Jump to content

Geld verloren


J4imie

Recommended Posts

Ik speel steeds enkel en alleen Solo session, nooit met andere spelers, en heb ook wel 20x purchase en veel geld kwijt. Ik sluit mijn ps3 steeds af via Leave GTA online (dan krijg ik bericht dat wordt gesafed, dan sluit ik ook af via opslaan Michael bij hem thuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is weer tijd voor een DLC/Update/grote schoonmaak...! Hackers/modders verkl*ten het nu niet alleen voor *R, maar ook voor onschuldige spelers. En let maar op, als *R hier niet snel wat aandoet, dan loopt het weer uit de hand...Dan komen de (mod/hack)tools (nog meer) in handen van "kleine" kinderen die denken dat ze stoer zijn met deze onzin. Leuk hoor...dansende auto's, containers e.d. in je garage...maar dan heel anders :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk kunnen ze dan zo niet via GTA Online in je prive internet gegevens op bv je computer/laptop? Nu ja ik speel wel via PS3 en niet pc, maar wie weet. Ik zou ook niet weten waar die Purchase betalningen voor zijn en of ik dat geld ooit terug zie

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet maar in mijn geval is er hier totaal niets van aan. Niets dode mensen in garage, autos weg, rare dingen, compleet niets last met GTA Online, ik speel dan ook nooit of nooit met andere spelers, continu solo ik alleen, enkel in mijn bankaccount zie ik dus de werkelijke dingen als aankoop wagen, aankoop kogels, 100$ voor deelname race, maar dan dat 1 probleempje van wel 20x Purchase en bedrag van tussen de 108$ tot 150$ (ik bezit maar 120.000$) dus veel kan er nooit weg zijn, enkel raar dat wel 20x purchase opstaat. Afsluiten doe ik steeds safen gta online verlaten, melding gesafed, dan kom ik bij michael of franklin of trevor en daar safe ik nog eens voor de ps 3 afgaat

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht je om onduidelijke reden veel geld verloren zijn dan kan je contact opnemen met Rockstar Games Support

Beschrijf daarin je probleem zo duidelijk mogelijk zodat Rockstar Games je goed kan helpen.

Zelf ben ik nog nooit enige modder of wat dan ook voor raars in GTA Online tegen gekomen. Geen idee of dit probleem substantieel is.

Zelf speel ik met name met mensen van het forum en heb ik alleen maar vele gezellige avondjes meegemaakt. Mogelijk blazen die makers van die YouTube filmpjes het probleem wat op om simpelweg meer weergave voor hun videos te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf ben ik samen met Danger_dog_guy_7 een keer een groep hackers tegenkomen die snipten ons vanaf het strand (Wij stonden op het vliegveld!) en bevroorden ons. Wij konden toen even niks meer... :( Jammer, dat hackers Online vern**ken.

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer meegemaakt dat een maatje van me voor m'n ogen werd verkracht in een open lobby. Dat was echt bizar. Vervolgens vielen er allemaal van die geld stacks uit de lucht.

Een andere keer was een maker van me met een jet aan het vliegen en stond er ineens een gast op z'n vleugel en die schoot hem dood met een minigun. Voor de rest heb ik containers in m'n garage gehad, ufo's gezien, gasten met alienpakken, reuzerad op legion square, een enorme meteoriet, lopen onder water, gasten met tasers, gasten die de besturing van m'n helicopter overnamen, iedereen van de radar af en exploderende kogels...

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf ben ik samen met Danger_dog_guy_7 een keer een groep hackers tegenkomen die snipten ons vanaf het strand (Wij stonden op het vliegveld!) en bevroorden ons. Wij konden toen even niks meer... :( Jammer, dat hackers Online vern**ken.

dit weet ik nog wel, ook schoten ze honderden vuurpijlen achter elkaar af en schoten ons dood met sniper toen we midden op zee zaten, zo sneu dat er van die mensen die andermans lol willen verpesten :(
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer meegemaakt dat een maatje van me voor m'n ogen werd verkracht in een open lobby. Dat was echt bizar. Vervolgens vielen er allemaal van die geld stacks uit de lucht.

Een andere keer was een maker van me met een jet aan het vliegen en stond er ineens een gast op z'n vleugel en die schoot hem dood met een minigun. Voor de rest heb ik containers in m'n garage gehad, ufo's gezien, gasten met alienpakken, reuzerad op legion square, een enorme meteoriet, lopen onder water, gasten met tasers, gasten die de besturing van m'n helicopter overnamen, iedereen van de radar af en exploderende kogels...

Zelf ben ik samen met Danger_dog_guy_7 een keer een groep hackers tegenkomen die snipten ons vanaf het strand (Wij stonden op het vliegveld!) en bevroorden ons. Wij konden toen even niks meer... :( Jammer, dat hackers Online vern**ken.

dit weet ik nog wel, ook schoten ze honderden vuurpijlen achter elkaar af en schoten ons dood met sniper toen we midden op zee zaten, zo sneu dat er van die mensen die andermans lol willen verpesten :(

Niet normaal!! :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een keer meegemaakt dat een maatje van me voor m'n ogen werd verkracht in een open lobby. Dat was echt bizar. Vervolgens vielen er allemaal van die geld stacks uit de lucht.

Een andere keer was een maker van me met een jet aan het vliegen en stond er ineens een gast op z'n vleugel en die schoot hem dood met een minigun. Voor de rest heb ik containers in m'n garage gehad, ufo's gezien, gasten met alienpakken, reuzerad op legion square, een enorme meteoriet, lopen onder water, gasten met tasers, gasten die de besturing van m'n helicopter overnamen, iedereen van de radar af en exploderende kogels...

Zelf ben ik samen met Danger_dog_guy_7 een keer een groep hackers tegenkomen die snipten ons vanaf het strand (Wij stonden op het vliegveld!) en bevroorden ons. Wij konden toen even niks meer... :( Jammer, dat hackers Online vern**ken.

dit weet ik nog wel, ook schoten ze honderden vuurpijlen achter elkaar af en schoten ons dood met sniper toen we midden op zee zaten, zo sneu dat er van die mensen die andermans lol willen verpesten :(

Niet normaal!! :(

ik kwam ook iemand met een taser tegen en ik stond constant onder stroom. Ook al m'n wapens waren weg behalve m'n special carbine en die was helemaal leeg (0/0) toen ik leftte had ik gelukkig wel al m'n wapens terug. Angstig moment :$ Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...