Jump to content

Idee


Gunslinger

Recommended Posts

Eej ik heb 2 ideetjes die mij wel handig of leuk lijken voor de volgende gta:

1. Taxi. Dat je in een taxi kan stappen, en dan op de kaart een plaats aan kan geven waar je heen wilt, en dan ben je daar snel (een soort ingebouwde transportmode dus)

2. Navigator. dat je in je eigen auto een locatie in kan voeren en dat er dan zown stem je de wegwijst :D

mij lijkt t wel handig...

wa zou jij ervan vinde?

EDIT: @ Cool Hand

jah idd, nie gezien.

@ADMINS/MODERATORS: VERWIJDER BERICHT MAR.

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

2. Navigator. dat je in je eigen auto een locatie in kan voeren en dat er dan zown stem je de wegwijst :D

volgens mij hebben we daar toch de map voor in alle GTA's

Als je een beetje map kan kijken is dat toch niet zo'n probleem...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou omdat als je erin stapt het zwart word en een seconden later stap je uit de auto op plaats van bestemming :)

Ja, net zoals met VC, dat als je bijvoorbeeld dood was, en uit het ziekenhuis kwam en dat er dan op de straat een taxi staat, waarin je kunt instappen, en dan naar de missie gaan waar je het laatst begon. Vind ik inderdaad wel erg cool.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het eigenlijk niet zo'n goe idee, dan kun je gewoon de hele tijd in een taxi stappen en dan is het niet leuk meer want dan rij je zelf nooit meer, wat tot gevolg heeft dat je de stad(staat, planeet, universum :puh: ) niet meer kent.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...