Jump to content

Savegame laden


MegaPilot

Recommended Posts

Hey, nieuwe PC, dus herinstallatie van EFLC. Ik heb de XLive map gekopieerd, de savegames map gekopieerd, de xlive.dll staat in mijn main map en nog steeds kan ik niet aan m'n savegames("No Files On Hard Drive oid").

Wat doe ik verkeerd? Ik zou graag m'n oude savegames gebruiken.

Alvast bedankt. :)

Mvg,

MP

Edit: Games For Windows Live laadt ook niet bij deze game, misschien ligt het daaraan? Toen ik vroeger IV/EFLC speelde, moest ik me hiervoor altijd inloggen. Nu doet hij dat niet...

Bij Games For Windows Live vind ik ook nergens EFLC terug...

Ik heb nu de eerste missie gespeeld en opgeslagen, deze savegame vindt hij wel terug..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon inloggen dan zal hij het wel moeten doen, anders zal ik het niet weten :7
Probleem is da GFW Live niet opstart bij de game..

Edit: Blijkbaar is GFW Live ermee gekapt, nou, mooi dan. :clown:

Ik vermoed dat EFLC zijn savegames ergens anders bewaard dan op de appdata/local folder en ook niet bij Mijn Documenten...Want ik verwijderde alle savegames op die locaties en alsnog had ie die nieuw opgeslagen savegame nog..

Edit2: Savegames worden opgeslaan bij Mijn Documenten=>Rockstar Games => GTA IV => Savegames. Problem solved! _O_

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...