Jump to content

Verband GTA Online en Michael, Trevor, Franklin?


Sanchezmoto

Recommended Posts

Hallo ik heb een vraagje ivm gta online en de gewone gta. Ik speel nu sinds een week ook de online versie, wat beter en beter gaat. Maar gisteren ben ik nog eens naar de gewone versie geweest en zag ik dat al de wagens uit de 2-wagen garage aan hun huis weg zijn en dat als je naar hun 4-wagen garage gaat, er opeens alle 22 wagens beschikbaar zijn? Vroeger had ik dus 4 wagens + die Nissan GT of wat ook, maar nu is die lijst vol met alle wagens ook de Zentorno en de Roosevelt bv. Is dat omdat ik nu een online ook heb?

ps: kan je als Michael, Franklin en Trevor ook een 10 garage kopen?

Bewerkt: door Sanchezmoto
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sanchezmoto

    11

  • Swede_Demon

    8

  • coolguynl

    5

  • GrandTheftHaye

    3

Die 22 auto's zijn online DLC auto's, deze krijg je gratis voor je singleplayer campaign en deze krijg je inderdaad pas wanneer je online of in ieder geval een internet verbinding op je console hebt.

En nee, je kan in singleplayer alleen de garages bij je safehouses en een 4 auto garage per personage hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

ok dank je :) spijtig van 10garage :D zou mooi zijn 3x 10 garages. Dan zal ik sparen bij men online figuur ervoor., en kan men online figuur meerdere 10 garages hebben of ook maar 1? Momenteel heb ik enkel een 6 garage en geen safehouse.

Link to comment
Delen op andere websites

ok dank je :) spijtig van 10garage :D zou mooi zijn 3x 10 garages. Dan zal ik sparen bij men online figuur ervoor., en kan men online figuur meerdere 10 garages hebben of ook maar 1? Momenteel heb ik enkel een 6 garage en geen safehouse.

Een huis/appartement heb je niet echt nodig vind ik aangezien je toch niet kan saven, alleszins niet in je huis. Het is een leuke extra maar niet noodzakelijk.
Dat zijn de DLC cars, de normale auto's die je had staan volgens mij gewoon in de garage.
Dank je voor weeral een overbodige reactie :roll:
Link to comment
Delen op andere websites

Ja was ook al aan denken om gewoon bij men garage te houden, of misschien een garage van 10. Je kan dus niet meer op je bed gaan liggen om te saven? Wat wel nu het geval is, maar weet niet bij safehouse ook, is die 50$ voor je mecanicien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja was ook al aan denken om gewoon bij men garage te houden, of misschien een garage van 10. Je kan dus niet meer op je bed gaan liggen om te saven? Wat wel nu het geval is, maar weet niet bij safehouse ook, is die 50$ voor je mecanicien.

Nee, je saved nu door naar de SP te gaan ;). Start -> Online -> Leave GTA Online.

Eens dat je een garage of huis koopt komt de mechanic er automatisch bij en die moet je betalen. Die betaling gebeurt automatisch zolang je geld op je rekening hebt staan. Heb je er geen geld op staan kun je dus ook niet de mechanic bellen om je een voertuig te bezorgen. Maar goed, het is maar een klein bedrag dus je hebt er geen last van, toch :)?

Bewerkt: door Swede_Demon
Link to comment
Delen op andere websites

Kleine bedragen vormen samen grote bedragen :) Ik weet niet waarom het dient die mechanic dienst, is dat dan om de wagens te onderhouden die je bezit? Want bellen doe ik nooit naar iemand. Ook bij bv races, om deelname 100$ en stel je doet 5 races vormen snel 500$ ! Wat me ook wat zorgen baart is dat ook al zou je hopen geld hebben (999.999.999$) toch kan je nog steeds niet elk wapen kopen, bv raketwerper moet je rank 100 hebben. beetje erg mja. Het is nu zo he :)

Link to comment
Delen op andere websites

nou als je auto kapot in de garage rijd dan is je auto de volgende keer als je in je garage komt weer gemaakt. daarvoor dient die mechanic.

ik vind de mechanic toch makkelijk om te bellen als ik een missie van simeon heb gedaan waarvoor ik meerdere auto's met stelen.

gewoon als je de eerste auto afgeleverd hebt mechanic bellen en na een paar seconde staat je eigen auto voor je klaar en kun je de volgende auto gaan halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kleine bedragen vormen samen grote bedragen :) Wat me ook wat zorgen baart is dat ook al zou je hopen geld hebben (999.999.999$) toch kan je nog steeds niet elk wapen kopen, bv raketwerper moet je rank 100 hebben. beetje erg mja. Het is nu zo he :)
Waarom baart jou dat zorgen? Dat geeft je toch een doel om te spelen :)?
Link to comment
Delen op andere websites

@ Coolguynl : gewoon als je de eerste auto afgeleverd hebt mechanic bellen en na een paar seconde staat je eigen auto voor je klaar en kun je de volgende auto gaan halen. - Dan neem ik gewoon de korts bijzijnde wagen :)

@ Swede_Demon : ik speel niet echt met doelen, alle gta's zijn gespeeld met cheats. Ik haat missies en die telefoon enzo, gewoon men eigen ding doen

Link to comment
Delen op andere websites

@ Coolguynl : gewoon als je de eerste auto afgeleverd hebt mechanic bellen en na een paar seconde staat je eigen auto voor je klaar en kun je de volgende auto gaan halen. - Dan neem ik gewoon de korts bijzijnde wagen :)

@ Swede_Demon : ik speel niet echt met doelen, alle gta's zijn gespeeld met cheats. Ik haat missies en die telefoon enzo, gewoon men eigen ding doen

Je neemt de dichtstbijzijnde wagen die niet zo snel en stevig is als de jouwe dus dan is de mechanic handig en als je wagen beschadigd ga je naar jouw garage en je auto is gratis gemaakt, dat heb je bij LSC niet ;). En aangezien jij zo op je geld zit (gelijk een echte NL'er :puh:) is dat toch wel handig :puh:.

Ik zie de lol er niet in om te cheaten en als je missies etc haat snap ik in de eerste plaats al niet waarom je een game koopt :s.

Link to comment
Delen op andere websites

1) de mijne is ook niet snel en stevig want heb nog geen dure wagens staan.

2) je wagen wordt niet gratis gemaakt want moet de mecanic betalen :)

3) op mijn geld zit als een echte NL'er ????????? Waarom ben ik dan BELG !! :D :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

1) de mijne is ook niet snel en stevig want heb nog geen dure wagens staan.

2) je wagen wordt niet gratis gemaakt want moet de mecanic betalen :)

3) op mijn geld zit als een echte NL'er ????????? Waarom ben ik dan BELG !! :D :D :D

1. Nog niet dus dat kan nog komen :).

2. Klopt maar je betaalt 100$ (ik toch) voor de mechanic maar ga je naar LSC kost het meer ;).

3. Lol, dan ben je een overgelopen Belg :puh:. Nee, ik lach er maar mee he :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...