KoningJesper Geplaatst: 25 mei 2015 Rapport Geplaatst: 25 mei 2015 Wat een fantastisch spel!!!! Je kan al een hele dag doorbrengen met Gwent en dan ben je in het spel nog geen steek verder. Ze moeten dst Gwent uitbrengen voor IOS en Android en dan tegen elkaar. Iemand anders die het heeft en hun mening? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 mei 2015 Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Laat ik dan maar de eerste zijn die er anders over denkt: De game lijkt mij ontzettend ruk. Middeleeuwse rommel waar ik echt geen zak om geef. Vind kastelen aanvallen en riddertje spelen sowieso al kak, dus dit wordt hem niet. De graphics daar in tegen zijn wel goed, maar dat is naar mijn mening het enige. Ga me ook 0 interesseren in deze game. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 mei 2015 Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Laat ik dan maar de eerste zijn die er anders over denkt: De game lijkt mij ontzettend ruk. Middeleeuwse rommel waar ik echt geen zak om geef. Vind kastelen aanvallen en riddertje spelen sowieso al kak, dus dit wordt hem niet. De graphics daar in tegen zijn wel goed, maar dat is naar mijn mening het enige. Ga me ook 0 interesseren in deze game. Alleen omdat het je niet aanspreekt is het meteen een slecht spel? Je moet echt met betere argumenten aan komen zetten als je zo'n uitspraak doet. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 mei 2015 Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Laat ik dan maar de eerste zijn die er anders over denkt: De game lijkt mij ontzettend ruk. Middeleeuwse rommel waar ik echt geen zak om geef. Vind kastelen aanvallen en riddertje spelen sowieso al kak, dus dit wordt hem niet. De graphics daar in tegen zijn wel goed, maar dat is naar mijn mening het enige. Ga me ook 0 interesseren in deze game. U mad bro? Anders ongesteld? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 mei 2015 Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Laat ik dan maar de eerste zijn die er anders over denkt: De game lijkt mij ontzettend ruk. Middeleeuwse rommel waar ik echt geen zak om geef. Vind kastelen aanvallen en riddertje spelen sowieso al kak, dus dit wordt hem niet. De graphics daar in tegen zijn wel goed, maar dat is naar mijn mening het enige. Ga me ook 0 interesseren in deze game. Alleen omdat het je niet aanspreekt is het meteen een slecht spel? Je moet echt met betere argumenten aan komen zetten als je zo'n uitspraak doet. lijkt mij ruk, niet is ruk. Eerst beter lezen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 mei 2015 Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Laat ik dan maar de eerste zijn die er anders over denkt: De game lijkt mij ontzettend ruk. Middeleeuwse rommel waar ik echt geen zak om geef. Vind kastelen aanvallen en riddertje spelen sowieso al kak, dus dit wordt hem niet. De graphics daar in tegen zijn wel goed, maar dat is naar mijn mening het enige. Ga me ook 0 interesseren in deze game. Alleen omdat het je niet aanspreekt is het meteen een slecht spel? Je moet echt met betere argumenten aan komen zetten als je zo'n uitspraak doet. lijkt mij ruk, niet is ruk. Eerst beter lezen. Ik heb goed gelezen. Het maakt mij niet uit of je iets vind of dat je beweerd dat iets zo is. Het argument dat je geeft vind ik nog steeds zeer slecht. Aan de hand van de manier waarop je dingen verwoordt, veronderstel ik dat je je dag niet hebt en je frustratie ergens op kwijt moet. Reageren
Together Geplaatst: 26 mei 2015 Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Speelt iemand het op de PS4 hier? Is het een aanrader? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 mei 2015 Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Dit spel lijkt mij zeker de moeite waard! Over 14 komt TESO uit. Nadat ik die flink gespeeld heb ga ik ook deze game aanschaffen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 mei 2015 Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Laat ik dan maar de eerste zijn die er anders over denkt: De game lijkt mij ontzettend ruk. Middeleeuwse rommel waar ik echt geen zak om geef. Vind kastelen aanvallen en riddertje spelen sowieso al kak, dus dit wordt hem niet. De graphics daar in tegen zijn wel goed, maar dat is naar mijn mening het enige. Ga me ook 0 interesseren in deze game. Alleen omdat het je niet aanspreekt is het meteen een slecht spel? Je moet echt met betere argumenten aan komen zetten als je zo'n uitspraak doet. lijkt mij ruk, niet is ruk. Eerst beter lezen. Ik heb goed gelezen. Het maakt mij niet uit of je iets vind of dat je beweerd dat iets zo is. Het argument dat je geeft vind ik nog steeds zeer slecht. Aan de hand van de manier waarop je dingen verwoordt, veronderstel ik dat je je dag niet hebt en je frustratie ergens op kwijt moet. nope, niks meer dan m´n mening Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 mei 2015 Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Speelt iemand het op de PS4 hier? Is het een aanrader? Zekers Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 mei 2015 Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 Laten we deze discussie op een normale manier gaan volgen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 23 februari 2016 Rapport Geplaatst: 23 februari 2016 Damn, dit spelletje is hier ook maar amper besproken. FIFA en CoD hebben topics van tientallen pagina's en The Witcher III met 100+ GOTY awards is maar een week over gepraat sinds de release. MGSV en Bloodborne die bijna alle andere andere awards meenamen hebben geen eens hun eigen topics Anyway, ik heb hem gister gekocht, kan iemand mij vertellen in hoeverre mate de deel 1 en 2 relevant zijn voor het verhaal? Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 februari 2016 Rapport Geplaatst: 23 februari 2016 Heb hem ook gekocht een tijdje geleden: wat een spel. Ik heb de 2 wel een tijdje gespeeld, maar ik denk niet dat dat echt nodig is. 3 begint gewoon met een heel nieuw plot. Je kunt misschien de synopsis van 1 en 2 lezen. Dat ga ik zelf nog eens doen in ieder geval. Dit is dé game die me jaloers maakt op Gtx970-eigenaars. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 april 2016 Rapport Geplaatst: 22 april 2016 Damn, dit spelletje is hier ook maar amper besproken. FIFA en CoD hebben topics van tientallen pagina's en The Witcher III met 100+ GOTY awards is maar een week over gepraat sinds de release. MGSV en Bloodborne die bijna alle andere andere awards meenamen hebben geen eens hun eigen topics Ja helemaal eens Fallout, MGSV, Witcher etc., echte topgames, krijgen helaas ongeveer geen aandacht Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 22 april 2016 Rapport Geplaatst: 22 april 2016 Over fifa kun je alleen al pagina's kwijt over wat voor team je wilt bouwen. Bij The Witcher is dat toch anders, ik zoek er eigenlijk ook nooit iets over op, behalve als ik een bug heb die me tegenwerkt. Ik wil geen spoilers lezen, door over de game te praten/lezen kan dat wel heel snel gebeuren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.