Foreigner97 Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Prachtig, die GTA-kaartjes, daar blijf je naar kijken om dingetjes op te zoeken en te ontdekken. Vooral die van San Andreas is prachtig, die kun je met behulp van een mod ook nog daadwerkelijk in je spel zetten. Van jongs af aan vind ik kaarten al fascinerend. Ik zou zelfs durven zeggen dat de Grote Bosatlas jarenlang een van mijn meest favoriete boeken was, ik kon er uren in kijken. Jep, zeker herkenbaar. Zeer afleidend ook, als je iets wilt opzoeken zit je zo een tijdje langer rond te bladeren en kaartjes/staatjes te bestuderen. Fantastisch project, hier wil ik zeker meer van zien. Reageren
RUBENN Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Volstaat dit? *afbeelding* Tijden naar gezocht en jij hebt 'm gewoon! Nice, bedankt Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Voor mensen die zich afvragen waarom er in V een stad (Davis) te vinden is binnenin Los Santos, we zoeken het antwoord in LA zelf! Logische grenzen kent men aan de Westkust niet. En de V-tegenhanger voor de VC- & SA-maps. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Bedankt Phoenyxar, weer een paar minuten gevuld met het bekijken van een kaart. Nog het meest bijzonder vond ik de schaal die onderaan staat aangegeven, dan zie je ineens hoe ontzettend groot LA eigenlijk is. Van jongs af aan vind ik kaarten al fascinerend. Ik zou zelfs durven zeggen dat de Grote Bosatlas jarenlang een van mijn meest favoriete boeken was, ik kon er uren in kijken. Jep, zeker herkenbaar. Zeer afleidend ook, als je iets wilt opzoeken zit je zo een tijdje langer rond te bladeren en kaartjes/staatjes te bestuderen. Om je dan ineens te beseffen dat je eigenlijk niet meer weet waarom je nou eigenlijk dat hele ding erbij hebt gepakt. Ik heb ooit eens een werkstuk gemaakt over een land met enkel de Grote Bosatlas als hulp. Er stond zoveel info in dat ik er pagina's vol over heb geschreven. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2014 En hier een kaartje dat wellicht wat uitleg vereist. Het toont de lijnen/grenzen die Dollar-biljetten niet oversteken (of maar gedeeltelijk). In feite toont het in hoeverre regio's van de VS eigenlijk reageren met hun omliggende regio's. Het toont de economische (en praktische) verdeeldheid van het land. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Mooie kaart, helaas niet echt compleet. En ik heb een paar kaartjes gemaakt (per jaar) van waar ik geweest ben sinds 2008 en dat geeft volgend totaal... Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Needs more Simpsons! Of hij precies klopt laat ik over aan de die-hard fans, maar hij is altijd tof om eens te bestuderen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 In dezelfde lijn. Een kaart van Middle Earth (etnisch): En van Republic City: Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Een map van Just Cause 2. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Aaah, ook leuk natuurlijk. Veel vliegvelden voor zijn oppervlakte... MIVB vervoersnet Brussel (klikbaar). Het mist wel nog Villo-haltes :v Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Een kaart van Schotland met lichtjes aangepaste namen naar wat Schotland zou zijn volgens de tekenaar mocht het toch voor onafhankelijkheid hebben gekozen. Het is een leuke map :v Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 En zo ziet de wereld 50 miljoen jaar later uit: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Twee superhandige kaarten van IV-Liberty City: Het detail! :o Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 (bewerkt) Het detail! :o Witte kaart is ook behoorlijk gaaf als je de kleuren omdraait, of grijs tint wat donkerder maakt Bewerkt: 19 oktober 2014 door GolfG60 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.