Votair Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Bedankt voor het waarschuwen, man! Reageren
pietermaster Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Bedankt al leed ik get net te laat. Ik speel op ps3 en heb een UFO op me hoofd. Lopend rijdend vliegend wat ik ook doe ik ben een UFO sinds een halfuur. Eerst was het wel ff grappig maar toen ik er vanaf wou door een andere sessie in te gaan ging de ufo mee. Nu maar opnieuw opstarten. Hij is nu weer opgestart en de ufo is weg. Dus mocht je veranderen in een UFO, spel afsluiten en dan opnieuw opstarteb. Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 13 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Het is gewoon jammer dat mensen van dit soort mods maken. Er zijn best wel een paar gewone leuke mods waar niemand last van heeft. Maar mensen die (infection) mods maken om anderen mee te trollen, of mods maken voor exploits die mogen ze van mij wel een permanente ip ban geven. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Dit had ik ook een keer, ik ging naar mijn garage en ineens stond een container in mijn garage, en toen kon ik niet meer in mijn appartement Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Ik heb alleen maar een container in mijn garage gehad. Ff erin en eruit en hij was weer weg. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Als ze nou eens mods maken waarmee je in alle interieurs kan... Maar ze moeten de hele boel weer verzieken. Ik ben dit nog niet tegengekomen en hoop dat ik ze ook nooit tegenkom. Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 15 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Ik kan ook niet begrijpen dat ze het zo graag voor anderen willen verzieken. Inderdaad, een leuke mod zoals bv als een hond of dier rond lopen puur voor fun, ok. Maar lees net vandaag ookal dat hackers zelfs je wapens en geld kunnen stelen zodat je alles weer op nieuw kan kopen. Het word hoog nodig tijd dat ze bij Rockstar, Xbox en Playstation de hackers die ze kunnen pakken zwaar moeten straffen. Liefst een ban dat het zelfs geen nut meer heeft om een nieuwe console te kopen of zo. Reageren
coolguynl Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Geplaatst: 15 september 2014 en daarom blijf ik gewoon lekker mijn solo sesies doen of gesloten vrienden sessies of met mijn crew. Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 15 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Ik zit ook meestal in een solo sessie of gewoon met vrienden, maar ja het is wel weer jammer dat het gebeurt. Je zou bijna weer wensen dat alle multyplayer games weer splitscreen worden. Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 26 september 2014 Rapport Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 12 september 2014 - 19:38 ja ik wil dat persee mee maken voeg me psn: mertcoban miss als jij het hebt kan ik joinen Dus jij wil echt dringend ook een virus meemaken ???? En dan verwachte je van mij dat ik je zou toeveoegen op PS ? Sorry dan haal ik je weer weg want ik heb GEEN zin om mijn spel naar de kloten te helpen hoor Reageren
nightslayer Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 Simpel op te lossen door spel herop te starten ... bij xbox werkt het tch zo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.