Jump to content

Pas op voor Infection Mods


LethalMaximus73

Recommended Posts

Bedankt al leed ik get net te laat.

Ik speel op ps3 en heb een UFO op me hoofd. Lopend rijdend vliegend wat ik ook doe ik ben een UFO sinds een halfuur. Eerst was het wel ff grappig maar toen ik er vanaf wou door een andere sessie in te gaan ging de ufo mee. Nu maar opnieuw opstarten. Hij is nu weer opgestart en de ufo is weg. Dus mocht je veranderen in een UFO, spel afsluiten en dan opnieuw opstarteb.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon jammer dat mensen van dit soort mods maken.

Er zijn best wel een paar gewone leuke mods waar niemand last van heeft.

Maar mensen die (infection) mods maken om anderen mee te trollen, of mods maken voor exploits die mogen ze van mij wel een permanente ip ban geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan ook niet begrijpen dat ze het zo graag voor anderen willen verzieken.

Inderdaad, een leuke mod zoals bv als een hond of dier rond lopen puur voor fun, ok.

Maar lees net vandaag ookal dat hackers zelfs je wapens en geld kunnen stelen zodat je alles weer op nieuw kan kopen.

Het word hoog nodig tijd dat ze bij Rockstar, Xbox en Playstation de hackers die ze kunnen pakken zwaar moeten straffen.

Liefst een ban dat het zelfs geen nut meer heeft om een nieuwe console te kopen of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Geplaatst: 12 september 2014 - 19:38

ja ik wil dat persee mee maken

voeg me psn: mertcoban

miss als jij het hebt kan ik joinen

Dus jij wil echt dringend ook een virus meemaken ???? En dan verwachte je van mij dat ik je zou toeveoegen op PS ? Sorry dan haal ik je weer weg want ik heb GEEN zin om mijn spel naar de kloten te helpen hoor :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...