Jump to content

[EUR] Europa League 2014-2015

Wie wint de EL?  

10 leden hebben gestemd

1. 1. Welk team wint de Europa League?

• Dnipro Dnipropetrovsk
      1
    • Sevilla FC
      9

Recommended Posts

Geplaatst:

Dinamo-Anderlecht uiteraard kapotgefloten door de ref. De eerste goal van Moskou was door het veld een hobbelige bal (stadion van een of andere derdeklasser) dan een onterechte penalty en dan moest Anderlecht aanvallen en kwam de 3-1, dus een dikke bravo scheidsrechter. :klap:

• Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

27

• DeJarnoxD

15

• Venzio

12

• KoningJesper

12

Geplaatst: (bewerkt)

Man, man, man! Feyenoord - Roma:

Wat een slechte scheidsrechter zeg. Rood is overdreven zwaar zeg, ja hij gaat op de enkels, maar in elk ander land was dit geel geweest. Bij elke lichte duel werd er afgefloten, wat zeer vervelend was. Dan krijg je een korte staking.

De supporters waren ook niet de liefste, die hebben zich ook voor schut gezet, net als de scheids. PSV helaas verloren, Ajax door.

Bewerkt: door xCrazyShotgun

Man, man, man! Feyenoord - Roma:

Wat een slechte scheidsrechter zeg. Rood is overdreven zwaar zeg, ja hij gaat op de enkels, maar in elk ander land was dit geel geweest.

Doe normaal man. Regelrechte aanslag van achteren op de enkel. :7 Wat minder naar die chauvinistische Nederlandse commentatoren luisteren, dit is gewoon een terechte rode kaart. :7 En nee, ik weiger zelfs om dit licht rood te noemen. Tackle langs achteren vol op de enkel => rood. Misschien dat je daar in de PL mee wegkomt, maar in landen als Spanje, België, Duitsland, etc krijg je hier gewoon terecht rood voor. Dit heeft niks met voetbal te maken.

Bij elke lichte duel werd er afgefloten, wat zeer vervelend was. Dan krijg je een korte staking.

En terecht. Of zijn we het banaantje richting Gervinho vergeten? En de voorwerpen op het veld?
De supporters waren ook niet de liefste, die hebben zich ook voor schut gezet,
En dat is wel het minste wat je kan zeggen van die mongolen. Het is altijd wat met Feyenoord.
net als de scheids. PSV helaas verloren, Ajax door.

De enige grote fout van de scheids was misschien die elleboog van de Rossi, maar daar krijg je vaak slechts geel voor.

PS: Ik heb nu al 2 Nederlandse nieuwssites hun samenvatting gelezen, en er is geen enkele die spreekt van onterecht of licht rood. Om je maar een idee te geven..

Bewerkt: door MegaPilot

Fiorentina - AS Roma

Club Brugge - Besiktas

Napoli - Dynamo Moskou

Villarreal - Sevilla

VfL Wolfsburg - Inter

Zenit St. Petersburg - Torino

Dnipro Dnipropetrovsk - Ajax

Everton - Dynamo Kiev

Bewerkt: door Noretz
Geplaatst:

Rustig, ik heb ook maar een mening. Denk je dat ik luister naar die domme achterlijke commentaren van RTL 7, die ik niet kan serieus nemen. De supporters waren om te schamen, daar ga ik echt met je mee. Bijvoorbeeld bier te gooien naar Roma spelers. Bah.....

Ajax tegen Dnipro bniproprspspp (Ja ik kan het niet uitspreken).

Geplaatst:

Jammer dat een Nederlandse ploeg weer naar het Oosten moet. Er zijn veel mooiere tegenstanders in de Europa League. Ik had gehoopt dat Ajax een ploeg als Everton of Wolfsburg lootte. Nu mag je weer naar zo'n club waar je de naam niet eens fatsoenlijk van uit kunt spreken....

Club Brugge vs Besiktas wat een kutaffiche waarschijnlijk het is misschien wel haalbaar maar Turks voetbal zegt me niets. Ik had in ieder geval ook een mooiere affiche gewenst maar het is nu zo.

Bewerkt: door DeJarnoxD
Geplaatst:

Mijn voorspellingen van de clubs die de volgende ronde halen:

Fiorentina - AS Roma

Club Brugge - Besiktas

Napoli - Dynamo Moskou

Villarreal - Sevilla

VfL Wolfsburg - Inter

Zenit St. Petersburg - Torino

Dnipro Dnipropetrovsk - Ajax

Everton - Dynamo Kiev

Geplaatst:

Eerst halve Rome in elkaar timmeren en een fontein, die even oud is als jullie laatste kampioenschaal, vernielen, daarna een banaan op het veld gooien richting Gervinho, spreekkoren richting UEFA, van alles op het veld gooien, kortom twee mooie wedstrijden helemaal verpesten en daarmee je club richting de klote helpen en dan nog op het einde "You never walk alone" zingen en zeggen dat jullie het beste publiek van Europa zijn. Lachwekkend :7

Natuurlijk snap ik dat die Fransman agressie oproept, maar dit gaat welheel erg ver...

Geplaatst:

Ik las ergens dat die banaan niks met racisme te maken had, maar dat het een of andere traditie is van Fey? Alsnog heel ongepast, gezien de gebeurtenissen de voorbije maanden/jaren in het voetbal (omtrent racisme dan).

Geplaatst:

Ik ben het met je eens dat die zich ook niet altijd gedragen, maar PSV, Twente, AZ en Ajax gedragen zich echt wel beter dan Feyenoord supporters. Maar ik ben het met je eens dat er ook wat gekken bij PSV ajax etc rondloopt maar bij feyenoord is het toch een wat grotere groep.

Geplaatst:

Precies, die gedragen zich tenminste ten alle tijde in het stadion. :bier:

Het ergste vind ik altijd dat al die relschoppende idioten van het weekend gewoon weer in het stadion plaats kunnen nemen, alsof er niets gebeurd is. En het allerergste is dat al die gekken ook mogen stemmen bij politieke verkiezingen.

Oke dat was ik even vergeten. Dat was idd schandalig. Maar ik weet wel, over gehad mrt ajaxfans enzo, dat buiten die groep in dat vak, dat ong iedereen hrt ook schandalig vknd. Die mogen zich geen supportrrs meer noemen. Toch is mijn mening dat er bij Feyenoord toch het grootste percentage van alle clubs van de hele groep zich misdraagt. Dit is mijn gevoel maar, dus ik kan idd ook niet gelijk hebben, sorry

Bewerkt: door KoningJesper

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...