Bassieboy35 Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Deadrising 3 Ontwikkelaar: Capcom Uitgever: Microsoft Studios Genre: Adventure (Survival Horror) Platforms: Xbox One, PC Aantal spelers: 1-2 Release: 22 november 2013/Onbekend Website: Klik! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 De datum mag eigenlijk wel 22 november/onbekend zijn, aangezien er nog geen release van de XBONE vast is gesteld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 De datum mag eigenlijk wel 22 november/onbekend zijn, aangezien er nog geen release van de XBONE vast is gesteld Als ik het goed heb is hij enkel nog niet beschikbaar in Nederland en België, in andere landen wel. Dus dit is correct. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 (bewerkt) De datum mag eigenlijk wel 22 november/onbekend zijn, aangezien er nog geen release van de XBONE vast is gesteld Als ik het goed heb is hij enkel nog niet beschikbaar in Nederland en België, in andere landen wel. Dus dit is correct. Ja dat ben ik vergeten. Ik weet wel dat hij overal behalve in NL en BE is uitgekomen Anyway, ik denk dat dit een hele gave game is. Ik ga deel 2 binnenkort ook kopen, dus ik denk dat ik een Xbox One speciaal voor deze game ga kopen Bewerkt: 21 januari 2014 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Mooie game, helaas ga ik niet voor xbone Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Ik ga voor de Xbox One Benelux Editie en hopelijk zit ie daarbij omdat de games nog niet bekend zijn die bij de Benelux editie zitten, ik heb Dead Rising 1&2 helemaal grijs gespeeld, echt een vermakelijke game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2014 Ik heb Dead Rising 1 bij een vriend gespeeld met een Xbox en zelf heb ik Dead Rising 2 en Dead Rising 2: Off the record op de ps3. Voor deze game zou ik bijna een Xbox One aan willen schaffen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 De trailer van de nieuwe DLC "Super Ultra Dead Rising 3 Arcade Remix Hyper Edition Ex Plus Alpha" is geniaal : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bee1992 Geplaatst: 1 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2014 ik ben hem nu aan het preloaden op steam , zijn er nog andere mensen die hem gaan halen? >>> Door thebig: Topic samengevoegd met hoofdonderwerp. Gelieve in het vervolg de zoekfunctie te gebruiken alvorens een topic aan te maken.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 1 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2014 Het leek mij wel een leuke game, maar NEE niet gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2014 Jep heb m al in huis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LethalMaximus73 Geplaatst: 4 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2014 Mijn zwager heeft een Xbox 360 gekocht toen ie in America bij zijn vriendin aan het logeren was en heeft Dead Rising 3 er ook bij gehaald. Toen hij laatst weer terug was gekomen heb ik de game een paar keer bij hem thuis gespeeld. Het is wel een leuke game, dus als ik tegen die tijd een Xbox One kan kopen, ga ik waarschijnlijk die game ook wel kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.