Jump to content

Windows 8 iso


MegaPilot

Recommended Posts

Hey,

ik zoek een legale download van Windows 8. Tegenwoordig krijg je bij geen enkele laptop meer een Windows CD terwijl je wel betaalt voor een licentie( :7 ), maar zonder een ISO file kan ik dus nooit Windows herinstalleren op een nieuwe harde schijf(in dit geval een SSD).

Ik meende dat Windows legale ISO's had(voor 7 vond ik ze iig de vorige keer), maar nu vind ik er echt geen.

Alvast bedankt!

Mvg,

MP

Edit: Kan ik het volgende gewoon proberen? Op de SSD staat Windows 8 Pro geïnstalleerd. Als ik deze in m'n nieuwe laptop stop en 'm zo laat opstarten en 'm dan laat herinstalleren via Windows 8 zelf, zou dat lukken?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaat zeker. Links naar .iso files kunnen we spijtig genoeg niet geven omdat deze nog steeds veelal voor illegale doeleinden zijn. Je moet trouwens bij een nieuwe laptop zelf de nodige image maken op een herstelschijf om deze problemen te voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaat zeker. Links naar .iso files kunnen we spijtig genoeg niet geven omdat deze nog steeds veelal voor illegale doeleinden zijn. Je moet trouwens bij een nieuwe laptop zelf de nodige image maken op een herstelschijf om deze problemen te voorkomen.

Zo'n herstelschijf heb ik niet nodig, daarmee kan ik niet m'n Windows herinstalleren op een nieuwe harde schijf.
Link to comment
Delen op andere websites

Er is gewoon een legale manier om aan een iso te komen hoor. smile3.gif

Als je op: deze pagina van Microsoft kijkt, dan kan je hier een programma downloaden, waar je je productcode invoert, en wanneer deze geldig is dan download het programma de ISO ervan. smile3.gif

Let wel, er zijn 2 versies:

  • Windows 8
  • Windows 8.1

Voor beide zijn er verschillende licenties, een windows 8 licentie zal niet werken op een 8.1, in dit programma.

Ik denk dat je het liefst gewoon 8.1 meteen installeert, wat je dan doet is: "verkrijg een 8.1 product key", voer deze in en download de ISO.

Bij het installeren vul je diezelfde key in. Na de installatie ga je naar > deze computer > eigenschappen > product key wijzigen, en vul je je Windows 8 productcode in, deze werkt dan gewoon.

Indien de product key van je pc niet meteen geldig is, volg dan de stappen die hierboven staan, en vul de code in wanneer Windows geïnstalleerd is.

Het is echter ook gewoon mogelijk de Windows 8 ISO te downloaden en dan naar 8.1 te upgraden, is alleen wat meer werk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...