TheAwesomeMiz Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Ik zag dat hij gebanned is Reageren
Niked Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Na zijn afscheidstopic Reageren
Niked Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Jezus theawesome is Brian Reageren
Votair Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Hoe weet jij dat? Ben jij een hacker? Reageren
Niked Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Chat Hij heeft het allemaal uitgelegd Reageren
Votair Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Chat Hij heeft het allemaal uitgelegd Wat heeft ie gezegd dan? Reageren
Niked Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 (bewerkt) Ssst niet verdervertellen ik heb al meerdere accounts op het forum zei hij Bewerkt: 7 september 2014 door skullz-000 Reageren
Votair Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Ssst niet verdervertellen ik heb al meerdere accounts op het forum zei hij Wat een stiekemerd. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Een goedemorgen beste crew leden! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Hebben we al zin in vrijdag? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 (bewerkt) Ja, ik zat me al weken te verheugen op de desbetreffende meeting die aanstaande vrijdag gegeven wordt. Op school kon ik mijn gedachten niet bij de les houden, omdat mijn hoofd bol stond van de gedachtes; Welke auto moet ik meenemen? Moet ik sportschoenen dragen of toch maar formele schoenen? Terwijl ik het avondmaal probeerde te nuttigen doken plotseling de gedachtes van de meeting weer op, de avonturen die we gaan beleven, de mensen die we omleggen en bovendien de groene flappen die we gaan verdienen. Welk wapen ik mee moet nemen, een AK of toch maar een bescheiden pistooltje? Totdat ik er achter kwam dat ik aanstaande vrijdag niet kan. Bewerkt: 8 september 2014 door KaiSkillzz Reageren
Votair Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Ja, ik zat me al weken te verheugen op de desbetreffende meeting die aanstaande vrijdag gegeven wordt. Op school kon ik mijn gedachten niet bij de les houden, omdat mijn hoofd bol stond van de gedachtes; Welke auto moet ik meenemen? Moet ik sportschoenen dragen of toch maar formele schoenen? Terwijl ik het avondmaal probeerde te nuttigen doken plotseling de gedachtes van de meeting weer op, de avonturen die we gaan beleven, de mensen die we omleggen en bovendien de groene flappen die we gaan verdienen. Welk wapen ik mee moet nemen, een AK of toch maar een bescheiden pistooltje? Totdat ik er achter kwam dat ik aanstaande vrijdag niet kan. Mooi verhaal, man. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.