Gunslinger Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) Eej ik heb 2 ideetjes die mij wel handig of leuk lijken voor de volgende gta: 1. Taxi. Dat je in een taxi kan stappen, en dan op de kaart een plaats aan kan geven waar je heen wilt, en dan ben je daar snel (een soort ingebouwde transportmode dus) 2. Navigator. dat je in je eigen auto een locatie in kan voeren en dat er dan zown stem je de wegwijst mij lijkt t wel handig... wa zou jij ervan vinde? EDIT: @ Cool Hand jah idd, nie gezien. @ADMINS/MODERATORS: VERWIJDER BERICHT MAR. Bewerkt: 23 juli 2005 door Gunslinger Reageren
Cool Hand Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Leuk.. maar dat kan je beter in de Wishlist posten. :rolleyes: Reageren
Jozz Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 jah (te kort) jah dat moet je inderdaad in de wishlist zette,maar dan heb je nog pech want het staat dr al.(zo goed ) Reageren
Mark B. Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 2. Navigator. dat je in je eigen auto een locatie in kan voeren en dat er dan zown stem je de wegwijst volgens mij hebben we daar toch de map voor in alle GTA's Als je een beetje map kan kijken is dat toch niet zo'n probleem... Reageren
broken Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 misschien is ze(hij, het?) een meisje en het is bewezen dat vrouwen en meisjes mindere goed/niet kunnen kaartlezen, sorry beetje offtopic Reageren
Freestyle Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ik vind het eerste idee, dat je een taxi kan nemen wel leuk, maar waarom betalen als je ook hem kan jatten? Reageren
Gino Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Nou omdat als je erin stapt het zwart word en een seconden later stap je uit de auto op plaats van bestemming Reageren
MarcN Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Nou omdat als je erin stapt het zwart word en een seconden later stap je uit de auto op plaats van bestemming Ja, net zoals met VC, dat als je bijvoorbeeld dood was, en uit het ziekenhuis kwam en dat er dan op de straat een taxi staat, waarin je kunt instappen, en dan naar de missie gaan waar je het laatst begon. Vind ik inderdaad wel erg cool. Reageren
Freestyle Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 Is heel handig ja . Maar, dan ook dat je moet betalen, weet niet of dat ook al was. Reageren
Damos Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 ja handig als je op je bestemming bent moet je hem overvallen en je geld terug nemen Shin Chan Reageren
broken Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 ik vind het eigenlijk niet zo'n goe idee, dan kun je gewoon de hele tijd in een taxi stappen en dan is het niet leuk meer want dan rij je zelf nooit meer, wat tot gevolg heeft dat je de stad(staat, planeet, universum ) niet meer kent. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Een Navigatie Systeem zou irritant zijn... Dan hoor je de Radio Zender toch niet meer? En trouwens? Er is toch een minimap ------------- DaddyPimp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.