Jump to content

[EUR] Europa League 2014-2015

Wie wint de EL?  

10 leden hebben gestemd

1. 1. Welk team wint de Europa League?

• Dnipro Dnipropetrovsk
      1
    • Sevilla FC
      9

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar ik weet wel, over gehad mrt ajaxfans enzo, dat buiten die groep in dat vak, dat ong iedereen hrt ook schandalig vknd.

Mee eens. Het is altijd - en niet alleen in het voetbal - een klein groepje dat het voor de rest verpest.

• 2 weken later...
  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

27

• DeJarnoxD

15

• Venzio

12

• KoningJesper

12

Geplaatst:

Club 2-1 Besiktas ook al heeft de scheidsrechter het weeral kapotgemaakt. :7

Hoezo? Had rood moeten geven voor Besiktas(2de gele kaart, geen discussie), maar de penalty was dan wel weer heel consequent.
Geplaatst:

Ik kan ene Demba Ba zijn citaten bovenhalen die zei dat Brugge een 2de klasse club is, of Besiktas in het algemeen dat deed alsof Brugge een makkie is, maar ik ga het houden bij:

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAA

Geplaatst:

Ach, volgende ronde liggen ze er toch uit. Dan liefst tegen Wolfsburg ofzo, zodat het een leuk Belgisch onderonsje wordt.

Geplaatst:

Gefeliciteerd aan al onze club Brugge fans! :) Ik voor het Belgische voetbal dat ze ver Komen! :tu:

Geplaatst:

Dat is zeker te pakken!!! Jammer dat wij niet doorgingen want Brugge is een mooi affiche. Zou ik wel naar belgie zijn gewest

• 4 weken later...
Geplaatst:

Toch mooi hoe ze de redding van Ryan op het schot van Konoplyanka in de verf zetten. Net daarna tonen ze hoe Cillessen op exact hetzelfde schot het tegendoelpunt incasseert dat Ajax uitschakelde. Tsja, dat is het verschil tussen top en sub-top.

Of zoals Geert De Vlieger het zei:

"Het schot van Konoplyanka was bijna identiek aan zijn doelpunt bij Ajax die Dnipro de kwalificatie schonk, maar het is duidelijk dat Jasper Cillessen, de doelman van Ajax, niet dezelfde kwaliteiten heeft als Ryan. Zijn gestalte heeft hij niet mee, maar de reikwijdte van Ryan is zo enorm groot."

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...