Jump to content

online aangemaakt


Sanchezmoto

Recommended Posts

Je wordt pas na een tijd van 13 minuten gekicked, genoeg tijd om even een kleine boodschap te doen fzo. Als je weet dat voor een tijd iets anders moet doen zet je gewoon even je console uit of ga je naar de SP.

Volgens mij is het 15 minuten, na 2 minuten komt pas de melding dat je nog 13 minuten hebt. (kan het mis hebben hoor)

ok thx :) . Ben wel niet echt een game speler, bedoel, ik heb al mijn GTA's via 100% cheat gedaan zodat ik alles heb en dan rustig gewoon kan rondrijden. Missies voltooien haat ik en is tamelijk zenuwslopend voor me. Daarom dat ik liever meteen bom geld heb om daarna gewoon in die luxe wagens te rijden. Maar via online zal het moeilijker gaan vrees ik :)

Gelukkig zijn er vele manieren om aan geld te komen in GTAO. Auto's van de straat verkopen, armored trucks overvallen, winkels beroven en bounties om er maar een paar te noemen.

Ik raad je aan om de flight school te doen (te vinden als het zwarte vliegtuigje op de map bij LSIA), het zijn een soort van missies maar niet al te moeilijk en je kan makkelijk zo'n 150k+ verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sanchezmoto

    16

  • GrandTheftHaye

    5

  • Swede_Demon

    5

  • Tommie59

    4

Sorry maar ik STOP met gezever van Online !!!!!!!! :( Elke maal opnieuw krijg ik : Time out connection hoewel internet perfect werkt in huis ! en dan als ik eindelijk online ben, dan wordt ik maar liefst 4 x ( 4X !!!!) na elkaar dood geschoten door een andere imbeciele speler terwijl ikzelf beginner ben en enkel 3000dollar of wathever heb en helemaal GEEN wapens !!!!!!!!!!!!! FAIR GAME ???????

Link to comment
Delen op andere websites

Blijf ten eerste rustig,

Hier heeft iedereen last van. De oplossing is heel gemakkelijk. Start > Online > Invite only session. Ik hoop je geholpen te hebben.

*Open op eigen risico*

Of je raged hem en gooit je playstation uit het raam. Dit is niet aan te raden en is niet een verstandige keus. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik STOP met gezever van Online !!!!!!!! :( Elke maal opnieuw krijg ik : Time out connection hoewel internet perfect werkt in huis ! en dan als ik eindelijk online ben, dan wordt ik maar liefst 4 x ( 4X !!!!) na elkaar dood geschoten door een andere imbeciele speler terwijl ikzelf beginner ben en enkel 3000dollar of wathever heb en helemaal GEEN wapens !!!!!!!!!!!!! FAIR GAME ???????

Gewoon rustig blijven en onze raad opvolgen. Volg de stappen die we neergeschreven hebben en je zult in een sessie komen waar je geen andere spelers hebt ;).

Hoe het precies komt dat je de hele tijd 'connection time out' krijgt weet ik niet maar misschien helpt dit wel:

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200716883--Timed-out-locating-session-every-time-trying-to-enter-GTA-Online

Of dit:

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200525767-GTA-Online-Connection-Sync-Problems-Losing-connection-to-online-games-empty-lobbies

Link to comment
Delen op andere websites

Dank jullie ik heb de sessie uitgeschakeld zodat ik solo speel en ga dan eerst geld en wapens bij elkaar sparen om later dan te spelen met anderen. Wat betreft de connectie, ik denk dat het beter zal gaan via een kabel ipv draadloos. Eens gaan kijken om een langere internetkabel. :)

Bewerkt: door Sanchezmoto
Link to comment
Delen op andere websites

de connectie is sinds ik solo session speel ok. Heb wel tal van vragen ivm online game wat verschilt met normaal GTA5. Zo is er de health locaties, wapens locaties, geldtransport, nergens te vinden. Ik verzamel nu geld door races te doen maar zie nu dat er elke maal je deelneemt aan races ook 100gta$ afgaat? Politie of andere cheat codes zijn er niet op online?

Link to comment
Delen op andere websites

Er is percies veel niet bij online :D geen politie uitschakeling, geen EHBO kastje bij ziekenhuizn, geen locatie gratis wapens, geen geldtransporter te zien (hoewel die er zou zijn) nog nooit tegengekomen. Misschien omdat ik solo speel?

Link to comment
Delen op andere websites

Er is percies veel niet bij online :D geen politie uitschakeling, geen EHBO kastje bij ziekenhuizn, geen locatie gratis wapens, geen geldtransporter te zien (hoewel die er zou zijn) nog nooit tegengekomen. Misschien omdat ik solo speel?

Naarmate je in lvl stijgt kun je wel Lester bellen en vragen om de politie te laten verdwijnen voor een paar 100$. Je healt kan je omhoog laten gaan door bvb naar een store te gaan, eten en drinken te kopen en gebruiken. Wil je gratis wapens? Speel eens een deathmatch en verzamel wat wapens. Let er wel op dat bepaalde wapens die je zelf nog niet hebt verdwijnen als je offline gaat. Geld transport is er ook wel te vinden, ook als je maar alleen speelt maar dan zie je hem veel minder dan dat je met anderen speelt.
Link to comment
Delen op andere websites

maar als ik deelneem aan een race kost me ook 100$ zie ik op mijn bank. Ik haal er wel ongeveer 2800$ uit. Maar bv 5 races kost me al 500$ (weet niet goed wat K is) zal Nederlands zijn voor duizend zeker? Met andere speel ik nooit, omdat ze me zonder reden doodschieten :D en ben meer een solo speler.

Link to comment
Delen op andere websites

maar als ik deelneem aan een race kost me ook 100$ zie ik op mijn bank. Ik haal er wel ongeveer 2800$ uit. Maar bv 5 races kost me al 500$ (weet niet goed wat K is) zal Nederlands zijn voor duizend zeker? Met andere speel ik nooit, omdat ze me zonder reden doodschieten :D en ben meer een solo speler.

K = Kilo en elke kilo is 1000 dus K staat voor 1000 idd. Wat heb jij voor rare vrienden als ze je zonder reden doodschieten :puh:? Hier op het forum zijn er genoeg mensen die je willen helpen en serieus kunnen spelen dus ik zou zeggen, geef het een kans ;). Maar als je echt enkel alleen wilt spelen moet je je eraan verwachten dat het lang zal duren voor je een mooi bedrag op je bankrekening hebt staan :puh:. Bewerkt: door Swede_Demon
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb helemaal geen vrienden op spelgebied. Ik ken nauwelijks forum en al die toestanden, daarom dat ik vaak zo moeilijk heb. Zal wellicht door mijn ouderdom te maken hebben. Sommige van 15 zeggen al dat ze te oud zijn om GTA ???? Ik ben 40 !!! Mijn dochter is 19 en dan hoor ik dat 15 al oud is :D ! Op deze website typen lukt ook niet vaak, letters komen vaak niet door !! Kei hard en meermaals drukken op toetsen, ook niet normaal, op geen enkele website heb ik dat voor

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...