Phoenyxar Geplaatst: 10 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2015 Men doet het meestal op basis van de bestaande leeftijdsgroepen en verschillende modellen over hoe ze zich zullen voortplanten. Het is nooit perfect, maar het zijn vaak wel vrij correcte voorspellingen. En Japan is al decennia een krimpend land, ze hebben hun immigratiepolitiek aangepast om het wat op te vangen, maar het is niet genoeg. Reageren
Dexist Geplaatst: 10 december 2015 Rapport Geplaatst: 10 december 2015 Vormt wel een mooi kaartje zo :O Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2015 "Don't cry for us, Argentina!" Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2015 "Roads to Rome" Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Aantal meldingen van storingen veroorzaakt door piratenzenders. De kaart is niet heel duidelijk, maar ik zie wel dat mijn regio een 'kritieke' toestand heeft. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Veel aan de (Noord-Duitse) grens dus! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 "Roads to Rome" Nice one!Ik zelf heb niks in het bijzonder met kaarten. Vind het wel leuk om er zelf af en toe eentje te maken wat ook een klein onderdeel is van m'n studie. Als er kaarten zijn die ik toch wel gaaf vind, dan gaat het vooral om oude kaarten. Nederlandse steden zijn echt prachtig in kaart gebracht gedurende de Gouden Eeuw. heel veel daarvan werden gedaan door vader en zoon Blaeu: Amersfoort Arnhem Wat mij vooral fascineert is het feit dat er een aantal van die kaarten die destijd zijn gemaakt nog steeds de harten van sommigen plekken representeren Reageren
NicolaB Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 (bewerkt) "Roads to Rome" Als ze waterwegen van Corsica en Sardegna meerekenen, waarom niet de luchtwegen? ... IC Brussel rijd nu om leiden heen I.p.v. door Leiden? Vandaag reed ie nog door Leiden heen (vandaag ging het nieuwe spoorjaar in). Opletten of dat veranderd Bewerkt: 14 december 2015 door NicolaB Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Wellicht, in de toekomst gaat hij ook niet meer in Dordrecht stoppen en de HSL gebruiken. Reageren
NicolaB Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Wellicht, in de toekomst gaat hij ook niet meer in Dordrecht stoppen en de HSL gebruiken. En wel zonder toeslag blijven? Of de HSL ten zuiden van Rotterdam (deeltraject 2 op wikiplaatje)? https://nl.wikipedia.org/wiki/Hogesnelheidslijn_Schiphol_-_Antwerpen Kaartje klopt ook gewoon echt niet. Hier impliceert het kaartje dat een trein na Leiden Lamme gans op een imaginair spoor gaat vliegen (net zoals GTA SA bug) en dan weer op de normale baan komt. Na het opstelterrein in Hoofddorp is er geen aftakking van de HSL (zodat die Thalys daadwerkelijk die hoge snelheden kan bereiken). Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Ja, normaalgezien gaat het de HSL via Breda gebruiken. En het is een schematische kaart, geen topografische. Reageren
NicolaB Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Ja, normaalgezien gaat het de HSL via Breda gebruiken. En het is een schematische kaart, geen topografische. Schematisch verkeerd! Als ik hoor "uberduber crash in Sassenheim", pak ik dit schematisch kaartje erbij en tracht ik gratis om te rijden via Lamme gans met de Brusseltrein... Nou niet dus, dat wordt lijkenkijken bij Sassenheim Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2015 Nee hoor, want daar dienen ze niet voor. Daar heb je de technische schematische kaarten voor. Reageren
NicolaB Geplaatst: 14 december 2015 Rapport Geplaatst: 14 december 2015 (bewerkt) ... Bewerkt: 14 december 2015 door NicolaB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.