coolguynl Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 nee hoor in solo sessie sterker worden en dan later in de gewone sessies gaan. wat voor zin heeft het om altijd neer geschoten te worden en door die lui die dat doen niks te kunnen berijken? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Wat heb je eigenlijk tegen missies? De meeste zijn heel goed te doen met een vriend bijvoorbeeld. Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 12 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Wrrm speel je online als je alleen maar solo sesion speelt dan kun je netzo goed story spelen Eigenlijk is dit dan ook een ongepaste reactie !!! Laat gewoon ieder zijn EIGEN ding doen !!! Dan zouden er ook minder ruzies zijn als ieder ZIJN zin mag doen Reageren
coolguynl Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Wat heb je eigenlijk tegen missies? De meeste zijn heel goed te doen met een vriend bijvoorbeeld. wie heeft er iets tegen missies? ik niet. jammer genoeg zijn mijn vrienden die GTA5 online spelen bijna nooit meer online. ik zeg al ik ga eerst sterker worden in de solo sessies of gesloten vrienden sessies voor ik in de open sessies ga. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.