment geweldige prestaties laat zien en zich zeer behulpzaam opstelt op het forum.

Thundercover - ERRWINS

Beargumenatie: Natuurlijk zal ik op Thundercover stemmen aangezien ik niet op mezelf mag en ga stemmen. Thundercover heeft veel voor het forum betekent, zowel voor als achter de schermen en laat keer op keer zien dat hij hier thuis hoort. Mede daarom heeft hij nu ook zijn rode jasje gekregen. Hard werken wordt beloond!

Dutchy3010 - Phoenyxar

Beargumentatie: JETJE! Een alleskunner en toch het hoofd koel houden. Dat verdiend gewoon respect.

MegaPilot - 1973

Beagumentatie: Sorry maat maar ik verkies toch MP boven jou. MP zorgt veel interactie en humor op het forum, vooral op plekken waar we het niet verwachten of juist heel erg nodig zijn. Topper!

_Night-Men_ - Hanneswasco

Beargumentatie: Ik verkies Henk boven Hannes omdat Henk zich meer laat zien op het forum en gewoon een geweldige kerel is. Hij staat er wanneer je hem nodig hebt en is altijd in voor een gezellige babbel wat uiteindelijk uitloopt tot slap ouwehoeren.

3L1077 - thebig

Beagumentatie: Ik kies voor thebig omdat hij, als hij wat post, goed post. Zijn moderator taken voert hij uitstekend uit en daarnaast heeft hij het geweldig gedaan met de Sans Soleil contest.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

De onderste spoilertag in de code mist een /.

Nu niet meer ;)

SpacyColours - Cryptec

Beagumentatie: Mijn compagnon bij Lifestyle, waar ik uitstekend mee samen werk.

Foreigner97 - Jesperkaj

Beargumentatie: Een hele moeilijke, maar uiteindelijk kies ik voor de moderator die zich enorm inzet om zijn relatief stille fora actief te houden.

Bierbuikje - KaiSkillz

Beargumentatie: Een fijne vent bij BD, die het moeilijke besluit nam die roemruchte gang te sluiten. Momenteel goed bezig met zijn contest.

Thundercover - ERRWINS

Beargumenatie: Ik heb Thundercover zeer hoog zitten. Een fijne vent om mee te kletsen, altijd behulpzaam.

Dutchy3010 - Phoenyxar

Beargumentatie: Altijd in voor een discussie, of om bij belangrijke zaken te adviseren. Daarnaast ook iemand om het offline leven op een gezellige manier te bespreken.

MegaPilot - 1973

Beagumentatie: Een lastige, maar toch gekozen voor de iets meer allrounder MP.

_Night-Men_ - Hanneswasco

Beargumentatie: Blij dat ik hem heb als collega bij IV, want hij weet alles wat ik niet weet op PV/IV-gebied. En dat is best veel ;)

3L1077 - thebig

Beagumentatie: Een prima leider bij OWN. Bovendien kom ik thebig weinig tegen, daar kan ik eigenlijk weinig over zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

SpacyColours - Cryptec

Beagumentatie: Zeer lastig. Ik heb bijna dagelijks contact met Crypteq en wij zijn het meestal wel over alles eens, ik heb hem dan ook heel hoog zitten. Maar deze contest gaat over populariteit en dan kan ik niks anders dan op Spacy te stemmen, gezien Spacy zeker bij de top hoort op het forum als het gaat om populariteit.

Foreigner97 - Jesperkaj

Beargumentatie: Ook deze is geen makkelijke, puur omdat deze twee heren er imo niet echt bovenuit steken. Omdat ik moet kiezen ga ik toch voor Foreigner97 omdat ik hem ietjes meer zie en hoor (Skype dan...).

Bierbuikje - KaiSkillz

Beargumentatie: Bierbuikje vond ik altijd wel een toffe peer, sprong er ook echt uit, maar de laatste tijd zie ik hem nog zelden op het forum. Dat kan ook aan mij liggen. Maar dit maakt mijn keuze voor KaiSkillzz, die ik elke dag zie en hoor, toch wat makkelijker.

Thundercover - ERRWINS

Beargumenatie: Thundercover is een belangrijke en geliefde kerel hier op het forum, hij weet dat ook zelf wel. Aan de andere kant staat iemand die zich in een paar maanden tijd getoond heeft en ook hij behoort volgens mij aan de top qua leden van dit forum. Als ik jullie allebei kon aanduiden had ik dat gedaan, maar dat kan dus niet.

Dutchy3010 - Phoenyxar

Beargumentatie: Oeh, alweer een moeilijke, maar Dutchy overtreffen is moeilijk en het zit er vandaag ook niet in.

MegaPilot - 1973

Beagumentatie: Geen moeilijke keuze, MegaPilot is een belangrijke pion op dit forum en daar geraak je moeilijk voorbij. 1973 zie ik het meeste in Stamkroeg of in de chat. Daarmee win je geen punten bij mij :(

_Night-Men_ - Hanneswasco

Beargumentatie: Geen makkelijke. Ik ben fan van Hanneswasco, dat heb ik meerdere keren geroepen in de statusupdates, maar hij blijft iets meer op de achtergrond in vergelijking met _Night-Men_, hem zie ik veel vaker en heb ik ook dagelijks contact mee.

3L1077 - thebig

Beagumentatie: Ik acht thebig gewoon iets populairder op dit forum dan 3L1077, maar ook hier had ik graag blanco/voor allebei willen kunnen stemmen :(

Link to comment
Delen op andere websites

SpacyColours - Cryptec

Beagumentatie: Die ken ik al vanaf het begin dat ik op het forum actief werd (<100 posts) en heb ik veel lol mee gehad. :puh:

Foreigner97 - Jesperkaj

Beargumentatie: Mag ik meer en zie ik ook meer.

Bierbuikje - KaiSkillz

Beargumentatie: Zie ik vaker en mag ik meer.

Thundercover - ERRWINS

Beargumenatie: Doet het leuker op het forum in mijn ogen.

Dutchy3010 - Phoenyxar

Beargumentatie: Is een leuke admin.

MegaPilot - 1973

Beagumentatie: 1973 is voor mij heel onbekend en ik mag Megapilot meer.

_Night-Men_ - Hanneswasco

Beargumentatie: Heb ik meer mee gedaan, vooral toen we nog in DWG zaten.

3L1077 - thebig

Beagumentatie: Maakt mooie dingen en maakt zelfs aparte avatars voor de tijd van het jaar en ik mag hem meer. :puh:

Ja ik kan niet echt goed beargumenteren, maar ik hoop dat het goed is. :puh:

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

[/color]

SpacyColours - Cryptec

Beagumentatie: Dit is moeilijk, maar toch kies ik voor Crypteq aangezien ik hem veel vaker spreek.

Foreigner97 - Jesperkaj

Beargumentatie: Jesperkaj zie ik eigenlijk nauwelijks meer, terwijl Foreigner nog steeds heel erg actief is op het forum.

Bierbuikje - KaiSkillz

Beargumentatie: Tja, ik kan natuurlijk niet op mezelf stemmen. Bierbuikje doet het momenteel goed en zijn contest trekt veel bekijks.

Thundercover - ERRWINS

Beargumenatie: Nog zo'n moeilijke. Toch kies ik voor Erwin omdat hij in een enorm korte periode een grote waarde voor het forum is geworden dus daarom gaat mijn stem naar hem.

Dutchy3010 - Phoenyxar

Beargumentatie: Heeft me al een paar keer goed geholpen op het forum met bepaalde dingen en dat waardeer ik zeer. Neemt niet weg dat Phoeny ook een topgozer is.

MegaPilot - 1973

Beagumentatie: Ik spreek 1973 eigenlijk veel vaker dan MP, maar ik heb toch voor MP gekozen omdat hij actief is op het hele forum i.p.v. alleen in de chat.

_Night-Men_ - Hanneswasco

Beargumentatie: Tja... _Night-Men_ zit samen met mij bij Sans en ik spreek 'm dus redelijk vaak, terwijl ik Hannes nauwelijks ken.

3L1077 - thebig

Beagumentatie: Weer een erg moeilijke keuze. Ik heb voor Eli gekozen omdat ik hem toch net wat vaker spreek en me hartstikke goed heeft geholpen bij OWN.

Link to comment
Delen op andere websites

SpacyColours - Crypteq

Beagumentatie: In mijn ogen tegenwoordig populairder dan de ander, neemt niet weg dat Crypteq ook een prima gozer is

Foreigner97 - Jesperkaj

Beargumentatie: Jesper zie ik vrij weinig, helaas. Foreigner dan weer wel.

Bierbuikje - KaiSkillz

Beargumentatie: Misschien dat Kai wel actiever is en ik praat denk ik ook meer met hem, maar Bierbuikje zit hier toch al langer, en verdient zo'n titel in mijn ogen op dit moment dan ook meer

Thundercover - ERRWINS

Beargumenatie: Tjah... Thundercover is natuurlijk admin, maar ik zie hem niet erg veel. Zal best veel werk achter de schermen zijn, maar ik kies hier toch voor Erwin.

Dutchy3010 - Phoenyxar

Beargumentatie: Ook een lastige, eigenlijk kies ik liever niet... Ach, dan toch maar de alom bekende Jet, want zij is toch wel iets populairder...

MegaPilot - 1973

Beagumentatie: Praat vaak met beide, maar vind MP toch actiever

_Night-Men_ - Hanneswasco

Beargumentatie: Heeft niet heel veel uitleg nodig, dacht ik

3L1077 - thebig

Beagumentatie: Beide geweldige kerels, maar thebig staat voor mij op de populariteitsladder toch nog net een treetje hoger

Link to comment
Delen op andere websites

De uitslagen van de eerste knock-out ronde In totaal zijn er 8 leden van GTAForum door naar de kwart finales! De knock-out ronde houdt in dat een lid het opneemt tegen een ander lid. Stemmers moeten een keuze maken voor een van de twee leden en moeten een beargumentatie gebruiken. Let op: zonder beargumentatie is de stem niet geldig. De forumregels zijn uiteraard van kracht. Voor overige regels; kijk het hoofdtopic.

Stemmen kan tot maandag 8 september 23:59u. Maak de naam van de, in jouw ogen, populairste lid van de twee, dikgedrukt.

[spoiler]
SpacyColours - Foreigner97
Beagumentatie:

Bierbuikje - ERRWINS
Beargumentatie:

Dutchy3010 - MegaPilot
Beargumentatie:

_Night-Men_ - 3L1077
Beargumenatie:
[/spoiler]

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst: Leuk initiatief Visser23, vooral met de argumentatie erin!

Populair doe ik niet aan. Dat is alléén NilsHolgersson. [insert invalid argument]. Ik beoordeel de kwantiteit (hoe vaak ben ik met diegene in contact gekomen etc.) in combinatie met kwaliteit in en buiten het forum (laat ik dat populair noemen :clown:)

Beagumentatie:

SpacyColours - Frequent mee gesproken. Unieke persoonlijke stijl. Respectvolle moderator jegens alle partijen, dat siert. Een van de betere moderatoren op het forum.

Foreigner97 - Eens eventjes mee gesproken op de headset. Ook wel schriftelijk mee gecommuniceerd over diverse dingen. Ook een van de betere moderators op het forum.

Oordeel: Beide respectvolle mensen, die hun moderatortaak goed uitvoeren. Spacycolours spreek ik vaker. SpacyColours - Foreigner97

Beargumentatie:

Bierbuikje - Met name de laatste tijd niet gesproken. Altijd wel een sfeerbrenger op het forum met leuke posts (vooral in de gangscene).

ERRWINS - Schriftelijk mee gecommuniceerd over diverse onderwerpen. Grote inzet mbt forumgerelateerde zaken, zoals projecten, en daarbij een respectvol persoon.

Oordeel: Bierbuikje heb ik de laatste tijd niet vaak gesproken. Erwin is erg actief op het forum en komt vaak met nuttige posts en spreek ik ook meer buiten het forum om. Bierbuikje - ERRWINS

Beargumentatie:

Dutchy3010 - In beperkte mate schriftelijk gecommuniceerd. Zeer grote inzet mbt forumgerelateerde zaken, zowel projectmatig als postmatig bij diverse onderwerpen. Een van de betere administratoren op het forum.

MegaPilot - (helaas) nog vrij weinig mee gecommuniceerd, zowel in als buiten het forum. Toch levert ook MegaPilot veel (postmatige) inzet op het forum en is ook megapilot een van de betere leden uit de eigen categorie.

Oordeel:Beide mensen hebben een zeer grote postmatige inzet en karakter. Met Megapilot heb ik vrij weinig mee gecommuniceerd. Dutchy3010 - MegaPilot

Beargumenatie:

_Night-Men_ - In en buiten het forum schriftelijk mee gecommuniceerd. Respectvol en een open lid.

3L1077 - In en buiten het forum schriftelijk mee gecommuniceerd. Een lid met karakter en projectmatige inzet.

Oordeel: De moeilijkste keuze komt mooi op het laatst. Kwantitatief op hetzelfde goede niveau. Sociaal-communicatief is Nightmen beter dan Eliott. Naar veel wikken en wegen tussen een gelijke score en toch een keuze maken, heb ik besloten dit laatste zwaarder te wegen, omdat dit een belangrijk punt is wat mijn populariteit vergroot met diegene. _Night-Men_ - 3L1077

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

SpacyColours - Foreigner97

Beagumentatie: Dit vind ik echt een lastige aangezien ik hun beide evenveel respecteer in hun visies en werkzaamheden en ook voor een praatje zijn beide wel in. Maar toch zie ik Foreigner97 vaker posten dan Spacy dus kies ik voor Foreigner97

Bierbuikje - ERRWINS

Beargumentatie: Spreekt voor zich :puh:

Dutchy3010 - MegaPilot

Beargumentatie: Ik kies voor Jet aangezien ik regelmatig met Jet communiceer over diverse dingen en haar respecteer voor haar inzet en doorzettingsvermogen. MegaPilot is zeker een goede aanwinst op het forum en mag hem dan ook graag. Spreek hem nu de laatste tijd ook via Skype en dat is altijd gezellig maar als ik alles op een weegschaal gooi, dan komt Jet er toch bovenuit.

_Night-Men_ - 3L1077

Beargumenatie: Deze vind ik iets gemakkelijker om te kiezen omdat ik Henk vrijwel dagelijks spreek. Super goeie gozer die altijd in is voor een lolletje of een serieus gesprek. Eliott is nu ook lekker bezig met OWN maar voor de rest zie je hem vrij weinig (Voor in Lifestyle veel).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...