Jump to content

Verband GTA Online en Michael, Trevor, Franklin?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

nee je betaald $50 per dag voor de monteur dus als je dat niet kan missen klopt er iets niet.

ik heb ook nog niet echt snelle auto's op 1tje na die simeon eigenlijk wou van zo'n speciale sms, maar die heb ik zelf gehouden omdat hij redelijk snel is vergeleken mijn andere auto's.

0_0.jpg

dit is mijn garage en die zwarte aan de linkse kant is me snelste auto.

Bewerkt: door coolguynl
  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sanchezmoto

11

• Swede_Demon

8

• coolguynl

5

• GrandTheftHaye

3

Geplaatst:

gaan sparen en dan een 10car kopen en die 6car garage inruilen. ik heb ook een 6car garage gekocht en ben nu aan het sparen voor een 10car met appartement.

Via je mobiel kan je naar het internet daar is een website waar ze allemaal op staan met de garageplekken ;)

Bewerkt: door skullz-000

Sorry maar aan die uitleg heb ik niet veel hoor. Ik weet namelijk hoe ik een 10garage moet hebben en wat ik moet doen. Wou gewoon even melden dat ik mij PER ONGELUK heb vergist van garage . Het moest de garage ernaast zijn namelijk. Meer niet.

Bewerkt: door Sanchezmoto
Geplaatst:

Wat ook belangrijk is is dat wanneer heists uitkomen je deze zal moeten plannen vanuit een appartement met een planning-room, wat alleen aan high-end appartement (app. met een 10auto garage) heeft.

Dus als je heists wil gaan doen zal je een high-end appartement nodig hebben.

PS. Je betaalt ook iets van $75 om tv te kunnen kijken en te kunnen douchen in je appartement.

Geplaatst:

Wat ook belangrijk is is dat wanneer heists uitkomen je deze zal moeten plannen vanuit een appartement met een planning-room, wat alleen aan high-end appartement (app. met een 10auto garage) heeft.

Dus als je heists wil gaan doen zal je een high-end appartement nodig hebben.

Waar haal je die info vandaan?
Geplaatst:

Dat was al bekend. Dit is geen gerucht o.i.d. Of Rockstar heeft het veranderd natuurlijk.

Ow ok, ik loop duidelijk achter dus :puh:.
Geplaatst:

Heb ook erg weinig geld (momenteel 55.600$ ofzo. Gewoon door auto's te verkopen en straatraces te doen, wat dan weeral 100$ kost elk maal. en begonnen met klein garage in Blaine County, dan een 6car garage in Unit 14, Popular str. , daarna na 200.000$ te hebben gespaard verkeerde safehouse gekocht in Las Lagunas Blvd Apt wat een 6car garage was, verkocht om een 2 car safehouse in Del Perro, maar met veel verlies van die Las Lagunas. Om vervolgens een 10car garage te kopen aan de luchthaven.

Geplaatst:
Ik doe nooit van die missies, zit al te zoeken hoe ik die verdomde irritante gsm kan uitzetten, want stoort dik om elke keer te worden gebeld als je aan rijden bent ! En rijden en bellen mag niet !!!! :) Serieus, ik doe net mee aan die opdrachten allemaal. Gewoon enkel mijn ding doen wat ik graag doe,...rondrijden. (EKE MAAL HAPERT DEZE FORUM BIJ TYPEN) elke letter wel 5x indrukken en opnieuw drukken.Scheelt iets aan de html ofzo, Bij geen enkel ander als deze is het ps heb n u 10 car garage bij airport ! 2x goedkoper als huis

De gsm kan je niet afzetten maar als je gebeld wordt (al dan niet tijdens het rijden) druk je gwn op O (bolletje). Als je dat niet kan vraag ik me af hoe je een controller vasthoudt :puh:.

Jij bent de enige die een probleem heeft met het typen dus volgens mij ligt het aan je toetsenbord of zo.

Heb ook erg weinig geld (momenteel 55.600$ ofzo. Gewoon door auto's te verkopen en straatraces te doen, wat dan weeral 100$ kost elk maal. en begonnen met klein garage in Blaine County, dan een 6car garage in Unit 14, Popular str. , daarna na 200.000$ te hebben gespaard verkeerde safehouse gekocht in Las Lagunas Blvd Apt wat een 6car garage was, verkocht om een 2 car safehouse in Del Perro, maar met veel verlies van die Las Lagunas. Om vervolgens een 10car garage te kopen aan de luchthaven.
Dus .. je bent van een kleine (2car) garage naar eentje van 6 gegaan, die ingeruild voor een andere 6 car, dan weer terug naar een 2 car en vervolgens eentje van 10 gekocht? Is het ooit in je opgekomen te sparen voor de juiste :puh:?
Geplaatst:

Het is enkel bij deze website dat het typen zou hapert, heb nu bewerkmodus even gedaan en voorlopig werkt het. Wat betreft dat sparen, ik zei eerder al dat ik per vergissing een 6car safehouse heb gekocht, degeen er vlak naast was de 10car, nu ja, geen erg. Ik stoor me er in elk geval ni aan. Zelfde als ik me niet stoor aan online spelen met andere leden, liever solo in men eentje, want elke maal ik online doe met andere spelers dan zijn die zo eikelig om u meteen dood te schieten zonder reden of zelfs zonder ge enig verdediging hebt !!! Zomaar eventjes naast u komen staan, en BAF dood !!!!!! Weet niet welk plezier ze eraan hebben dan, buiten u geld te pikken wa ik toch ni veel staan heb op gewone rekening :D Dus zoals mijn echte leven, liever alleen en geen enkel vertrouwen in de mensheid, het rotste karakter wat er rondloopt op aard :D

Geplaatst:

Ik heb zojuist een aantal off-topic posts moeten verwijderen, graag in het vervolg posts rapporteren in plaats van er zelf op te reageren. Dit voorkomt een boel irritaties en onnodige posts.

Graag nu weer on-topic!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...