Jump to content

[EUR] Champions League 2014-2015

Wie wint de CL?  

15 leden hebben gestemd

1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

• Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10

Recommended Posts

Geplaatst:

Allemaal in het begin van het seizoen, MP. Barça krijgt zulke doelpunten nog zelden tegen. Ze scoren er zelf meer uit dan dat ze er tegen krijgen..

• 3 weken later...
  • Reacties 401
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

96

• TekaLoca

60

• KoningJesper

52

• Venzio

34

Geplaatst:

Jammer van PSG. Al waren ze wel heel slecht.

Volgende ronde:

Bayern

Barca

Juventus

Athletico

Geplaatst:

Volgende ronde:

Bayern

...

Ik denk zomaar dat Bayern het nog heel lastig gaat krijgen om door te gaan naar de halve finale. Natuurlijk, in de tweede wedstrijd speelt Bayern thuis, maar een achterstand van twee doelpunten werk je niet zomaar weg. Zeker als Porto de bus gaat parkeren mag je ook nog eens opletten voor een goed uitgespeelde counter. Want als Porto weet te scoren in München, dan is Bayern nog veel verder van huis.

Kortom, ik ben zeer benieuwd!

Geplaatst:

Volgende ronde:

Bayern

...

Ik denk zomaar dat Bayern het nog heel lastig gaat krijgen om door te gaan naar de halve finale. Natuurlijk, in de tweede wedstrijd speelt Bayern thuis, maar een achterstand van twee doelpunten werk je niet zomaar weg. Zeker als Porto de bus gaat parkeren mag je ook nog eens opletten voor een goed uitgespeelde counter. Want als Porto weet te scoren in München, dan is Bayern nog veel verder van huis.

Kortom, ik ben zeer benieuwd!

Zag pas net dat eht 3-1 was geworden, dahct 2-1. Maar alsnog gok ik op Bayern. Kijk het is lastig, Bayern is mijn favoriete ploeg in CL samen met Juve. Maar toch gun ik het Porto ook wel.

Geplaatst:

Suarez scoort 2 keer nadat hij 2 keer David Luiz een panna zet.

Ook binnen hele korte tijd. Haha, die Luiz gaf de 2e keer de hoop al op toen hij de bal door zijn benen zag gaan. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...