Dutchy3010 Geplaatst: 7 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2014 Voor onze voetbalfans: Reageren
3L1077 Geplaatst: 7 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2014 Het doet deugd om België eens zo groot op de wereldkaart te zien. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2014 Het is een leuke kaart, maar ik snap hun kleurkeuze niet, noch snap ik sommige dingen niet. Waar is Polen (best aanzienlijke marktwaardes), wat is de oranje blob boven Turkije (Roemenië of Bulgarije?) Waar is Oekraïne? En vooral: Waarom is Antarctica op de kaart te vinden? Zo vele vragen! :o Reageren
3L1077 Geplaatst: 7 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2014 (bewerkt) Ja, de kleurcodes stelde ik me ook wel vragen bij. Wat Antarctica betreft: . (Same voor Groenland, die mochten toch niet eens deel zijn van de FIFA wegens tekort aan gras ofzo?) Bewerkt: 7 oktober 2014 door 3L1077 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2014 Het doet deugd om België eens zo groot op de wereldkaart te zien. Als ik een Urban Population-kaart kan vinden zou het natuurlijk wat groter zijn, maar die lijkt niet te bestaan :o Reageren
3L1077 Geplaatst: 8 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2014 Hehe, die stond in m'n cursus aardrijkskunde. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2014 En eentje die ik wel mooi vind. Geen bebouwing-, maar een bevolkingskaart. Je kunt de Loire, Garonne, Marne, Seine, Rhône en Saône zeer makkelijk volgen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Ik kwam dit tegen, moet toch gepost worden! Tokyo Metropolitan Railway System. All hail Tokyo! Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Als je van linksboven naar rechtsonder moet... Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Dan zou ik niet met de metro gaan. Van jongs af aan vind ik kaarten al fascinerend. Ik zou zelfs durven zeggen dat de Grote Bosatlas jarenlang een van mijn meest favoriete boeken was, ik kon er uren in kijken. Topografie was dan ook een van mijn beste vakken. Die fascinatie is inmiddels wel een beetje weg, maar wanneer ik een kaart voor het eerst onder ogen krijg bestudeer ik die wel tot in den treuren. Je zal begrijpen dat ik helemaal vrolijk word van het feit dat een hoop games tegenwoordig worden geleverd met een plattegrond. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Als je van linksboven naar rechtsonder moet... Grappig genoeg kan dat met slechts een enkele overstap... :3 Je zal begrijpen dat ik helemaal vrolijk word van het feit dat een hoop games tegenwoordig worden geleverd met een plattegrond. Ik ken het, vind het spijtig wanneer games dit niet doen, het heeft toch iets speciaals. Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 Als je van linksboven naar rechtsonder moet... Grappig genoeg kan dat met slechts een enkele overstap... :3 Je zal begrijpen dat ik helemaal vrolijk word van het feit dat een hoop games tegenwoordig worden geleverd met een plattegrond. Ik ken het, vind het spijtig wanneer games dit niet doen, het heeft toch iets speciaals. Op de onderste kaart? :o Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Bevolkingsdichtheid op een andere manier. Reageren
RUBENN Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Mooie en interessante kaarten! Naar deze kaart kan ik wel blijven kijken, blijft leuk Helaas heb ik 'm nog niet van Vice City kunnen vinden, als daar überhaupt ook zo'n kaart van is... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Volstaat dit? Wel wat aliasing-probleempjes. Ik wil even wat zelfgemaakte kaarten dumpen! Dit zijn kaarten van een eigen verzonnen planeet (Parolis), ik heb enkele interessante gemaakt van het continent Lenoria, maar die zijn te groot voor de galerij om te gebruiken (blijkbaar is 8000x2400 te groot :v ) Klikken voor grote versie. Relatieve bevolkingsverdeling in Parolis in 2055. Inclusief amateuristische legende! Religies van Parolis in 2035 (sommige koloniale verledens zijn zichtbaar). Legendegewijs: Nahalism -Oranje (An Nahal) Ghotism -Lichtblauw (Ganyenn) -Cyaan (Bonyenn) Dhalism -Rood (Astile) -Geel (Waline) -Bruin (Michine) Edhenism -Magenta (Drihe) -Fuchsia (Erune) -Zalmroze (Horcine) -Purper (Druhen) Morti a Calaq -Blauw (Jinyer) -Donkerblauw (Goreyar) -Grijs (Argenar) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.