Jump to content

Apple


ERRWINS

Recommended Posts

Hmm... Ik vond sinds de eerste keer dat ik de 5S zag het echt een mooie telefoon qua uiterlijk. Ik houd altijd wel van hoekerige telefoons (gewoon een blok in je handen :D). Maar goed, qua uiterlijk hangt ook van de kleur enzo af. Al helemaal bij mijn eigen Nokia 1020

04.jpg

Ik heb de zwarte versie. dat vind ik een heel verschil dan de witte en de gele versie (da's net kinderspeelgoed, maar heeft ook wel weer wat aparts XD).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    110

  • Davedavy

    71

  • Grand Theft Auto TOM

    69

  • MegaPilot

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Krijg je dan niet zo'n klote procedure (stappen doorlopen etc) of hoe ging dat bij jou?

Zeggen dat het ding het simpelweg niet (meer) doet. Toen stelden ze een paar vragen(of het correct geïnstalleerd was etc.), ja geantwoord en een nieuwe meegekregen. En als ze beginnen over die procedure; gewoon zeggen dat je dat allemaal al geprobeerd hebt.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Zeggen dat het ding het simpelweg niet (meer) doet. Toen stelden ze een paar vragen(of het correct geïnstalleerd was etc.), ja geantwoord en een nieuwe meegekregen. En als ze beginnen over die procedure; gewoon zeggen dat je dat allemaal al geprobeerd hebt.

Zal een poging wagen, alhoewel doet mijne het nog wel. (Niet correct maar hij werkt)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is trouwens een opvallende test van Consumers Report die met meerdere soorten smartphones een buigtest heeft gedaan op iets wetenschappelijkere wijze.

https://www.consumerreports.org/cro/news/2014/09/consumer-reports-tests-iphone-6-bendgate/index.htm

Blijkbaar buigen wel meer smartphones als je er enorm hard aan gaat zitten buigen (goh wat raar).

Link to comment
Delen op andere websites

http://tweakers.net/video/9509/apple-iphone-6.html

Een goede review van de iPhone 6. Ik moet zeggen dat ik, t.o.v. de iPhone 5S, de nieuwe iPhone niet echt mooi vind. De 5S vond ik er echt solide uit zien (ik heb de 5S serieus ook in gedachte genomen toen ik een nieuwe smartphone wilde gaan kopen om die reden).

Ik heb ook een hele goede (positieve) review van NU.nl gezien.

NuTech

Ik heb op dit moment de iPhone 5S en ik vind de 6 juist mooier. Iedereen had hetzelfde toen twee jaar geleden Apple de iPhone 5 aankondigde, iedereen vond het maar een spuuglelijk ding. En nu hebben we weer hetzelfde.

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik de iPhone 5 vanaf het begin al een hele mooie telefoon vond.

Vooral de achterkant vind ik heel mooi ten opzichte van de iPhone 6.

Hmm... Ik vond sinds de eerste keer dat ik de 5S zag het echt een mooie telefoon qua uiterlijk. Ik houd altijd wel van hoekerige telefoons (gewoon een blok in je handen :D). Maar goed, qua uiterlijk hangt ook van de kleur enzo af. Al helemaal bij mijn eigen Nokia 1020

04.jpg

Ik heb de zwarte versie. dat vind ik een heel verschil dan de witte en de gele versie (da's net kinderspeelgoed, maar heeft ook wel weer wat aparts XD).

Wat een joekel van een ding op de achterkant, heb je daar geen last van of vind je dat niet 'lelijk'?

Dit is trouwens een opvallende test van Consumers Report die met meerdere soorten smartphones een buigtest heeft gedaan op iets wetenschappelijkere wijze.

https://www.consumerreports.org/cro/news/2014/09/consumer-reports-tests-iphone-6-bendgate/index.htm

Blijkbaar buigen wel meer smartphones als je er enorm hard aan gaat zitten buigen (goh wat raar).

Elke telefoon buigt als je er maar genoeg kracht op zet. De iPhone 6 heeft een ongelukkig formaat voor deze tijd om in je broekzak mee te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is trouwens een opvallende test van Consumers Report die met meerdere soorten smartphones een buigtest heeft gedaan op iets wetenschappelijkere wijze. https://www.consumer...dgate/index.htm Blijkbaar buigen wel meer smartphones als je er enorm hard aan gaat zitten buigen (goh wat raar).

You don't say? xD

't Is ook niet meer dan een mediahype, zo gaat het altijd als er ook maar één keer een probleempje voorkomt bij een product van Apple. Het is meteen gezeur dat iedereen er dan last van krijgt. Toen ik gisteren op een verjaardag was vroegen ze ook al of mijn iPhone 6 nog niet gebogen is. Serieus iedereen die ik het toestel laat zien of erover vertel begint over dat buigen. Gek word ik ervan. :7

http://tweakers.net/...e-iphone-6.html Een goede review van de iPhone 6. Ik moet zeggen dat ik, t.o.v. de iPhone 5S, de nieuwe iPhone niet echt mooi vind. De 5S vond ik er echt solide uit zien (ik heb de 5S serieus ook in gedachte genomen toen ik een nieuwe smartphone wilde gaan kopen om die reden).
Ik heb ook een hele goede (positieve) review van NU.nl gezien. NuTech
Ik heb op dit moment de iPhone 5S en ik vind de 6 juist mooier. Iedereen had hetzelfde toen twee jaar geleden Apple de iPhone 5 aankondigde, iedereen vond het maar een spuuglelijk ding. En nu hebben we weer hetzelfde.

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik de iPhone 5 vanaf het begin al een hele mooie telefoon vond. Vooral de achterkant vind ik heel mooi ten opzichte van de iPhone 6.

Hmm... Ik vond sinds de eerste keer dat ik de 5S zag het echt een mooie telefoon qua uiterlijk. Ik houd altijd wel van hoekerige telefoons (gewoon een blok in je handen :D). Maar goed, qua uiterlijk hangt ook van de kleur enzo af. Al helemaal bij mijn eigen Nokia 1020

04.jpg

Ik heb de zwarte versie. dat vind ik een heel verschil dan de witte en de gele versie (da's net kinderspeelgoed, maar heeft ook wel weer wat aparts XD).

Wat een joekel van een ding op de achterkant, heb je daar geen last van of vind je dat niet 'lelijk'?

Dit is trouwens een opvallende test van Consumers Report die met meerdere soorten smartphones een buigtest heeft gedaan op iets wetenschappelijkere wijze. https://www.consumer...dgate/index.htm

Blijkbaar buigen wel meer smartphones als je er enorm hard aan gaat zitten buigen (goh wat raar).

Elke telefoon buigt als je er maar genoeg kracht op zet. De iPhone 6 heeft een ongelukkig formaat voor deze tijd om in je broekzak mee te nemen.

*video*

De iPhone 6 Plus heeft een ongelukkig formaat (én is natuurlijk ultradun met slechts 7,1 mm). Mijn iPhone 6 past makkelijk in m'n broekzak. Er blijft genoeg ruimte over boven. Ligt er vooral aan wat voor broek je aan hebt en hoe diep de zakken zijn.

Wat betreft die Lumia-telefoons moet ik trouwens zeggen dat het nog meevalt hoe erg de camera van de iPhone 6 uitsteekt. Had er helemaal niet aan gedacht, haha. Al die mensen lopen te klagen dat de iPhone 6-camera uitsteekt, maar als je kijkt naar die van de Lumia. En dat toestel is ook nog eens een stuk dikker in z'n geheel. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gister ook even de camera van iPhone 6 getest (mijn maat heeft hem) en ik moet zeggen de slow-motion en de stabiliteit van de camera (wanneer je loopt) heel erg goed is gedaan.

Ja, toch? Die stabiliteit wordt geregeld door Cinematic Video Stabilization. Ik heb al gemerkt hoe groot het verschil is met m'n iPhone 4S wat dat betreft. En slowmotion is natuurlijk ook een mooie toevoeging. Als je trouwens echt goede filmpjes wilt maken, is het met 60 FPS het beste te doen. Heb daar een test mee gedaan en de beelden zijn dan vloeiender dan bij 30 FPS.

Link to comment
Delen op andere websites

De iPhone 6 Plus heeft een ongelukkig formaat (én is natuurlijk ultradun met slechts 7,1 mm). Mijn iPhone 6 past makkelijk in m'n broekzak. Er blijft genoeg ruimte over boven. Ligt er vooral aan wat voor broek je aan hebt en hoe diep de zakken zijn.

Wat betreft die Lumia-telefoons moet ik trouwens zeggen dat het nog meevalt hoe erg de camera van de iPhone 6 uitsteekt. Had er helemaal niet aan gedacht, haha. Al die mensen lopen te klagen dat de iPhone 6-camera uitsteekt, maar als je kijkt naar die van de Lumia. En dat toestel is ook nog eens een stuk dikker in z'n geheel. :puh:

Nouja, Lumia-telefoons, lumia 1020 telefoon. Volgens mij is de 1020 de enige telefoon waarbij de camera uitsteekt. Voor de rest antwoord ik erin op Erwin's berichtje :puh:

Wat een joekel van een ding op de achterkant, heb je daar geen last van of vind je dat niet 'lelijk'?

Lelijk, nouja ik vond mijn oude fototoestel er ook niet lelijk door. Juist wellicht wat unieks, omdat ik meteen ziet dat het mijn fotosmartphone is :puh:

Qua gebruik, had ik dit als euvel meegerekend na de reviews (van bijv. tweakers). Het punt is, ik heb altijd mijn telefoon nu in het onderstaande hoesje (speciaal naar gekeken ook weer, dat hij daar niet in uitstak, omdat je dan nog steeds schade krijgt als je hem laat vallen). Ik heb er dus nu ook helemaal geen last van, maar het oog laat wel mooi zien dat het jouw telefoon is :puh:

9200000031397071.jpg

Elke telefoon buigt als je er maar genoeg kracht op zet. De iPhone 6 heeft een ongelukkig formaat voor deze tijd om in je broekzak mee te nemen.

Dat ongelukkige formaat valt ook wel weer mee toch?!? Anyhow, 1. zolang het niet in dagelijks gebruik deformeert, maakt het mij niets uit. 2. ik stop mijn smartphone nooit (tip van de sluier voor de mensen die me van een nokia lumia 1020 willen robben) in mijn bovenste zakken, omdat je dan voor geen meter kan bukken. Daarbij zorgt dat sowieso voor meer wrijving omdat het meer beweegt ofdat ik mijn koppelriem (met spullen) er rond heb bungelen. Des te meer vrijving des te groter de kans dat er wat mee gebeurd, dus vandaar heb ik mijn telefoon altijd op een plek waar het nauwelijks wrijving ondergaat.

en 3. vind ik dit een perfecte anti-reclame rond de release. Dat had Apple wel nodig na die massieve propaganda output rond de releases van hun producten. (sorry, ik houd erg van objectiviteit. Die presentaties etc. vind ik dan ook bollocks.) :D

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

De iPhone 6 Plus heeft een ongelukkig formaat (én is natuurlijk ultradun met slechts 7,1 mm). Mijn iPhone 6 past makkelijk in m'n broekzak. Er blijft genoeg ruimte over boven. Ligt er vooral aan wat voor broek je aan hebt en hoe diep de zakken zijn.

Wat betreft die Lumia-telefoons moet ik trouwens zeggen dat het nog meevalt hoe erg de camera van de iPhone 6 uitsteekt. Had er helemaal niet aan gedacht, haha. Al die mensen lopen te klagen dat de iPhone 6-camera uitsteekt, maar als je kijkt naar die van de Lumia. En dat toestel is ook nog eens een stuk dikker in z'n geheel. :puh:

Nouja, Lumia-telefoons, lumia 1020 telefoon. Volgens mij is de 1020 de enige telefoon waarbij de camera uitsteekt. Voor de rest antwoord ik erin op Erwin's berichtje :puh:

Wat een joekel van een ding op de achterkant, heb je daar geen last van of vind je dat niet 'lelijk'?

Lelijk, nouja ik vond mijn oude fototoestel er ook niet lelijk door. Juist wellicht wat unieks, omdat ik meteen ziet dat het mijn fotosmartphone is :puh:

Qua gebruik, had ik dit als euvel meegerekend na de reviews (van bijv. tweakers). Het punt is, ik heb altijd mijn telefoon nu in het onderstaande hoesje (speciaal naar gekeken ook weer, dat hij daar niet in uitstak, omdat je dan nog steeds schade krijgt als je hem laat vallen). Ik heb er dus nu ook helemaal geen last van, maar het oog laat wel mooi zien dat het jouw telefoon is :puh:

9200000031397071.jpg

Elke telefoon buigt als je er maar genoeg kracht op zet. De iPhone 6 heeft een ongelukkig formaat voor deze tijd om in je broekzak mee te nemen.

Dat ongelukkige formaat valt ook wel weer mee toch?!? Anyhow, 1. zolang het niet in dagelijks gebruik deformeert, maakt het mij niets uit. 2. ik stop mijn smartphone nooit (tip van de sluier voor de mensen die me van een nokia lumia 1020 willen robben) in mijn bovenste zakken, omdat je dan voor geen meter kan bukken. Daarbij zorgt dat sowieso voor meer wrijving omdat het meer beweegt ofdat ik mijn koppelriem (met spullen) er rond heb bungelen. Des te meer vrijving des te groter de kans dat er wat mee gebeurd, dus vandaar heb ik mijn telefoon altijd op een plek waar het nauwelijks wrijving ondergaat.

en 3. vind ik dit een perfecte anti-reclame rond de release. Dat had Apple wel nodig na die massieve propaganda output rond de releases van hun producten. (sorry, ik houd erg van objectiviteit. Die presentaties etc. vind ik dan ook bollocks.) :D

Met ongelukkig formaat bedoelde hij denk ik de Plus ipv de normale 6, alhoewel de plus nog best te doen is in je zak hoor, heb het zelf geprobeerd. Maar vooral de jongere generatie onder ons is nogal van het 1000x per dag je telefoon in en uit je zak stoppen dus zo'n formaat wordt er dan nooit handiger op, vandaar dat ik ook voor de reguliere 6 ben gegaan.

Tja elk jaar verzint de media wel wat negatiefs omtrent Apple, echt veel slechter worden ze er ook niet op.

Zo heb je nu de bendgate had je in voorgaande jaren:

5s: fingerprintgate

5: scuffgate

4s: ook bendgate dacht ik

4: antennagate

Link to comment
Delen op andere websites

De Lumia 1020 is wel een cameratelefoon, nogal wiedes dat de camera uitsteekt. De kwaliteit van de 1020 is overigens ongeëvenaard en de filmpjes die de 1020 schiet van concerten met een overload aan bass en dergelijke is fenomenaal(dan heb ik het vooral over de spectaculaire audio ivm andere telefoons).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...