ERRWINS Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2014 Zijn er morgenavond nog kijkers voor het event van Apple? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2014 (bewerkt) Waar kan je het volgen? Bewerkt: 8 september 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2014 Waar kan je het volgen? Klik Ik ga het kijken vanaf m'n Apple TV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 8 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 september 2014 Ik ga gewoon vanaf mijn laptop kijken met een bakkie chips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2014 Bedankt voor de link! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2014 (bewerkt) Ik ga zeker kijken! Zag het net al toen ik m'n Maccie aanzette. Kijken of het de moeite waard is om m'n 5S op marktplaats te zetten om vervolgens de 6 aan te gaan schaffen. Ben jij er al zeker van, Erwin? Bewerkt: 8 september 2014 door TheuNauz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2014 Ik hou mijn 5S voor nu aangezien het een perfecte grootte heeft en ik bang ben dat ik spijt krijg van de 6 wegens die reden. Daarbij is de 5S ook nog snel zat haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2014 Ik ben heel erg benieuwd naar de iPhone 6. Ik hoop echter niet dat de telefoon zo is als de iPhone 5. Daar zater toch nog best wat defecten aan (touchscreen dat niet meer werkt, aan/uit knop dat niet meer werkt, accu die veel te snel leeg gaat). Ik heb helaas al mijn derde iPhone 5. Deze accu doet het ook niet geweldig. Ik hoop dus dat de iPhone 6 van goede kwaliteit is, waardoor ik die kan kopen als mijn abbo in afgelopen is. Volgens mij mag ik in januari/februari een nieuwe telefoon uitzoeken. Aangezien ik fan ben van Apple-telefoons, zal dit ongetwijfeld een iPhone worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2014 De 5S heeft niet de problemen die je op noemt dus ik vermoed dat de 6 het ook niet zal hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2014 Klopt, de 5S heeft het inderdaad niet. Misschien komt dat wel omdat dat dus de verbeterde versie is van de 5. Het zou dus zomaar kunnen dat de iPhone 6 wel weer fouten gaat bevatten en deze pas bij de 6S worden opgelost. Daar ben ik een beetje bang voor, eigenlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2014 Accuduur zal wel weer verrot zijn. 4,7 inch en slechts 2100 mah? Size matters bij batterijen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2014 We zullen het vanavond zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2014 (bewerkt) Wat een verschrikkelijke naaistreek van Apple alweer. Via Chrome is de stream niet te bekijken, installeer ik Safari, kan je het ook via die browser niet bekijken. Enkel met Mac OSX of iOS kan je de stream van Apple bekijken. Achterlijk. Het meest achterlijke van Apple is dat er staat dat mijn browser hun stream niet ondersteunt. Het is omgekeerd, jullie kutsite blokkeert het voor mijn browser(meer bepaald mijn besturingssysteem). Bewerkt: 9 september 2014 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2014 Ik kijk via de iPad, althans probeer ik maar de servers liggen er steeds uit en Safari kapt er ook mee om de paar minuten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2014 De streaming was echt niet normaal kut... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.