Jump to content

online aangemaakt


Sanchezmoto

Recommended Posts

hallo, uiteindelijk (na weinig keuze) toch een online account aangemaakt via draadloos connectie, gelukt. Maar nu kreeg ik bericht dat ik account moet maken op Sony, ook gedaan maar ik zie ook staan : factuur adres. Is het betalend account?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sanchezmoto

    16

  • GrandTheftHaye

    5

  • Swede_Demon

    5

  • Tommie59

    4

ok dank je :) ben uiteindelijk dus toch online gevolgd he, iedereen is ermee bezig :D

ppffff erg irritant online spel ? Ik hoor chinezen in achtergrond door elkaar spreken, opeens stopt men spel , time out ??? Ik kan ni gewoon in men 1tje rond rijden

Link to comment
Delen op andere websites

ok dank je. Maar hoe komt het dat ik andere stemmen hoor ? Ik hoor vaak andere praten. Heb al 1 manier gevonden om snel geld te verdienen door autos te verkopen. Alles is nu terug van 0 met men 1ste dag online :) mijn gta5 had ik 100% en 900millioen ofzo :puh: alles wat ik wou kon ik hebben, nu begin ik weer van 0 en ben niet een missie type

Link to comment
Delen op andere websites

ik werk met PS3, maar krijg continu de melding van time out. Blijkbaar ben ik steeds afgemeld, hoewel mijn pc in andere kamer verbinding heeft. Zou het kunnen omdat het draadloos verbonden is met de PS3 ? Want via kabel raak ik niet tot aan de kamer waar console staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn PS3 is ook draadloos verbonden maar heb geen problemen, dus het lijkt er gewoon op dat je geen al te goede internetverbinding hebt. Mischien moet je even kijken of je met je PS3 (als je hem ergens anders kan neerzetten)in een andere kamer wel een goede verbinding hebt.

Het kan trouwens ook zo zijn dat als je te lang niet beweegt je een time out krijgt en wordt gekicked uit de sessie, als je dat bedoelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ligt het idd waarschijnlijk aan je internet verbinding. Ik zou alleen niet weten hoe je dat kan verhelpen, sorry, maar er zal hier vast wel iemand anders zijn die je daar wel mee kan helpen.

Je kan wel altijd de R* support proberen ( https://support.rockstargames.com/hc/en-us )als het probleem toch bij GTAOnline blijkt te liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

ok dank je, want nu net weer uitgevallen. Dit terwijl mijn pc blijft internet hebben. Opeens gaat mijn personage uit de wagen terwijl die rijd en krijg ik error internet connection. en met kabel raak ik er niet en console in andere kamer is geen optie :(

Link to comment
Delen op andere websites

ok dank je, want nu net weer uitgevallen. Dit terwijl mijn pc blijft internet hebben. Opeens gaat mijn personage uit de wagen terwijl die rijd en krijg ik error internet connection. en met kabel raak ik er niet en console in andere kamer is geen optie :(

Dan is het inderdaad wel duidelijk dat je een slechte internetverbinding hebt. Als het echt geen optie is om je console te verplaatsen naar een andere kamer zou ik zeggen, haal een langere kabel.

Hoe het kan dat je stemmen hoort is heel simpel, je speelt online in een niet 'invite only' of 'private session' dus zijn er andere spelers aanwezig die gebruik maken van een headset/microfoontje. Je kan dat uitzetten door op select te drukken en dan ergens 'voice chat' uitzetten als ik het goed heb of je kan ook de spelers muten.

Link to comment
Delen op andere websites

ok thx. heb mijn console uit de kast gehaald en op grond geplaatst en voorlopig is het nu al 30minuten goed. Zal later dan een langere kabel kopen want heb modem met 4 connecties dus geen probleem. Nu nog wat google werk verrichten zoals bv geldtransport, wapenlocaties, ... Dat ik snel wat verdien :)

ik zet mijn computer aan en het is weer error bij mijn console :( triestig. Wat ook triest is , is feit dat iemand anders je kan eruit kicken als je wat lang wacht? Dus als je bv naar de wc moet of je gaat neer andere kamer of moet iets doen, weg gekickt ??? Je kan online niet op pauze zetten? Ik zie ook niet goed waar private session veranderen zodat ik alleen speel. En weet ook niet hoe jobs aanvaarden, dan krijg je die blauwe rangen en allemaal dingen die je moet veranderen, aanpassen, ingewikkeld spel !

speel u jaren GTA spel maar die online ppppfffff

Link to comment
Delen op andere websites

Je wordt pas na een tijd van 13 minuten gekicked, genoeg tijd om even een kleine boodschap te doen fzo. Als je weet dat voor een tijd iets anders moet doen zet je gewoon even je console uit of ga je naar de SP. GTA Online kun je niet pauzeren omdat het online is.

Om in een 'private' of 'invite only' session te komen start je in SP. Je drukt dan op start, gaat naar het 'online' tabblad in het menu, daar ga je dan naar 'play GTA Online' en vervolgens op de gewenste sessie.

Jobs accepteren doe je via de in game gsm. Je leest het smsje dat je ontvangen hebt en drukt op x. Je kan ook een job selecteren door op start te drukken, naar het 'online' tabblad te gaan, druk daar op 'jobs', dan 'join job' om een willekeurige job te spelen met andere spelers. Of je gaat naar 'host job', dan 'Rockstar Created' of Rockstar Verified' om zelf een job te starten.

Wat je internetverbinding betreft kan ik je enkel aanraden niet tegelijk met je pc en console online te gaan. Je verbinding is dan trager en werkt dan niet optimaal meer.

Bewerkt: door Swede_Demon
Link to comment
Delen op andere websites

ok thx :) . Ben wel niet echt een game speler, bedoel, ik heb al mijn GTA's via 100% cheat gedaan zodat ik alles heb en dan rustig gewoon kan rondrijden. Missies voltooien haat ik en is tamelijk zenuwslopend voor me. Daarom dat ik liever meteen bom geld heb om daarna gewoon in die luxe wagens te rijden. Maar via online zal het moeilijker gaan vrees ik :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...