TekaLoca Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 SpacyColours - _Night-Men_ Beargumentatie: Ik ga hiermee in herhaling vallen, maar ok.. Spacy, je weet dat je een harde baas bent hier op het forum en zelfs ernaast. Ik denk dat iedereen (waaronder ik) hier massaal veel respect voor je heeft en volgens mij heb je dit niet nodig om te weten hoe populair je bent. Henk, broeder, met jou heb ik zowat elke dag contact sinds begin januari en ook al was het heel even anders is het nu (bijna) even goed als in het begin. Op het forum toon je je meestal met posts die echt wat toevoegen en men kan bij jou terecht met eender wat. Doe zo verder en verander niet Reageren
3L1077 Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Man, hoe vaak ik hier mensen heb gelezen die het verschil niet kennen tussen zelf met iemand praten, en de algemene populariteit van iemand. Het is nu niet bepaald dat populariteit zo'n subjectief onderwerp is, je gesprekspartners daarentegen wel. SpacyColours - _Night-Men_ Beargumentatie: Ik spreek vaker met Henk in verband met OWN. Betekent dat dat ik denk dat hij populairder is? Nee. In mijn ogen is Spacy populairder dan Henk. Spacy is al een geruime tijd moderator en bekend figuur op GTAForum. Sinds ik me kan herinneren is zijn aanwezigheid op het forum altijd gemanifesteerd in kwalitatieve, bijzondere en grappige posts. Ik denk dat hij daarom ook populairder is. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Ik kies _Night-Men_. De enige eend met een pet die nog populairder is dan hij, is Donald Duck. _Night-Men_ doet aan meer contests en spelletjes mee dan ik, is actiever in G&C, heeft meer persoonlijk contact met GTAForumleden, post zelfs vaker in Opinie... ik moet het helaas toch afleggen tegen mijn gang-genoot. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 september 2014 Rapport Geplaatst: 21 september 2014 Ik kies SpacyColours. Humoristische en sociale jongen, één van de weinigen op het forum waar ik diep respect voor heb. Ik durf met grote zekerheid te zeggen dat Spacy deze titel veel beter staat. Ere wie ere toekomt. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 26 september 2014 Rapport Geplaatst: 26 september 2014 Eigenlijk heb ik de stemmen allang geteld, maar ik wacht tot de officiële kroning tot ik YES! danwel NOO! ga roepen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 september 2014 Rapport Geplaatst: 26 september 2014 SpacyColours - _Night-Men_ Beargumentatie: Ach, na al die jaren van creatieve en soms wat onorthodoxe manieren van ingrijpen, reageren en praten van SpacyColours en zo eens kijkend naar wat dat allemaal voor invloed heeft gehad kan ik lastig iemand anders dan deze eerste persoon kiezen. Het is hem niet dat Night-Men niet populair is, maar wie overtreft Speezy daar? Voor mij niemand. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 _Night-Men_, van harte gefeliciteerd met deze overwinning, zet 'm maar gauw in je prijzenkast. Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 _Night-Men_, van harte gefeliciteerd met deze overwinning, zet 'm maar gauw in je prijzenkast. Quote en +1. _Night-Men_, gefeliciteerd met je glorieuze winst! Reageren
Nyltje Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Ik vind toch wel dat dit een award is en dat hij daar ook bij moet staan. Gefeliciteerd NightMen! Reageren
3L1077 Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Proficiat met je overwinning, Henk! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Dank allen Hij zal snel genoeg in mijn prijzenkast geplaatst worden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.