Jump to content

[OV] Populairste User Contest - Reactietopic


Visser23

Recommended Posts

SpacyColours - Foreigner97

Beagumentatie: Ik vind Foreigner97 een enorm harde baas, en dat weet hij zelf ook, maar qua populariteit staat Spacy nog boven hem. Het is moeilijk om dat te gaan overtreffen. One love Foreigner <3

Bierbuikje - ERRWINS

Beargumentatie: Bierbuikje is iemand die aan z'n populariteit helemaal niet hoeft te twijfelen, daar heeft hij dit contest niet voor nodig. Ik ga wel voor ERRWINS omdat hij er op dit moment (en de laatste maanden) echt bovenuit springt.

Dutchy3010 - MegaPilot

Beargumentatie: Zelfde geldt voor Dutchy, ook zij weet wat ze waard is hier. MegaPilot zie (en spreek) ik de laatste tijd wel veel. Mijn stem is de jouwe, MP.

_Night-Men_ - 3L1077

Beargumenatie: Hier vond ik het niet zo moeilijk kiezen. Eliott, je bent een coole vent en je weet hoe ik over jou denk, het enige probleem is dat ik jou de laatste tijd enorm weinig zie, zelfs op Skype... Night is dan weer een persoon waar ik (op dit forum en op Skype) moeilijk zonder zou kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    8

  • Visser23

    7

  • ERRWINS

    6

  • _Night-Men_

    6

SpacyColours - Foreigner97

Beagumentatie: Ken ik te lang en te goed, is super en heb ik leuke tijden mee beleeft. (nog steeds trouwens puh2.gif)

Bierbuikje - ERRWINS

Beargumentatie: Ik vind hem goeie posts maken en hij doet lekker mee. Bierbuikje ook, maar ik vind dat ERRWINS dat beter doet.

Dutchy3010 - MegaPilot

Beargumentatie: Ik heb met allebei niet heel veel, maar ik stem toch voor Dutchy, omdat ik soms wel met haar lach bij bijvoorbeeld een meeting.

_Night-Men_ - 3L1077

Beargumenatie: Bij De Wilde Ganzen hebben we leuke tijden beleeft en daarom stem ik voor _Night-Men_

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

SpacyColours - Foreigner97

Beagumentatie:

Sowieso heb ik die Spacy nooit gezien, dus die valt af. Daarnaast verdient Foreigner97 mijn stem omdat zijn posts het lezen waard zijn. Hij is nooit te beroerd een reactie te plaatsen, maar drukt zijn aanwezigheid niet te veel op. Zo heeft hij vaak aan één bericht genoeg om op te vallen.

Bierbuikje - ERRWINS

Beargumentatie:

ERR wins this duel. Tijdenlang was Bierbauch natuurlijk de hotemetoot, maar dit zijn ERRWINS' heydays voor de nieuwe generatie. Je ziet hem zo vaak langszoeven, dat ik bijna bang ben hem te treffen als ik mijn toiletdeur opentrek.

Dutchy3010 - MegaPilot

Beargumentatie: Een strijd tussen twee grootmachten, waarbij de laatste het ontgeldt. Dutchy heeft nou eenmaal de meeste posts, is een vrouw, is een admin, is een erkende modder... tja, je kunt haar moeilijk niet kennen.

_Night-Men_ - 3L1077

Beargumenatie: Een pijnlijke beslissing; het kwartje valt op _Night-Men_. Tijdenlang een inactieve mede-Gans geweest, maar bij Sans Scrupules heb ik hem toch wel beter leren kennen. Dat laatste geldt voor 3L1077 natuurlijk evengoed. Toch denk ik dat _Night-Men_ net een tikkeltje actiever is. Dus sorry 3L1077, maar je bent een goede tweede.

Link to comment
Delen op andere websites

SpacyColours - Foreigner97

Beagumentatie: Spacy is misschien minder actief dan Foreigner, maar voor mij een uitstekende collega op Lifestyle. Kan verder heel bijzonder uit de hoek komen, echt een speciaal geval ;)

Bierbuikje - ERRWINS

Beargumentatie: Ik noemde het bij de vorige stemronde ook al, maar Bierbuikje is voor mij nog altijd onlosmakelijk verbonden met BeaT DowN, waar we een hele leuke tijd hadden. Daarom toch een streepje voor op de momenteel veel actievere ERRWINS.

Dutchy3010 - MegaPilot

Beargumentatie: Tja, behoeft dit werkelijk een argument? Dutchy is gewoon een topper.

_Night-Men_ - 3L1077

Beargumenatie: 3L1077 is een prima chef bij OWN, waar ik veel meer (goed) contact mee heb dan met _Night-Men_.

Link to comment
Delen op andere websites

SpacyColours - Foreigner97

Beagumentatie: Moet ik stemmen? :( Spacy is altijd geniaal, Foreigner valt goed mee te praten. Iene miene mutte...

Bierbuikje - ERRWINS

Beargumentatie: Bierbuikje is natuurlijk een prima gozer, maar ERRWINS is op het moment veel actiever, en is ook een prima gozer waar ik graag en vaak mee praat.

Dutchy3010 - MegaPilot

Beargumentatie: Tjah... Twee beroemdheden tegenover elkaar, maar MegaPilot heb ik simpelweg meer contact mee, en zie ik ook iets vaker posten.

_Night-Men_ - 3L1077

Beargumenatie: Baas bij OWN, praat niet heel erg veel met hem, maar zeker een aardige, maar ietwat rustige kerel.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar gaan we! De halve finales zijn aangebroken waarbij er nog maar vier leden over zijn. De knock-out ronde houdt in dat een lid het opneemt tegen een ander lid. Stemmers moeten een keuze maken voor een van de twee leden en moeten een beargumentatie gebruiken. Let op: zonder beargumentatie is de stem niet geldig. De forumregels zijn uiteraard van kracht. Voor overige regels; kijk het hoofdtopic.

Stemmen kan tot maandag 15 september 23:59u. Maak de naam van de, in jouw ogen, populairste lid van de twee, dikgedrukt.

[spoiler]
SpacyColours - ERRWINS
Beargumentatie:

Dutchy3010 - _Night-Men_
Beargumentatie:
[/spoiler]

Link to comment
Delen op andere websites

SpacyColours - ERRWINS

Beargumentatie: Lijkt me duidelijk :puh:

Dutchy3010 - _Night-Men_

Beargumentatie: Dit is zeker een lastige. Jet heeft vaak voor me klaar gestaan en bied ook vaak een luisterend oor wanneer je deze nodig hebt. Maar daar in tegen heb ik dagelijks contact met Henk, iets wat ik niet met Jet heb. Daarbij is Henk ook langzamerhand een goede (forum)vriend geworden iets wat ik echt waardeer. Vandaar dat ik voor Henkie kies.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

SpacyColours - ERRWINS

Beargumentatie: Vroeger bij de <200 posts leuke tijd beleeft en ERRWINS begin ik nu eigenlijk pas een beetje te kennen.

Dutchy3010 - _Night-Men_

Beargumentatie: Zo'n leuke tijd met hem bij De Wilde Ganzen gehad! :schater: En met Dutchy heb ik niet heel veel, alleen op MTA meetings.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd allen met het bereiken van de halve finale :tu: Leuk om te zien dat allen op wie ik gestemd heb in de halve finale zijn beland ^^

Beagumentatie:

SpacyColours - Frequent mee gesproken. Unieke persoonlijke stijl. Respectvolle moderator jegens alle partijen, dat siert. Een van de betere moderatoren op het forum.

ERRWINS - Schriftelijk mee gecommuniceerd over diverse onderwerpen. Grote inzet mbt forumgerelateerde zaken, zoals projecten, en daarbij een respectvol persoon.

Oordeel: Beide respectvolle mensen, met een goede inzet op het forum. Spacycolours heeft een unieke persoonlijke stijl bij deze inzet. Spacy spreek ik vaker, langer en op verschillende manieren. Laat ik wel duidelijk zijn, dat beide ook echt tot de betere forumleden van het forum behoren. Helaas is er maar plek voor 1 in de finale.

SpacyColours - ERRWINS

Beargumentatie:

Dutchy3010 - In beperkte mate schriftelijk gecommuniceerd. Zeer grote inzet mbt forumgerelateerde zaken, zowel projectmatig als postmatig bij diverse onderwerpen. Een van de betere administratoren op het forum.

_Night-Men_ - In en buiten het forum schriftelijk mee gecommuniceerd. Respectvol en een open lid.

Oordeel:

Met Night-Men heb ik meer gecommuniceerd dan met Dutchy. Daarbij is Night-Men vooral ook open in de communicatie. Dat komt terug in de populariteit van een persoon. Dutchy3010 - _Night-Men_

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

SpacyColours - ERRWINS

Beargumentatie: Moeilijk. Enorm moeilijk. Populair zijn jullie allebei en dat weten jullie. Alleen denk ik dat ERRWINS er de laatste maanden bovenuit springt en dat zal blijven doen. Spacy daarentegen zal voor altijd een icoon zijn hier. Er kan jammer genoeg maar 1 iemand van jullie twee door en dat is ERRWINS. Spacy, je verdient het wel evenveel, laat dat duidelijk zijn.

Dutchy3010 - _Night-Men_

Beargumentatie: Ook zo'n moeilijke. Dutchy is ook een icoon hier, daar kan je niet om heen maar ik ga toch voor _Night-Men_ omdat het met Dutchy ook niet meer is wat het geweest is. Maar ook hier verdienen jullie het allebei wel evenveel.

Link to comment
Delen op andere websites

ERRWINS - Mocht ik dit duel verliezen, zal het geen schande zijn. ERRWINS poept het ene goede idee na het andere uit voor spelletjes en contests.

_Night-Men_ - _Night-Men_ is goed ingeburgerd in het plebs en zie ik bijna dagelijks, waar Dutchy toch net wat minder actief is nowadays. De eend met de pet krijgt dus mijn stem.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar gaan we! De FINALE zijn aangebroken waarbij er nog maar TWEE leden over zijn. De knock-out ronde houdt in dat een lid het opneemt tegen een ander lid. Stemmers moeten een keuze maken voor een van de twee leden en moeten een beargumentatie gebruiken. Let op: zonder beargumentatie is de stem niet geldig. De forumregels zijn uiteraard van kracht. Voor overige regels; kijk het hoofdtopic.

Stemmen kan tot maandag 22 september 23:59u. Maak de naam van de, in jouw ogen, populairste lid van de twee, dikgedrukt.

[spoiler]SpacyColours - _Night-Men_
Beargumentatie:
[/spoiler]

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst wil ik iedereen bedanken die op mij gestemd heeft en dat ik zo ver heb mogen komen. Ik vind het een hele prestatie dat ik binnen zo'n korte tijd al zo populair ben gevonden. Dank je wel!

SpacyColours - _Night-Men_

Beargumentatie: Spacy is een hele goede moderator en een goede gesprekspartner. Ik heb veel respect voor hem en dat weet hij ook. Night-Men (Henk) is een goede vriend voor mij geworden en ik spreek dan ook dagelijks met hem. Zijn behulpzaamheid en het gespreksstof dat we hebben zorgen ervoor dat ik hem boven Spacy kies. Spacy, je verdiend het ook maar Henk net even wat meer, in mijn positie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...